Dat mag, maar het is echt zoquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof er geen bal van dat het automatisch gebeurt![]()
ER maakt hem af met Theo en Sondraquote:
Nice and smoothquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Debbie Allen, Fame.
Ik ook, maar ik ben een vrouw en kan twee dingen tegelijkquote:
Veel te snelquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:48 schreef ElizabethR het volgende:
Pfff. Langkous dus
Ik zit in een live radio-uitzending op knopjes te drukken... dat maakt het af en toe wel ingewikkeld om te reagerenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben een vrouw en kan twee dingen tegelijk
Ik bied mijn nederige excuses aan, maar dat kon ik ook niet ruiken hoor!! Over ruiken gesproken, ik ga zo even helpen de koeien van de buurman te verplaatsen naar een weitje verderop!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zit in een live radio-uitzending op knopjes te drukken... dat maakt het af en toe wel ingewikkeld om te reageren![]()
V.
Dank!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
Bob Fosse?
Welke uitzending V?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zit in een live radio-uitzending op knopjes te drukken... dat maakt het af en toe wel ingewikkeld om te reageren![]()
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |