Ben ook aan het vullen. Ben de rest van de avond weg dus als er iemand me kan kicken als de server eenmaal vol isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jep, maar ga zo eten hoor, alleen ff vullen. en dr is ook al een GC nazi......
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
Alienware kasten tijdelijk los te koop met 700 watt voeding!
http://www.alienware.com/GearShop_Pages/Gear_Shop_Detail.aspx?ItemId=16131&CatId=1416
Dat gaat automatischquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:43 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ben ook aan het vullen. Ben de rest van de avond weg dus als er iemand me kan kicken als de server eenmaal vol is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik heb een Lian Li
![]()
![]()
(fokkin duur man voor zo'n kast
)
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:33 schreef Suikermais het volgende:
[afbeelding]
De Mijne...ook een Lian Li . Kost wat maar dan heb je ook wat.
Ik ga wel gaten boren als het eenmaal zover is dat ATX(2) helemaal weg is.. Deze kast doe ik echt nooit meer weg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:46 schreef Suikermais het volgende:
Die van mij was........ ¤ 256.-
Tis trouwens een BTX-kast. Voeding onderin en m'n mobo hangt er ook anders in.
Neuh... ik zit alweer een tijdje op luchtkoeling.. en als de waterkoeling er in komt (zat in een andere kast, maar die was gammel en na extreem modden zo vreselijk gammel dat er kortsluiting is ontstaan en ik een legendarisch inmiddels zeldzaam moederbordje gefrituurd heb.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Casemodden is alleen maar goed, als je er een tapsysteem inbouwt, anders is het zonde van je tijd
OMG OMG!!!!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:20 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
OMG OMG!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een goede digitale cameraWe kunnen wel een keer zo'n fotosessie doen?
Doen we het bij mij thuis, hoef je je adres niet te geven
![]()
![]()
zeker een aanraderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vanavond RTL7 22:40 Layer cake. Aanrader, vind ik.
Je hardware in een kikker proppen is wel een dikke casemod!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:22 schreef 3lmo het volgende:
Ik heb deze, Thermaltake Soprano, foto van rond kerst is tegenwoordig al 10x andersJe zult 'm op de Bootlan wel aanschouwen.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |