Er zijn wat tegenstrijdige berichten. Ik wacht af.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:46 schreef mazaru het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Dennis zich bij BAN gaat aansluiten?
Ik kan niets vinden in die interviews wat daar op wijst.
Toch ergens gelezen dat ban nu band zou worden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:46 schreef mazaru het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Dennis zich bij BAN gaat aansluiten?
Ik kan niets vinden in die interviews wat daar op wijst.
Maar als hij iets gaat krijgen met Amanda, dan wordt het dus NB en DAquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Toch ergens gelezen dat ban nu band zou worden.
Wat let je?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:53 schreef easysatellite het volgende:
waarom worden die COSen altijd zo laat aangemaakt???
http://dennisbax.web-log.nl/quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Toch ergens gelezen dat ban nu band zou worden.
Dat is wel heel erg pro Brian ja. Om misselijk van te worden. Ik hoop dat Jaap en Huub die gast volkomen gek maken dat hij jankend de kooi uitgaat.quote:
Dan snap ik niet wat hij daar nog doet, behalve zijn bruiloft vieren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
Jaap: "Nooit meer op dieet olé olé "
Dat is een neplog.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg pro Brian ja. Om misselijk van te worden. Ik hoop dat Jaap en Huub die gast volkomen gek maken dat hij jankend de kooi uitgaat.
Nou, dat is dan ook weer dubbelquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg pro Brian ja. Om misselijk van te worden. Ik hoop dat Jaap en Huub die gast volkomen gek maken dat hij jankend de kooi uitgaat.
Geef um een kans, daarna mag je hem affikken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo slecht te verstaan is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:49 schreef fredfik het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)gemaakt-met-natasia/
het is dus echt uit
Leraar nummer zoveel in de rij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Kadir heeft het al een beetje opgegeven met WB![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Kadir heeft het al een beetje opgegeven met WB![]()
dat vind ik een beter bericht ..eigelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, dat is dan ook weer dubbel
Want ik zit net deze reaktie te lezen:
Geplaatst door: 24streamer | 21-6-07 om 11:53
Dennis....
Hij is geen homo. Hij is zeer ijdel, houdt van dure kleding, zorgt overdreven goed voor zichzelf, krult zijn wimpers..Tegenover mij is hij zeer attent en tegenover zijn directe vrienden is het een trouwe jongen. Ik heb erg met , maar ook wel eens stiekem om, hem gelachen..Hij heeft iets naiefs...
Hij heeft mee gedaan aan Idols, hij was diegene die erin kwam en eruit werd gestemd door de jury en later in het programma teruggehaald werd. Hij is dol op aandacht en wil graag 'beroemd' worden. Hij kan best aardig zingen..maar Idols werd het niet.
Hij is een goede voetballer..
Hij heeft een hele zachte kant, die ken ik dan, maar hij heeft ook een keiharde kant en switcht moeiteloos tussen die beide kanten. Beetje eng..
Hij heeft mij beloofd (hahaha) dat hij voor Huub is en Amanda en Lieke in bed gaat krijgen...Jaap vindt hij ook geweldig.
Ik weet dat hij een script heeft gekregen, dus kunnen we mooi bekijken of het klopt met wat hij mij verteld heeft. Als hij dus heel iets anders doet i.p.v. Amanda in bed krijgen bijvoorbeeld.
Hij kent Lieke trouwens erg goed, maakt deel uit van zijn directe vriendenkring...Dat weet Tien, ik heb hem destijds geadviseerd het eerlijk te zeggen. Hij heeft niet iets met Lieke gehad, wat op andere fora beweerd wordt.
Dennis komt vanavond om Tien uur in DGK...
Dus dat ...
![]()
OMGquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:00 schreef mazaru het volgende:
Geplaatst door: 24streamer | 21-6-07 om 11:53
Ik weet dat hij een script heeft gekregen.... .
Yep, hij spit niet eens meer mee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lag in de lijn der verwachtingen uiteraard, maar altijd leuk om de bevestiging te lezen. Hij kijkt meewarrig toe als Brian spit?
Wat een dom wijf... Wilgo gaat in september bij de kinderen weg, ze wist dat het ging gebeuren, het rot haar allemaal niets.. whhahaha, oogkleppen op en doorgaan Natasia, zo blijft je leven een mislukking!quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:49 schreef fredfik het volgende:
het is dus echt uit
Met dank aan Zwabberhoer!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Jammer dat het zo slecht te verstaan is.![]()
Breng de redactie nu niet op ideeën!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Als hij echt pro Brian is en vanavond iemand immuun mag maken, dan wordt het nog zeer linke soep.
Maar wanneer heeft Natasja Wilgo dan gesproken dat hij tegen haar liep te tieren en dat ze er niet tussen kon komen.(werd bijna op einde van filmpje besproken).quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:49 schreef fredfik het volgende:
het is dus echt uit
Ik lig hier echt in een deuk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:04 schreef mootie het volgende:
Hij kan echt voor geen meter maat houden![]()
als hij dat mag hoeft hij Lieke maar te kiezen dan is Huub eruit, simpel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Als hij echt pro Brian is en vanavond iemand immuun mag maken, dan wordt het nog zeer linke soep.
Ik gok maar weer op een filmpje om vanavond ook in een deuk te liggen.quote:
Wilgo is wel oke, hij blijft tot 23 sept., maar dat doet 'ie vast niet voor de Black Widow.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat een dom wijf... Wilgo gaat in september bij de kinderen weg, ze wist dat het ging gebeuren, het rot haar allemaal niets.. whhahaha, oogkleppen op en doorgaan Natasia, zo blijft je leven een mislukking!
Ze is bij de FEBO geweest, daar heeft ze de brief gelezen, zegt ze. Aannemelijker is dus dat Wilgo er was.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:05 schreef Yollie het volgende:
[..]
Maar wanneer heeft Natasja Wilgo dan gesproken dat hij tegen haar liep te tieren en dat ze er niet tussen kon komen.(werd bijna op einde van filmpje besproken).
Ik hoorde haar wel zeggen: Wilgo was laaiend.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wilgo is wel oke, hij blijft tot 23 sept., maar dat doet 'ie vast niet voor de Black Widow.
Jaap zit dan in een soort Eric situatie. Hij kán Huub er in feite niet uitstemmen, want dan is hij zelf ook een dekking kwijt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Breng de redactie nu niet op ideeën!
Maar stel dat hij Lieke immuun maakt, dan is Jaap er nog (hoop ik)...
Tandarts, mondhygiënist of dokterbezoek, denk ik.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:05 schreef Yollie het volgende:
[..]
Maar wanneer heeft Natasja Wilgo dan gesproken dat hij tegen haar liep te tieren en dat ze er niet tussen kon komen.(werd bijna op einde van filmpje besproken).
Pascal, de weddingplanner.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:07 schreef blomst het volgende:
Wie komt er op bezoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |