ja daar heb je een punt. Ik mag die jongen welquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:04 schreef Yollie het volgende:
[..]
Bij mij is Jaap weer flink gezakt nu hij de teror op Brian niet nakomt.
Dat heb ik ook wel eens...quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Jammer, ik had op een hele tuin vol schreeuwende groupies gehoopt.
Dat dacht ik dus ook, aka Emma. Die ken ik van BB, hopeloos verliefd op Dido.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
Het was net of ik een glimp van een foto van PearlBitch zag in het groupie-boek van Huub.
Groupies staan nog net een treetje lager op de sociale ladder dan streamers.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:27 schreef BarryK het volgende:
Jaap en Huub gaan een heel asosicale vragenlijst maken en dan gaan ze ze zo opbellen.
De groupies komen dinsdag zegt Jaap.
Zag je mijn reactie niet op PearlBitch?quote:
Ik heb nog wel een tuinstoel over voor jou. Als je geen bezwaar hebt tegen een poes op schoot en een vriend, eveneens met poes op schootquote:
Ja, daar heeft die bij mij ook punten verlorenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:04 schreef Yollie het volgende:
[..]
Bij mij is Jaap weer flink gezakt nu hij de teror op Brian niet nakomt.
Ga jij ook al een BSOL doen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zag je mijn reactie niet op PearlBitch?![]()
Houdt die stoel dat allemaal?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een tuinstoel over voor jou. Als je geen bezwaar hebt tegen een poes op schoot en een vriend, eveneens met poes op schoot![]()
Ik vind het wel een leuk shirt. Ik zou het zo dragen alleen draagt ze het zo verkeerd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
Misschien is een ander shirtje meer geschikt.
[afbeelding]
Dat is nog maar de vraag. Bovendien denk ik dat de berichten op die site en op 10 voornamelijk grootspraak zijn; hebben we bij Eric ook gezien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:43 schreef akveor het volgende:
Vanavond een nieuwe bewoner.... ik begrijp dat ze eindelijk een leuke vriend voor Lieke hebben gevonden...
Zelfs met mij erbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |