Ik vind dit geen goeie manier om zo met nieuwe leden om te gaan en uiterst onbeleefd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:02 schreef NJ het volgende:
Ga ergens anders spelen.
kindertjes? U voelt zich wel oud he... Wees dan ook oud en registreer je niet op een "jongeren" forumquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:27 schreef Opa_tuinman het volgende:
Wat zijn dit nou weer voor rare replies. Moeten jullie niet buiten spelen kindertjes!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:29 schreef BossFight het volgende:
Een opa die het woord 'replies' foutloos kan typen is geen opa.
Há ik ben natuurlijk wel een soort van hippe opa.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:29 schreef BossFight het volgende:
Een opa die het woord 'replies' foutloos kan typen is geen opa.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:37 schreef Opa_tuinman het volgende:
Op donderdag 21 juni 2007 16:35 schreef Maisnon het volgende:
Ja, aan slechte kloons hebben we een broertje dood. En mn zusje heeft vandaag een ringstaartmaki op haar hoofd gehad.
Gecondoleerd met je broertje. Een ringstaartmaki is toch een aapje?
Mijn moeder keek mee over mijn schouder en zelfs die zei "wtf kloon dat zie je toch zo ban!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:37 schreef simplemouse het volgende:
ach waarom geloven we het niet dat hij echt opa_tuinman is?
of zeg ik nou wat stoms?
En zeg niet dat ik dom ben!![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:44 schreef Opa_tuinman het volgende:
en je blauwe kleurtje bevalt mij ook niet echt!
En quoten gaat je ook al slecht afquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:42 schreef Opa_tuinman het volgende:
Op donderdag 21 juni 2007 16:39 schreef jitzzzze het volgende:
Rot op vieze opa, met je gore konijnenhokken
]
Ik heb geen flauw idee waar je het over heb. Ten eerste is het uiterst onbeleefd om tegen iemand rot op te zeggen ten tweede ik ben geen vieze opa en ten derde ik heb geen konijnenhokken en als ik het wou mocht het niet van het bejaarden tehuis!.
scherpe moeder heb jij dan!quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:41 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Mijn moeder keek mee over mijn schouder en zelfs die zei "wtf kloon dat zie je toch zo ban!!!!"
Je bent zeer kansloos en bovendien absoluut niet grappig. Opbokken stakkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:47 schreef Opa_tuinman het volgende:
[]donderdag 21 juni 2007 16:43[/url] schreef jitzzzze het volgende:[/b]
[..]
En quoten gaat je ook al slecht af![]()
Maar goed, wanneer krijg je je eigen tuintje op je buik?
ja dat qouten had me schoonzoon uitgelegd maar dat is nogal lastig vind ik excuses daarvoor.
Maar die opmerking over dat tuintje op je buik vind ik uiterst onbeleefd, maar opzich wel grappig want mijn bovenbuurvrouw zegt dat ook altijd wanneer ze me ziet maar dat komt volgens mij door omdat ik haar betrapte toen ze een extra suikerklontje had gepakt.
^^quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:47 schreef Opa_tuinman het volgende:
[..]
ja dat qouten had me schoonzoon uitgelegd maar dat is nogal lastig vind ik excuses daarvoor.
Maar die opmerking over dat tuintje op je buik vind ik uiterst onbeleefd, maar opzich wel grappig want mijn bovenbuurvrouw zegt dat ook altijd wanneer ze me ziet maar dat komt volgens mij door omdat ik haar betrapte toen ze een extra suikerklontje had gepakt.
Dat, alleen dan dat je gereanimeerd wordt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:43 schreef cerror het volgende:
Val toch dood schijtkloon.
Ik heb nu echt het forum voor jou gevonden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:47 schreef Opa_tuinman het volgende:
[..]
Het is aan U om er iets aan te doen...quote:
Van een adminestror had ik wel een nette reply verwacht, want een adminostroer is iemand met een hoge positie en moet denk ik wel het goeie voorbeeld geven.quote:
Administrhoer?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:05 schreef Opa_tuinman het volgende:
[..]
Van een adminestror had ik wel een nette reply verwacht, want een adminostroer is iemand met een hoge positie en moet denk ik wel het goeie voorbeeld geven.
en kan iemand mij even uitleggen wat er met het woordje kloon wordt bedoelt?![]()
Heeft je Pappie je nooit verteld dat je niet met ziektes mag schelden, knul?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:56 schreef Opa_tuinman het volgende:
Nu is een ander topic ook nog van mij gesloten en ook alweer op een tyfus manier! Doodverwensingen.
Daar kan ik niet zo veel aan doen. En als je moe bent moet je wat vroeger naar bed gaan dan wil nog wel eens helpenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:06 schreef yvonne het volgende:
Ik word hier zo moe van hè, en dan is het ook nog kutweer -o-
Wat er allemaal tegen mij wordt gezegd vind ik niet dat tyfus zo erg is! en ik zal het op prijs stellen als je dat knul achter wegen laat!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft je Pappie je nooit verteld dat je niet met ziektes mag schelden, knul?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |