abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50766611
Interessant dit. Erg mooi gebouw ook

Dit ga ik volgen
pi_50766790
tvp voor meet!
pi_50767159
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 19:31 schreef enter het volgende:
tvp voor meet!
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_50770099
Jammer dat er nog weinig mensen aanmelden misschien vannacht na bier!
Aanmelden is komen!
pi_50770166
dan meldt ik me aan, wanneer?
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_50772323
OMG!
Het Hoompje en Bram Basting ook al op Fok

Er gaan al jaren de vreemdste verhalen over dat pand rond, maar dat het zo erg was, ik had geen idee
Heb er wel eens rondgelopen, maar nooit binnen dus helaas geen spooky verhalen

Hier nog een ouder stukje uit de PZC met wat meer over de geschiedenis ervan.
pi_50772731
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef Downer het volgende:
OMG!

Hier nog een ouder stukje uit de PZC met wat meer over de geschiedenis ervan.
Mooi verhaal, rijke historie.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:03:19 #58
124403 UZN
Hello world!
pi_50773208
Goh echt creepy dit zeg. Als er een meet komt wil ik eigelijk ook wel mee
  zondag 24 juni 2007 @ 01:15:26 #59
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50777005
Erg interesant gebouw. Verschrikkelijk mooi. Ik hoop dat er een goede meet komt met een hoop beeld materiaal. Eventueel ook glaasje draaien (en serieus niet giegelende mensen aub). Helaas zit ik in het buitenland anders was ik zeker gegaan .

(over die ghosthunter... Bijna al die filmpjes zijn makkelijkte verklaren en die vrouw die bij hem is lijkt wel dronken. Die man in het bos .... dat ze dat uberhaupt als geest zien. Dat kan gewoon iemand zijn die z'n hond uitlaat. weten hun veel. En de rest van die "mist" is gewoon adem in de nacht kou. Die orbs zijn stofdeeltjes. En die stem zegt niet joost maar Joesef ofzo. En op geen van die Z-W foto's zie ik eigenlijk iets.... vaag mannetje ook)
pi_50780799
quote:
Op zondag 24 juni 2007 01:15 schreef Buschetta het volgende:
Erg interesant gebouw. Verschrikkelijk mooi. Ik hoop dat er een goede meet komt met een hoop beeld materiaal. Eventueel ook glaasje draaien (en serieus niet giegelende mensen aub). Helaas zit ik in het buitenland anders was ik zeker gegaan .

(over die ghosthunter... Bijna al die filmpjes zijn makkelijkte verklaren en die vrouw die bij hem is lijkt wel dronken. Die man in het bos .... dat ze dat uberhaupt als geest zien. Dat kan gewoon iemand zijn die z'n hond uitlaat. weten hun veel. En de rest van die "mist" is gewoon adem in de nacht kou. Die orbs zijn stofdeeltjes. En die stem zegt niet joost maar Joesef ofzo. En op geen van die Z-W foto's zie ik eigenlijk iets.... vaag mannetje ook)
Ik ga echt geen glaasje draaien met een stel fokkers, onverantwoordelijkheid. En verder geloof ik alleen in witte magie. Je noemt het gebouw verschikkelijk mooi, waarom dat zwarte magie aanroepen
Mooi beeld materiaal kan je daar zeker goed maken
  zondag 24 juni 2007 @ 11:35:39 #61
124403 UZN
Hello world!
pi_50781721
Als er glaasje gedraaid gaat worden ga ik zeker niet mee. Ik heb daar zoveel nare verhalen over gehoord. Nee bedankt.

enter, als je alleen in witte magie gelooft waarom geloof je dan dat zwarte magie aangeroepen kan worden. Hoe zou je dan witte magie kunnen aanroepen (Niet dat ik dat van plan ben ofzo)
pi_50787551
Iemand een foto uit begin jaren '90 in betere tijden?

Kan evrder iemand nog iets vertellen over de geschidenis van het pand?

Hoe kan het zijn dat er daar nu geesten en spoken zitten, is er daar soms iemand vermoord/ doodgegaan?

[ Bericht 29% gewijzigd door F04 op 24-06-2007 15:04:15 ]
  zondag 24 juni 2007 @ 15:06:20 #64
124403 UZN
Hello world!
pi_50787830
Voor zover ik begrepen heb zijn er glaasjes gedraaid/rituelen gedaan.
pi_50791282
ik wil wel glazen draaien. het is toch bullshit.
underground forever baby
pi_50792344
Jah, maar als ze die glazen hebben gedraaid, waarom zit dat spookhuis dan vol met geesten en dergelijke. Dan kan je toch ook gewoon in een rijtjeshuis gaan glaasje draaien dan zou het daar toch ook vol zitten met geesten.

Maar waarom trekt nou precies die plek nou die satanisten, heksen aan, en hoe weet die man het eigelijk dat er daar van dat soort figuren komen?
  zondag 24 juni 2007 @ 17:45:37 #67
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50792465

Heb even mijn matige photoshop skills erop losgelaten. Raar dat de gemeente er niets mee doet. Als ik het geld ervoor had wist ik het wel.
pi_50794090
meeting!
pi_50794419
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:39 schreef F04 het volgende:
Jah, maar als ze die glazen hebben gedraaid, waarom zit dat spookhuis dan vol met geesten en dergelijke. Dan kan je toch ook gewoon in een rijtjeshuis gaan glaasje draaien dan zou het daar toch ook vol zitten met geesten.

Maar waarom trekt nou precies die plek nou die satanisten, heksen aan, en hoe weet die man het eigelijk dat er daar van dat soort figuren komen?
omdat die sfeer mensen ontvankelijker maakt voor het onverklaarbare, een onorthodoxe plek, dus er zal wel wat aan de hand zijn.

Het ziet er prachtig uit, maar het is gewoon een oud overwoekerd gebouw.

Ooit ook eens mee voor zoiets, en toen kwamen de geesten niet omdat ik er te negatief tegenover zou staan
underground forever baby
pi_50796833
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:35 schreef UZN het volgende:
Als er glaasje gedraaid gaat worden ga ik zeker niet mee. Ik heb daar zoveel nare verhalen over gehoord. Nee bedankt.

enter, als je alleen in witte magie gelooft waarom geloof je dan dat zwarte magie aangeroepen kan worden. Hoe zou je dan witte magie kunnen aanroepen (Niet dat ik dat van plan ben ofzo)
Als je aan witte magie doet kan je ook zwarte magie oproepen, ik geloof in beide.
Maar ik sta niet open voor het zwarte gedeelte.
Witte magie, denk aan cirkelwerk, spreuken.
pi_50797030
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:07 schreef Laton het volgende:
ik wil wel glazen draaien. het is toch bullshit.
Ik wil een meeting omdat het tof is (foto's maken enzo, beetje bier drinken), niet voor glaasje draaien of andere rituelen
pi_50797051
quote:
Op zondag 24 juni 2007 14:57 schreef F04 het volgende:
Iemand een foto uit begin jaren '90 in betere tijden?
Alleen deze zwart-wit foto van rond 1982.
quote:
Kan evrder iemand nog iets vertellen over de geschidenis van het pand?
Ik heb nog even gezocht, maar er is weinig te vinden over de geschiedenis, alleen in dit krantenartikel.

Verder zijn er wel wat dingen te vinden van mensen die er geweest zijn, zoals dit en dat.
pi_50797550
Als er daar een meet komt, wil ik er wel heen. Altijd heel erg geinterresseerd geweest in zulke dingen. Zelf enkele "verschijningen" meegemaakt, maar eigenlijk nooit wat mee (gedurft?) gedaan. Mijn ervaringen ook weinig gedeeld met anderen, omdat er weinig mensen (op mijn moeder na) in "geloven" oftewel begrip ervoor hebben.
Glaasje draaien is aan mij sowieso niet besteed, dus mocht dat de bedoeling zijn, dan rijd ik wel een andere keer naar Sluis.
this bitch bites
  zondag 24 juni 2007 @ 20:40:28 #74
158838 Crappery
Full House!!
pi_50798017
Mits vervoer ga ik uiteraard mee overnachten daar.

wanneer is de meet?
pi_50798135
ja wanneer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')