abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:33:19 #76
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_50907689
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:32 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Je hoeft idd echt geen vloeibaar voedsel in huis te halen, gewoon doen wat je daarvoor ook deed en dan went het 't snelst.
precies!
Niet aanstellen met yoghurt enzo gewoon normaal eten en ja dat is in het begin behoorlijk irritant maar anders word je tong lui.
pi_50909037
Kan het zijn dat er een smaak aan de staaf zit? Of ik ben gek, of hier word ik misselijk van.
  woensdag 27 juni 2007 @ 19:18:57 #78
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_50909188
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:14 schreef ymme het volgende:
Kan het zijn dat er een smaak aan de staaf zit? Of ik ben gek, of hier word ik misselijk van.
hangt er vanaf, wat heb je net gegeten
even goed spoelen?
an urge to help mankind overcomes me
pi_50952330
Nee zit geen smaak aan het staafje.. of je moet een hergebruikte eikelpiercing in je flabbertje hebben en ik verkoos ook vloeibaar eten hoor :| boven normaal.. ik kauwe steeds per ongeluk op me piercing ik dacht dat ik dood ging! :| maar was ook ontzettend onhygienisch gedoe bij mij, alhoewel ik er wel 70 euro voor heb betaald. Gewoon bespottelijk! Me tong is zooo lang ontstoke geweest, heb dagen alleen maar water met heeeel veeeel ijs erin gedronke (trouwens aanrader, werkt als pijnstiller, tijdelijk dan.) en Ibuprofen werkt ook! Ennemm! Je tong niet spoelen met wonddesinfectie spul, dat kreeg ik mee. Dat is heeeeeeeeeeeeeeel slecht.. zoek de GGD voorschriften maar op, zoutoplossing is het best om je mond mee te spoelen.. listerine is ook niet goed maar een of ander goedje (chloorhexadineblabla) wel weer.. maar ik heb alleen zoutoplossing gebruikt en dat werkte aardig.
x -- me Gustas tú
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:06:25 #80
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50952736
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:56 schreef sweetMisery het volgende:
Nee zit geen smaak aan het staafje.. of je moet een hergebruikte eikelpiercing in je flabbertje hebben en ik verkoos ook vloeibaar eten hoor :| boven normaal.. ik kauwe steeds per ongeluk op me piercing ik dacht dat ik dood ging! :| maar was ook ontzettend onhygienisch gedoe bij mij, alhoewel ik er wel 70 euro voor heb betaald. Gewoon bespottelijk! Me tong is zooo lang ontstoke geweest, heb dagen alleen maar water met heeeel veeeel ijs erin gedronke (trouwens aanrader, werkt als pijnstiller, tijdelijk dan.) en Ibuprofen werkt ook! Ennemm! Je tong niet spoelen met wonddesinfectie spul, dat kreeg ik mee. Dat is heeeeeeeeeeeeeeel slecht.. zoek de GGD voorschriften maar op, zoutoplossing is het best om je mond mee te spoelen.. listerine is ook niet goed maar een of ander goedje (chloorhexadineblabla) wel weer.. maar ik heb alleen zoutoplossing gebruikt en dat werkte aardig.
En daarom is je piercing zoooooo lang ontstoken geweest huh ?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_50952779
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En daarom is je piercing zoooooo lang ontstoken geweest huh ?
omdat ik eerst die troep gebruikte ja plus dat de staafjes dus niet steriel waren
x -- me Gustas tú
pi_50952825
Bij blackeagle in Doetinchem, wordt er via de regels van de ggd gewerkt. Deze komen daar regelmatig controleren. Ook moet er sinds 1 juni bij elk persoon die een tattoo of piercing laat zetten, een formulier worden ingevuld en getekend. Dit controleerdt de ggd dan weer.
pi_50953042
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef ymme het volgende:
Bij blackeagle in Doetinchem, wordt er via de regels van de ggd gewerkt. Deze komen daar regelmatig controleren. Ook moet er sinds 1 juni bij elk persoon die een tattoo of piercing laat zetten, een formulier worden ingevuld en getekend. Dit controleerdt de ggd dan weer.
Niet zo'n formulier dat je moet ondertekenen waarin staat dat de piercingshop niet verantwoordelijk is etc.? Dat schijnen ze ook bij sommige piercingshops te doen.
Maar wel goed systeem, via de GGD.
x -- me Gustas tú
pi_50955359
Ik heb 1 dag gepureerd gegeten omdat ik het echt niet voor elkaar kreeg, maar daarna ging ik weer normaal eten. Of nou ja, normaal. Meer als een hamstertje, alles aan de zijkant. En toen de zwelling eenmaal wegwas, was het goed. Het is even wennen, vooral die eerste paar dagen. Maar goed. Dat lijkt me wel duidelijk.
pi_50960300
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:56 schreef sweetMisery het volgende:
Chloorhexadineblabla is sterilon. Slecht spul. Is volgens mij nog een tikkeltje agressiever als Listerine.
Ik heb nu een ontstoken oor en spoel met verdunde waterstofperoxide (ivm omstandigheden mag de infectie in dat oor absoluut niet verder vertrekken, dus vandaar dat ik meteen agressief bezig ben) en sterilon gebruikte ik ook altijd als er iets onstoken was of als ik me sieraden schoon wil maken. God wat prikt dat spul.

Vooral luisteren naar wat zo'n shop zegt, als ze al zo hygiënisch werkten zullen ze ook wel weten wat goed voor je is vind het niet gek dat het zo lang onstoken is. Die troep geeft je lichaam niet de kans om het goed te laten genezen...

Zeezoutoplossing is gewoon het beste. Punt
pi_50961782
Ik heb daarom ook de tandpasta met zeezout. Gatver wat is dat goor zeg Maar ja, alles voor een goede genezing.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:47:44 #87
55678 vliegtuigje
niet gek, neu
pi_50967047
Zo'n retainer he, hoe goed zie je die? Ik heb ze nog nooit bij iemand gezien (goh.. ) Ik wil namelijk nog steeds een traguspiercing laten zetten, over een paar weekjes, maar ik heb geen zin in gezeur tijdens een familiereünie een dikke maand later. Bestaan er überhaupt retainers voor een traguspiercing? Ik dacht dan eventueel een labretretainer te proberen.

edit: ik ga hem níet laten schieten nee

[ Bericht 13% gewijzigd door vliegtuigje op 29-06-2007 12:57:07 ]
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:52:43 #88
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_50967254
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:47 schreef vliegtuigje het volgende:
Zo'n retainer he, hoe goed zie je die? Ik heb ze nog nooit bij iemand gezien (goh.. ) Ik wil namelijk nog steeds een traguspiercing laten schieten, over een paar weekjes, maar ik heb geen zin in gezeur tijdens een familiereünie een dikke maand later. Bestaan er überhaupt retainers voor een traguspiercing? Ik dacht dan eventueel een labretretainer te proberen.
tragus laten schieten? ik heb hem dinsdag laten prikken lijkt me iets beter
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:56:21 #89
55678 vliegtuigje
niet gek, neu
pi_50967382
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:52 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

tragus laten schieten? ik heb hem dinsdag laten prikken lijkt me iets beter
Euhm, oeps Dat was ik ook van plan hoor. Ik wil een mooie, gezonde piercing
pi_50969253
Tragus is mooi! Lijkt me ook wel wat . De genezingstijd is alleen zo lang. Kan je dan echt een half jaar of langer niet zwemmen, sauna of iets dergelijks? En kan een traugs bij iedereen gezet worden? Bij mij is ie zo klein...
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:00:15 #91
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_50969402
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 13:55 schreef Sabsie het volgende:
Tragus is mooi! Lijkt me ook wel wat . De genezingstijd is alleen zo lang. Kan je dan echt een half jaar of langer niet zwemmen, sauna of iets dergelijks? En kan een traugs bij iedereen gezet worden? Bij mij is ie zo klein...
na een maand mag je wel weer zwemmen etc. (tenminste dat is mij verteld door shop) weet niet of het bij iedereen gezet kan worden maar lijkt me wel? het is kraakbeen vandaar dat het genezen wat langer duurt die van mij zit er nu 3 dagen in maar echt last heb je er ook niet van alleen als je er aan zit is het wat minder fijn
pi_50969485
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:00 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

na een maand mag je wel weer zwemmen etc. (tenminste dat is mij verteld door shop) weet niet of het bij iedereen gezet kan worden maar lijkt me wel? het is kraakbeen vandaar dat het genezen wat langer duurt die van mij zit er nu 3 dagen in maar echt last heb je er ook niet van alleen als je er aan zit is het wat minder fijn
Heb je een ringetje of staafje? Persoonlijk vind ik een staafje mooier. En aan welke kant hebben de meeste mensen hem?
pi_50969538
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef Sabsie het volgende:

[..]

Heb je een ringetje of staafje? Persoonlijk vind ik een staafje mooier. En aan welke kant hebben de meeste mensen hem?
verslavend hè piercen?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:14:34 #94
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_50969811
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef Sabsie het volgende:

[..]

heb nu nog een zwart staafje omdat dit makkelijker is met genezen ? (is mij verteld ) maar weet nog niet of ik een ringetje neem of niet al mijn piercings zijn ringetjes namelijk
pi_50970266
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef ymme het volgende:
Bij blackeagle in Doetinchem, wordt er via de regels van de ggd gewerkt.
Dat is sinds 1 juni bij iedere piercing- en tattooshop zo. Ook die formulieren. Dus mocht je die niet krijgen bij een shop zou ik me even achter de oren krabben.
pi_50970319
Dat bedoelde ik PeranoidEv
Dat een tattooshop die via de regels van de ggd werkt, altijd ok is
pi_50970325
Een semi-gerelateerd piercing vraagje: Weet iemand of het verantwoord is om een gaatje boven je oorlel, in het midden van je oor zeg maar, te laten schieten, of moet dat echt gepierced worden? Het is nog wel het zachte deel van je oor, zonder enig kraakbeen er in.

Hier bedoel ik dus

Dankjewel
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_50971185
Ik heb 't daar een paar jaar geleden laten schieten.
Niets mis mee. Heb hem er na een aantal jaar wel uitgehaald, vond 't niet mooi meer
pi_50972481
Ik heb vlak daaronder nog een gaatje zitten, was ook gewoon geschoten. Maar als ik dat punt ga voelen bij mij, dan is het al wel kraakbeen. Ik weet niet of je makkelijk infecties hebt, maar ik zou persoonlijk dat gedeelte liever laten piercen
pi_50973393
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:32 schreef ymme het volgende:
Dat bedoelde ik PeranoidEv
Dat een tattooshop die via de regels van de ggd werkt, altijd ok is
Nee hoor, ze kunnen echt zulk kuttig baggerwerk neerzetten als ze willen. Zolang ze maar hygienisch zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')