precies!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:32 schreef Scandalous het volgende:
[..]
![]()
Je hoeft idd echt geen vloeibaar voedsel in huis te halen, gewoon doen wat je daarvoor ook deed en dan went het 't snelst.
hangt er vanaf, wat heb je net gegetenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:14 schreef ymme het volgende:
Kan het zijn dat er een smaak aan de staaf zit? Of ik ben gek, of hier word ik misselijk van.
En daarom is je piercing zoooooo lang ontstoken geweest huhquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:56 schreef sweetMisery het volgende:
Nee zit geen smaak aan het staafje.. of je moet een hergebruikte eikelpiercing in je flabbertje hebbenen ik verkoos ook vloeibaar eten hoor :| boven normaal.. ik kauwe steeds per ongeluk op me piercing ik dacht dat ik dood ging! :| maar was ook ontzettend onhygienisch gedoe bij mij, alhoewel ik er wel 70 euro voor heb betaald. Gewoon bespottelijk! Me tong is zooo lang ontstoke geweest, heb dagen alleen maar water met heeeel veeeel ijs erin gedronke (trouwens aanrader, werkt als pijnstiller, tijdelijk dan.) en Ibuprofen werkt ook!
Ennemm! Je tong niet spoelen met wonddesinfectie spul, dat kreeg ik mee. Dat is heeeeeeeeeeeeeeel slecht.. zoek de GGD voorschriften maar op, zoutoplossing is het best om je mond mee te spoelen.. listerine is ook niet goed maar een of ander goedje (chloorhexadineblabla) wel weer.. maar ik heb alleen zoutoplossing gebruikt en dat werkte aardig.
omdat ik eerst die troep gebruikte jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En daarom is je piercing zoooooo lang ontstoken geweest huh?
Niet zo'n formulier dat je moet ondertekenen waarin staat dat de piercingshop niet verantwoordelijk is etc.? Dat schijnen ze ook bij sommige piercingshops te doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef ymme het volgende:
Bij blackeagle in Doetinchem, wordt er via de regels van de ggd gewerkt. Deze komen daar regelmatig controleren. Ook moet er sinds 1 juni bij elk persoon die een tattoo of piercing laat zetten, een formulier worden ingevuld en getekend. Dit controleerdt de ggd dan weer.
Chloorhexadineblabla is sterilon. Slecht spul. Is volgens mij nog een tikkeltje agressiever als Listerine.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:56 schreef sweetMisery het volgende:
Nee zit geen smaak aan het staafje.. of je moet een hergebruikte eikelpiercing in je flabbertje hebbenen ik verkoos ook vloeibaar eten hoor :| boven normaal.. ik kauwe steeds per ongeluk op me piercing ik dacht dat ik dood ging! :| maar was ook ontzettend onhygienisch gedoe bij mij, alhoewel ik er wel 70 euro voor heb betaald. Gewoon bespottelijk! Me tong is zooo lang ontstoke geweest, heb dagen alleen maar water met heeeel veeeel ijs erin gedronke (trouwens aanrader, werkt als pijnstiller, tijdelijk dan.) en Ibuprofen werkt ook!
Ennemm! Je tong niet spoelen met wonddesinfectie spul, dat kreeg ik mee. Dat is heeeeeeeeeeeeeeel slecht.. zoek de GGD voorschriften maar op, zoutoplossing is het best om je mond mee te spoelen.. listerine is ook niet goed maar een of ander goedje (chloorhexadineblabla) wel weer.. maar ik heb alleen zoutoplossing gebruikt en dat werkte aardig.
tragus laten schieten? ik heb hem dinsdag laten prikken lijkt me iets beterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:47 schreef vliegtuigje het volgende:
Zo'n retainer he, hoe goed zie je die?Ik heb ze nog nooit bij iemand gezien (goh..
) Ik wil namelijk nog steeds een traguspiercing laten schieten, over een paar weekjes, maar ik heb geen zin in gezeur tijdens een familiereünie een dikke maand later. Bestaan er überhaupt retainers voor een traguspiercing? Ik dacht dan eventueel een labretretainer te proberen.
Euhm, oepsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
tragus laten schieten? ik heb hem dinsdag laten prikken lijkt me iets beter
na een maand mag je wel weer zwemmen etc. (tenminste dat is mij verteld door shop) weet niet of het bij iedereen gezet kan worden maar lijkt me wel? het is kraakbeen vandaar dat het genezen wat langer duurt die van mij zit er nu 3 dagen in maar echt last heb je er ook niet van alleen als je er aan zit is het wat minder fijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:55 schreef Sabsie het volgende:
Tragus is mooi! Lijkt me ook wel wat. De genezingstijd is alleen zo lang. Kan je dan echt een half jaar of langer niet zwemmen, sauna of iets dergelijks? En kan een traugs bij iedereen gezet worden? Bij mij is ie zo klein...
Heb je een ringetje of staafje? Persoonlijk vind ik een staafje mooier. En aan welke kant hebben de meeste mensen hem?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:00 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
na een maand mag je wel weer zwemmen etc. (tenminste dat is mij verteld door shop) weet niet of het bij iedereen gezet kan worden maar lijkt me wel? het is kraakbeen vandaar dat het genezen wat langer duurt die van mij zit er nu 3 dagen in maar echt last heb je er ook niet van alleen als je er aan zit is het wat minder fijn
verslavend hè piercen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef Sabsie het volgende:
[..]
Heb je een ringetje of staafje? Persoonlijk vind ik een staafje mooier. En aan welke kant hebben de meeste mensen hem?
heb nu nog een zwart staafje omdat dit makkelijker is met genezen ? (is mij verteldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef Sabsie het volgende:
[..]
Heb je een ringetje of staafje? Persoonlijk vind ik een staafje mooier. En aan welke kant hebben de meeste mensen hem?
Dat is sinds 1 juni bij iedere piercing- en tattooshop zo. Ook die formulieren. Dus mocht je die niet krijgen bij een shop zou ik me even achter de oren krabben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef ymme het volgende:
Bij blackeagle in Doetinchem, wordt er via de regels van de ggd gewerkt.
Nee hoor, ze kunnen echt zulk kuttig baggerwerk neerzetten als ze willen. Zolang ze maar hygienisch zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:32 schreef ymme het volgende:
Dat bedoelde ik PeranoidEv
Dat een tattooshop die via de regels van de ggd werkt, altijd ok is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |