Zolang er geen bierpens overheen blubbert is alles goed.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
idd..
ik heb een rode brunotti zembroek, ben ik nu nog hip?
;o
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
dus goed gekeurd??
[..]
Dankje
Eigleijk zou ik nog meer krijgen maar werd echt gek van me moeder dus ben maar naar huis gegaan
Wat wil je horenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Heb je het nou over mij.
Of over échte koekjes.
allesquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:01 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Zolang er geen bierpens overheen blubbert is alles goed.
Ik ookquote:
haha,,, nee dat nog niet.. ietsie bietsie klein beetje vetjes welquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:01 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Zolang er geen bierpens overheen blubbert is alles goed.
Geen zorgen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:04 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha,,, nee dat nog niet.. ietsie bietsie klein beetje vetjes wel
maar das mode
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
alleszie je Rj opeens in een string over het strand lopen
Over jou natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Heb je het nou over mij.
Of over échte koekjes.
Omg dit is meer dan ik wilde horenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:07 schreef VlaDje het volgende:
Bleef het bij mij maar n klein bierbuikje
Als in een string aanheb zie je dr niets van weer
Da's lekker zachtquote:
Pfjoew je mag blijvenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:08 schreef mash_ het volgende:
ik heb geen bier buikmaar lui ben ik wel
lui dusquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Lui niet.
Te veel macdonnalds.
En dat terwijl ik volgens BMI te licht ben.
Oh dan heb ik beidequote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef saaw het volgende:
[..]
spieren zijn ook lekker zacht als je ontspant
Neen jij hebt een heel best sexy buikjequote:Op donderdag 21 juni 2007 15:11 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb ook geen bierbuik![]()
En isomeren zijn dingen, dat is geen activiteit zeg maar![]()
Haha ja, ik zei het niet helemaal goed. We moeten die dingen tekenen zeg maar, op de verschillende manieren. En ik weet niet meer hoe dat moet, als je ze kon draaien en ze waren hetzelfde was het fout ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:11 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb ook geen bierbuik![]()
En isomeren zijn dingen, dat is geen activiteit zeg maar![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Pfjoew je mag blijven!
Is er nog iemand goed in scheikunde hier trouwens?
Ik ben vergeten hoe je moet isomeren...
is makkelijk, gewoon tekenenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:12 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Haha ja, ik zei het niet helemaal goed. We moeten die dingen tekenen zeg maar, op de verschillende manieren. En ik weet niet meer hoe dat moet, als je ze kon draaien en ze waren hetzelfde was het fout ofzo. Heel helder, ik snap er niets meer van.
eensquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen jij hebt een heel best sexy buikje
Wacht maar tot je ouder word....quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik was de snelste bij de 800 meter.![]()
Strand?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
eenswat ik op een foto zag dan die ze ooit is stuurde
van op het strand
![]()
Ik heb wel heel aardige andere buikjes foto'squote:Op donderdag 21 juni 2007 15:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
eenswat ik op een foto zag dan die ze ooit is stuurde
van op het strand
![]()
Ja, dan zijn het stereo-isomerenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:12 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Haha ja, ik zei het niet helemaal goed. We moeten die dingen tekenen zeg maar, op de verschillende manieren. En ik weet niet meer hoe dat moet, als je ze kon draaien en ze waren hetzelfde was het fout ofzo. Heel helder, ik snap er niets meer van.
Jaja, C&M in hart en nieren héquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je dat kan, mag je het mij met alle plezier uitleggen
Hmm, dat is dan een paar jaar terugquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja van merel op het strand. samen met nog wat mensen. had ze ooit is lang geleden gestuurd.
ja man ja.. als ik deze zomer water ga.. heb ik of wetsuit aan of zwembroekquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
alleszie je Rj opeens in een string over het strand lopen
zou kunnenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, dat is dan een paar jaar terug
Okquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:16 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Jaja, C&M in hart en nieren hé.
Nahhhhh ik snap het al geloof ik. Die 1 is toch niet meer op te halen.
Wat ben je ook een monsterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |