Aaaah, ik wist hem: Stockard Channing! Geweldige rol trouwens, beste van de film!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:39 schreef SaskiaR het volgende:
Hm, ik weet geen hint te verzinnen, dus ik doe wel een nieuwe vraag:
Wie speelde de vrouwelijke hoofdrol in Grease 2?
Whehehe, ik weet hem niet meer maar het was iets met klaarkomenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Nope, het is een pikante naam.
hmz...de vrouwelijke variant iig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whehehe, ik weet hem niet meer maar het was iets met klaarkomen
Bloody Mary ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:07 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
hmz...de vrouwelijke variant iig.![]()
en van vrouwelijke orgasmes wsquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:11 schreef Iago het volgende:
[..]
Bloody Mary ?![]()
voor zover mijn kennis van cocktails![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:12 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
en van vrouwelijke orgasmes ws![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:12 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
en van vrouwelijke orgasmes ws![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:22 schreef Homdeck het volgende:
squirting mary
Nou sorry hoor, maar als ik klaarkom kom ik klaar en dan ga ik echt geen activiteiten liggen/zitten/hangen ontplooienquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Denk aan activiteiten die kunnen worden ontplooid tijdens het orgasme.
toch is er één ding waar je volgens mij toe in staat bent.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar als ik klaarkom kom ik klaar en dan ga ik echt geen activiteiten liggen/zitten/hangen ontplooien
Ik zou niet eens kunnen!!
shit, zit je nou te suggereren dat mijn vrouw....quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:37 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
shit, zit je nou te suggereren dat mijn vrouw....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |