Blijkbaar niet als 'ie 4 miljoen kost. PT, jij hebt altijd wat lijntjes, enig idee of er iets speelt, en wat?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vond het altijd wel een leuke spelert. Niet de grote naam waar de Mos het overhad maar daar zullen we het geld niet voor hebben.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik bedoel; Blondelle is verhuurd
VVV. Hij wordt het beest van Venloquote:
Het blijft een prachtige investering...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:28 schreef DeVinger het volgende:
Jammer dat die belg niet gelukt is, maar wel goed om te horen dat ze 'hoog' inzetten.
4 miljoen neertellen is simpelweg te duur, komop. Lazo is voor 6 verkocht.
Gaat VVV hem niet gewoon laten backen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
VVV. Hij wordt het beest van Venlo. Ben wel benieuwd naar zijn ontwikkeling als centrale verdediger
. Linksback hoeft van mij niet meer
.
Wetzel zag in hem een goede centrale verdediger zover ik heb gelezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaat VVV hem niet gewoon laten backen dan?
Robin Faber komt ook nog, maar die zal wel in Jong Vitesse gaan spelen. Ook een centrale verdediger / defensieve middenvelder.
Daar kan ik mij enkel bij aansluiten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef Klingon het volgende:
Ik ben meestal te vinden in 113.
Dan wordt het een openbaring, Wetzel kennende.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wetzel zag in hem een goede centrale verdediger zover ik heb gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |