En daar prikken ze dan ook nog doorheen, dus dat krijg je dan tijdens je gesprek voor je voeten geworpen, dan gaan ze er even over doorvragen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:48 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik zal het dn toch een beetje moeten hebben van slap lullen en daar ben ik geen held in![]()
Iemand die dan in iedergeval weet dat ik er meer dan drie seconden copypasten aan besteed heb.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef woutabest het volgende:
Wie krijgt er morgen een bekende sollicitatiebrief onder z'n ogen?
Succes!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:27 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik wilde iedereen nog effe bedanken voor de hulp, ik heb dinsdag een gesprek!![]()
Zoals ik het geleerd heb: eigen adres in zakelijke brieven altijd bovenaan tenzij je brief te kort is waardoor het er niet uitziet. Dan verhuist het adres naar benedenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het uiteindelijk om. Maar ik vind het dus ook fijner uitzien als mijn adres gewoon bij mijn naam staat. Ook omdat er al genoeg geneuzel boven de daadwerkelijke brief staat.
"Hoe zie jij jezelf over vijf jaar?"quote:Op maandag 25 juni 2007 23:10 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Ik elk geval heel erg veel succes. Denk goed na over wat je gaat zeggen en bereid je voor op "ambitievragen". Dat zijn van die vragen "hoe zie je jezelf over 5 of 10 jaar?", ligt ook een beetje aan de functie wat daar het juiste antwoord op is. Ga je voor een baan als bv. baliemedewerker en hoop je over 5 jaar directeur te zijn, dan is dat niet reeel en is het exit.
Maar het gaat je lukken! Je hebt er serieus over nagedacht en genoeg tijd in gestopt. Let er wel op dat je ook niet te snel "hapt" waardoor je evt. belangrijke downsides van het werk over het hoofd ziet, of voor een te laag salaris aan de slag gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |