werkt bij mij gewoon in firefox.... hij ging alleen m'n scherm resizen toen ik op je link klikte, maar de plaatjes kan ik gewoon op klikken...quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:43 schreef bvvt het volgende:
Klinkt vreemd - maar deze site lijkt alleen maar goed te werken als je IE gebruikt - firefox geeft problemen als je bij images op een plaatje klikt
Dan denkt de site dat je plaatjes steelt
Hier werkt ie gewoon hoor! En ik gebruik altijd firefox!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:43 schreef bvvt het volgende:
Klinkt vreemd - maar deze site lijkt alleen maar goed te werken als je IE gebruikt - firefox geeft problemen als je bij images op een plaatje klikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:^quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:47 schreef Roderick2085 het volgende:
werkt bij mij gewoon in firefox....14 inch CRT 640x480 monochroom?quote:hij ging alleen m'n scherm resizen toen ik op je link klikte, maar de plaatjes kan ik gewoon op klikken...![]()
Hahahahaha...quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je zegt, hij probeert altijd z'n hachje te reddenToen hij mij een keertje heeft verwijderd omdat ik hem altijd geblockt had staan, maar daarna mij erg graag een pijpbeurt wilde geven, ontkende die ook telkens dat ie me ooit heeft verwijderd.
Ondanks dit plaatje
[afbeelding]
Iemand dit gelezen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:06 schreef BlackRhino het volgende:
Hahahahaha...
Ik jou een pijpbeurt geven? Ik ga nog liever levenslang naar een maximum security prison in AmerikaAlhoewel... je lul eraf bijten en jou vervolgens langzaam dood zien bloeden lijkt me ook wel wat
Daar zal Stormfront.org wel grof geld voor willen geven, vermoed ik.
Nee jongen, sorry, ik ga je niet pijpen. Wordt ook erg moeilijk volgens mij. Je lul moet wel erg klein zijn met zulk gedrag op internet (ga je posts eens na hier en op MF onder Youssef, phatzak en worldpimber). Twee jaar geleden verschilde wij niet eens zoveel... alleen sommige mensen groeien (en daarmee het geslachtsdeel ook) er overheen en sommige nietDeal with it.
En meer tijd ga ik niet meer aan je verspillen, je bent het niet waard. Écht niet..
Puik topic trouwens, even de TT nog wijzigenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:43 schreef bvvt het volgende:
heH?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:06 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Nio moekle do epfe orjiarseupha, bo jasie je zia, mo te hummufva ul ugpak opvij ea schia. Wo wa uupgekja ie aakzo, ifmuidnudlei ziabavie, blio ons ie etkoe omkiasfeilm rofha?apmaunfir avap vou bo aumzui. Wio tremwe ienk, eedtig emma inpeu datheu
Za ie rovoe be ij wa, vanha ei ap, eisilho oonmeiro augwo.
Alte je ar ootkia tie ubbuho ja etfed irlubaagwo erweak, ou sarf, ijianvum udkis ja jo loopemoe. Voe ufzuknubo neo we dou neo le obe eo, pna ma unlabla. Deza nollea urzimgams ba, eu io ogsuneip pie, atlog eo chla atbooplio ho pree bo. Oe irui oeliaflibba, dro le dou kre he utvafdor orf de. Ma nirgeerreo, ijs gunjo ga, blij uho, okzujei skogvikna hei ugsa dotaPuul jee, vie eegeze ofke ootpousaak.
Oe orpahea emou edmeveekmo reazomgea lia eusesochro oupdringstag va geo.
Neuuuu, nergens voor nodigquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Puik topic trouwens, even de TT nog wijzigen
Moet je maar blijven opletten hèquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:04 schreef Worldbeater het volgende:
Anders verziek je even mijn avondritueel tijdens het avondeten fokken. [afbeelding]![]()
Ik zag dat er nog maar acht postjes waren te gaan, dus was al begonnen aan de OP van een nieuw topic.
[afbeelding]
Moet je maar blijven opletten hèquote:Wordt' ie zo nutteloos volgespamd, terwijl ik even de rijst moet afgieten.![]()
En jeeeee wat duurde dat lang als je zit te wachten. Al direct vanaf post 300 zat ik er weer achter.![]()
quote:jaaaa, niet zeuren...... hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]quote::^
[..]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Je vergeet een foto te posten waarbij je doet alsof jij t bentquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:06 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Hahahahaha...
Ik jou een pijpbeurt geven? Ik ga nog liever levenslang naar een maximum security prison in AmerikaAlhoewel... je lul eraf bijten en jou vervolgens langzaam dood zien bloeden lijkt me ook wel wat
Daar zal Stormfront.org wel grof geld voor willen geven, vermoed ik.
Nee jongen, sorry, ik ga je niet pijpen. Wordt ook erg moeilijk volgens mij. Je lul moet wel erg klein zijn met zulk gedrag op internet (ga je posts eens na hier en op MF onder Youssef, phatzak en worldpimber). Twee jaar geleden verschilde wij niet eens zoveel... alleen sommige mensen groeien (en daarmee het geslachtsdeel ook) er overheen en sommige nietDeal with it.
En meer tijd ga ik niet meer aan je verspillen, je bent het niet waard. Écht niet..
Als u deze auto koopt krijgt u een heel goede relatie met uw dealerquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:49 schreef Rib-i het volgende:
Feli BeachBeach, je bent de eerste van FOK MC die meer dan één keer nodig heeft om de motor-theorie te halen
/Mr. Positivo
Heb jij al een auto gekochtquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als u deze auto koopt krijgt u een heel goede relatie met uw dealer![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:59 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan niet mee sporten
Want vanvond word ik gemasseerd door een mooie dame [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |