Erm en dat moet ik snappen, want?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:10 schreef Yozzz het volgende:
VVCS heeft 4-1 verloren tegen Top Oss. VVCS 2 heeft 1-1 gespeeld tegen Top Oss 2.
Gemiddeld krijgt 75% van de VVCS voetballers binnen bepaalde tijd een contract.
Mooi stukkie. Schijnt dus 'veel' interesse te zijn, hoop voor hem dat hij uiteindelijk als laatst lacht met een club in een toffe competitie, want het is echt een karikatuur van zichzelfquote:Ruud Knol komt niet tot akkoord met 1. FC Köln
Oud-speler Vitesse neemt de tijd om zijn droomclub te vinden.
Terwijl alle Nederlandse clubs uit het betaalde voetbal alweer in training zijn, heeft Ruud Knol nog steeds geen nieuwe club gevonden. Belangstelling is er genoeg, maar de verdediger uit Zevenaar is kritisch en laat zich niet gek maken door het verstrijken van de dagen. „Wie Ruud kent, weet dat hij een rustige jongen is”, zegt zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma. „Hij gaat er heel goed mee om. We laten ons niet opjagen. We hebben nog tot in augustus de tijd en zelfs daarna kan hij nog gewoon bij een club tekenen.” Knol, die zeven jaar in het eerste van Vitesse voetbalde, maar daarvan ruim twee seizoenen miste door knieproblemen, reisde de laatste weken aardig wat af. Eerst zat hij een paar dagen bij een club in Rusland, maar dat beviel de tweebenige verdediger maar matig.
Daarna kwam 1. FC Köln en de titelfavoriet in de Tweede Bundesliga leek een serieuzere kandidaat. „Hij had geen moeite met het niveau”, aldus Ploegsma. „Het is een enorme club en ook in de Tweede Bundesliga zitten er vaak dertigtot veertigduizend man op de tribune.” Toch kwamen club en speler er niet uit. „Dat had te maken met zaken als contractduur en het financiële gedeelte”, zegt Ploegsma. „We hebben serieuze gesprekken gevoerd. Maar het is niet rond gekomen en dus gaan we vrolijk verder.”
Knol, die afgelopen seizoen de beste Vitesse- speler was in het cijferklassement van De Gelderlander, kwam er tijdens onderhandelingen over een contractverlenging niet uit met de Arnhemse club waar hij het grootste deel van de jeugdopleiding doorliep en al jong aanvoerder was. Daarom is de 26- jarige verdediger nu transfervrij. „Er is veel belangstelling”, zegt Ploegsma. „Maar Ruud wil een stap maken waar hij echt helemaal happy mee is. Daarom heeft hij geen haast. Er zijn ook een paar clubs die hem een paar dagen willen zien. Maar daar hebben we allebei geen behoefte aan.” Zutphen.
Bron: De Gelderlander 14-07-07
quote:Benson mag vertrekken bij Vitesse
De rol van Fred Benson bij Vitesse lijkt uitgespeeld. De aanvaller heeft van coach Aad de Mos te horen gekregen dat hij komend seizoen weinig kans maakt op een basisplaats en mag uitzien naar een andere club. Dit tot grote teleurstelling van Benson, die zaterdag nog twee keer scoorde in een oefenduel tegen VV Rheden.
"Ik heb een gesprek gehad met de trainer en daaruit is gebleken dat ik ook dit seizoen op weinig speeltijd hoef te rekenen. Dat bericht kwam hard aan, temeer omdat ik wel gedacht had een eerlijke kans te krijgen in de voorbereiding. Ik heb de afgelopen twee seizoenen keihard gewerkt voor Vitesse en altijd mijn uiterste best gedaan. Ik heb als invaller aardig wat doelpunten gemaakt, waarvan diverse belangrijke, en dan verwacht je toch meer. Helaas zit dat er niet in bij Vitesse", zegt Benson op de website van de Arnhemse club.
Benson, die in de belangstelling staat van Heracles Almelo, ziet nu geen andere optie dan om te vertrekken bij Vitesse. "Je weet nooit wat er gebeurt in de voetballerij, maar ik zal helaas verder moeten kijken dan Vitesse. Het is bekend dat de trainer er nog een aanvaller bij wil en dan wordt het wel erg vol voorin. Voor mijzelf is de teleurstelling dan ook groot", aldus de Nederlandse Ghanees.
Omdat niemand Junker wil hebben, hij heeft nog een contract tot 2010... Benson staat in de belangstelling, gaat sowieso over een jaar weg omdat hij niet heeft bijgetekend.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:43 schreef DeVinger het volgende:
Waarom pleuren ze Junker niet weg, wil hem best zelf naar een nieuwe club rijden.
Benson
Zeg dat wel ja , eerst Danko , toen hadden we Stokio die nu bij een mooie club zit , straks komt zijn verhaal ook nog uit dat hij over een paar jaar bij Man Utd zit.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:04 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een wanbeleid!
Jos, dat is toch die Frank die bij ons op school heeft gezeten!?quote:rank Westen kent bijna niemand meer bij Vitesse
In de klas zelfsquote:Op maandag 16 juli 2007 10:59 schreef WebForce het volgende:
[..]
Jos, dat is toch die Frank die bij ons op school heeft gezeten!?
Weet ik niet, volgens mij was hij toen net weg. In de brugklas zat ik trouwens nog met Nicky v/d Berg in de klas, die heeft ook in de jeugd van Vitesse gespeeld. Niet verder gekomen dan... De B'tjes geloof ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:15 schreef WebForce het volgende:
[..]
Hij was al weg bij Vitesse toen hij bij ons in de klas zat toch?
Ik heb een oom die elftalleider is bij het eerste van Vitessequote:Op maandag 16 juli 2007 11:45 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb met het nichtje van Patrick Kluivert gehad en woonde om de hoek bij Frank Rijkaard.
Duidelijk wie hier de meeste connecties heeft.
Op Sansoni lijkt... dude, waar heb je het over!?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:02 schreef Elvislives het volgende:
Ik en Smeigh kennen iemand die heel erg op Sansoni lijkt.
...of doen wij niet mee aan het patsen...?
Murat dacht ik zo...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:54 schreef Smeich het volgende:
Ik heb tegen Theo Janssen (en wat meer tegen Nicky Hofs) gespeeld... wie raakt mij nu aan?
[..]
Op Sansoni lijkt... dude, waar heb je het over!?![]()
Ik niet!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:05 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb van Tim gehoord dat Sturing een kneus was, wie wil meer weten?
De Mos geeft nooit zekerheid!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:27 schreef Klingon het volgende:
Vitesse - Athletic Bilbao op za. 11-08 begint trouwens om 17.00 uur, lekkere tijd ook weer.
Benson hoeft van De Mos niet weg, maar de trainer kon hem op voorhand niet meer speelminuten beloven dan vorig seizoen. Mocht er een spits bijkomen, dan wordt de positie van Fredje weer besproken.
Hans Kraaij heb ik dan ook mijn hele leven nog niets zinnigs horen verkondigen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:06 schreef Elvislives het volgende:
Sansoni
![]()
Ik bedacht gewoon hoe lullig hij vorig jaar door Hans Kraaij als nieuwe 'topaankoop' werd gepresenteerd bij Voetbal Inside, en wat een geweldig jaar die man heeft gehad.
quote:PRINCIPE AKKOORD VITESSE EN RABOCKI 19-07-2007
Vitesse en doelman Balázs Rabócki hebben woensdagavond op enkele details na overeenstemmig bereikt over een tweejarig contract.
De 29-jarige Hongaarse doelman meldt zich vrijdag in Nederland voor de medische keuring en zal aansluitend zijn handtekening zetten onder een contract dat hem voor twee jaar aan Vitesse verbindt.
Na afronding van alle formaliteiten zal Rabócki zich aanstaande maandag bij de selectie voegen. De ploeg van Aad de Mos belegt dan een trainingskamp in Doorwerth.
(Bron: Vitesse)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |