quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef Sabsie het volgende:
[..]
Heb je een ringetje of staafje? Persoonlijk vind ik een staafje mooier. En aan welke kant hebben de meeste mensen een tragus?
Tip: hou hem vast met een theedoek, dan kun je hem wat vaster draaien. Ze gaan bij mij inderdaad allebei een andere kant op.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, dat is schrikken
zit ik net rustig, schiet ineens het bovenste balletje van ,'n tongpiercing los
en heb totaal géén ervasring hoe dat weer vast moet.
heb hem net met kunst en vliegwerk er weer op gedraaid..
gaan het bovenste en ondferste balletje allebei een andere kant op als je ze vast wil draaien
ik ben er nl. niet zeker van dat hij nu goed zit
Waarom niet 2 tegelijk?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:39 schreef saaw het volgende:
misschien ga ik toch maar eerst voor de lippiercing
twijfel twijfel twijfel
ik heb voorlopig geen vakantie, dat is het hem juistquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:40 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Waarom niet 2 tegelijk?![]()
Tongpiercing geneest wel snel schijnbaar, misschien makkelijk nu met de vakantie?
Ik ben benieuwd wat je op *naam kwijt* wou invullen, ik zou t ook niet weten namelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:56 schreef Empathologica het volgende:
Zo he die is gaaf! Deed dat niet gruwelijk veel pijn zo van de ene *naam kwijt* naar je conch?
Dat vond ik toen ook zo fijn, dat lange ding zat danig in de wegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:15 schreef ymme het volgende:
Ik heb sinds vandaag een kort staafje in mijn tong. Zo fijn gewoon...
Wow, mooi man!quote:
Wij (vriendin en ik) komen altijd bij SkinArt. Erg tevreden over. Zowel voor piercings als tattoo's. Goede service en erg goede adviezen. Piercit is ook wel goed wat ik hoor. Ik hoor alleen slechte verhalen over de zaak bij de Dom en de piercingstudio van de V&D.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef PiperMaru het volgende:
Weten jullie een goeie piercingstudio in Utrecht? Heb zelf al ervaring met Skinart en Piercit maar da's alweer een aantal jaar geleden. Volgens mij zijn er een paar studio's bij gekomen en ik wil graag weten wat nou de beste/prettigste zijn...
Halloquote:
Beetje domme beredenering iddquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:50 schreef Cahir het volgende:
Mijn ouders hebben ook een domme beredenering over waarom ik geen piercing zou mogen: "Ja niemand loopt er nog mee". Alsof ik doe omdat iedereen ermee zou lopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |