Zo van "Kijk daar heb je nog zo'n Josti die erin is getrapt."quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:05 schreef Dirkh het volgende:
Multiplarijders zwaaien naar elkaar. Zo van: Wij weten het, de rest niet.
Nee dat is de Starship Enterprise!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:39 schreef Dirkh het volgende:
Dan nu de Multipla:
[afbeelding]
Ik zeg verder helemaal niks!
Ik je eigen wereldje is álles mogelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je had ook al een vriend die bij dat achtbaanongeluk in Kentucky aanwezig was.
Vergis je niet er kunnen een hoop bierkratjes in zónder de hoedeplank er hélemaal uit te hoeven halenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:07 schreef Cyaa het volgende:
6 stoelen in de auto...en dan niet eens kinderen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden ze daar ook Fok! lezen?![]()
![]()
Ja of de voorkant en dan heb je een smartquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:15 schreef Lucille het volgende:
Die bovenkant moet er gewoon afgesloopt worden, dan heb je volgens mij wel een leuke beach buggy.
inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef vogelkooi het volgende:
Is toch ook een multivla met afgevlakte voor kant?
En de dashboard ziet er uit als een apen-eiland in een dierentuin.
Ze lachen niet terug. Ze lachen uit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:22 schreef Dirkh het volgende:
Ik lach iedereen uit! Wel aardig trouwens, mensen lachen allemaal terug.
ik heb hem nieuw gekochtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:41 schreef attieboy het volgende:
Dirkh zeg nou maar eerlijk, je hebt deze auto gewoon ergens gewonnen of zo.... Geen enkel logisch nadenkende mens zou een aantal duizend euro uitgeven aan zo een lelijk auto. Ze zouden MIJ geld moeten geven om daar in te rijden....
neeee, lekker je hand rustig op dat ding zetten is het relaxed, ik stuur altijd met een hand, jij legt je hand zeker op schoot danquote:
En vertel eens eerlijk, wat voor auto rij jij?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef Crappery het volgende:
[..]
neeee, lekker je hand rustig op dat ding zetten is het relaxed, ik stuur altijd met een hand, jij legt je hand zeker op schoot dan [afbeelding]
Oh laat maar:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En vertel eens eerlijk, wat voor auto rij jij?
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:32 schreef Crappery het volgende:
lesje 12 van de week
Watvoor auto heb jij in hemelsnaam die méér armsteun heeft dan dit?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef Crappery het volgende:
[..]
neeee, lekker je hand rustig op dat ding zetten is het relaxed, ik stuur altijd met een hand, jij legt je hand zeker op schoot dan [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |