Genoeg andere zenders op TV.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:13 schreef RiffRaff het volgende:
Die doet alsof hij heel geweldig is en Jumpen echt iets geweldigs is.![]()
Samenvatting:
Patrick Jumpen.![]()
TMF
( Ja ik weet dat dit echt het zoveelste TMF/Jumpen topic is. Maar deze gevaarlijke combinatie moest ik even kwijt. )
Edit: Ik ben zo in de war van dit voorval dat ik zelfs een typo maak.
Ik zet de tv net aan en zap even langs TMF en zie dat tuig zitten.quote:
Opa_tuinmanquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef Opa_tuinman het volgende:
Ja ik zag mijn kleinkinderen dat ook een keertje doen het zag er niet uit. en ik schaamde me rot voor ze.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef Opa_tuinman het volgende:
Ja ik zag mijn kleinkinderen dat ook een keertje doen het zag er niet uit. en ik schaamde me rot voor ze.
Euthanasie!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef Opa_tuinman het volgende:
Nou ze hoeven toch niet meteen dood omdat ze even gek deden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:26 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Euthanasie!![]()
Een normale dokter geeft daar wel toestemming voor in zo'n ernstig geval.
Iets geks doen, tot daar aan toe, maar Jumpen dat gaat veel te ver.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:27 schreef Opa_tuinman het volgende:
[..]
Nou ze hoeven toch niet meteen dood omdat ze even gek deden.
Dit gaat me achtervolgen, dat weet ik gewoon.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:35 schreef P8 het volgende:
alweer laat je zien dat je best agressief bent jongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |