Amen to that, little brother!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:31 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ja, want anders is het een irritante achterlelijke kanker user
gewoon hier klikken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:32 schreef Asmooh het volgende:
gvd hoelang duurt het dat ik een ban krijg
tering
Een topic in FB over kankerusers doet wonderen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:32 schreef Asmooh het volgende:
tering
sex met een bigunsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:35 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Een topic in FB over kankerusers doet wonderen.
Niet overdrijven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:44 schreef Pascal86 het volgende:
Hoeveel auto's heb je nu eigenlijk naar de malle miezen geholpen?
Zegt de man die dit als ballast in z'n Civic heeft liggen:quote:Asmooh schreef op 16-04-2006 00:28:
zie het zo..
FOK!kers zijn nerdjes die bijna nooit een vriendin kunne krijgen
hebbe ze een vriendin iz ze lelijk of dom :p
de mensen op suga vinde ze te knap, en kunne ze ni krijgen.. dus gaan ze ze afzeike
daar heeft ie zeker 'n groot rijbewijs voor nodigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:06 schreef Mr_Moon het volgende:
Nog maar een wereldqoute van onze held op Sugababes.nl:
[..]
Zegt de man die dit als ballast in z'n Civic heeft liggen:
[afbeelding]
![]()
* Dhr.Swinckels mompelt iets over een badkuip en een laxerende vrouw.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:32 schreef Asmooh het volgende:
tering
The horrorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
daar heeft ie zeker 'n groot rijbewijs voor nodig![]()
ik denk dat ze hem in suriname helemaal geen nederlands geleerd hebben.. dat blijkt ook wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:12 schreef Pascal86 het volgende:
Waar heb jij nederlands geleerd asmooh?
Ik zou mijn geld terug vragen als ik jou was
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:06 schreef Mr_Moon het volgende:
Nog maar een wereldquote van onze held op Sugababes.nl:
[..]
[afbeelding]
![]()
remember die scene uit 'the green mile' waar die neger uit die vrachtauto stapt ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:29 schreef Bigfoot414 het volgende:
"Auto verlaagd?"
"Nee, da's mn chickie"
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
remember die scene uit 'the green mile' waar die neger uit die vrachtauto stapt ?
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
remember die scene uit 'the green mile' waar die neger uit die vrachtauto stapt ?
Gezien jouw projecthistorie is er maar één verliezer, zowel qua imago als financieel. Ja, inderdaad, dat ben jij.quote:
Die zijn best ok, een vriend van mij heeft een coupé gehad uit 1994, en dat ding was best rap.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:25 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wat wil je weten?
Hij is standaard, perfecte staat niks mis mee.
1.5 versie.
Niks boeiends
Iemand afrekenen op zijn/haar/partners formaat vind ik toch wel erg laag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:29 schreef Bigfoot414 het volgende:
"Auto verlaagd?"
"Nee, da's mn chickie"
En z'n broer in de fik gestoken daarbij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:49 schreef garnage-patrick het volgende:
der was iemand op dit forum, die had ook zo'n civic uit die bouwjaar. super maar dan superstrak gekregen.
Mwoah, ik zou er wel andere velgen onder zetten.Donkere velgen onder een donkere auto:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:56 schreef garnage-patrick het volgende:
gevonden van pumatje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een geile civic, gewoon strak en geil! het kan dus wel... maarja dit is bij voorbaat al kansloos.
Hard to get? LOLquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:06 schreef Mr_Moon het volgende:
Nog maar een wereldquote van onze held op Sugababes.nl:
[..]
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Asmooh Doodsverwensing, 48 uur
Die eerste foto, heeft ie al zn nederlandse spaargeld omgeruild voor het goedkoopste buitenlandse geld om er mee te patsen ofzo? Misschien een heel aardige vent, die Asmooh, maar hij blijft gewoon keer op keer door de mand vallen met al zn zogenaamde projecten die bij 10% "voltooiing" "verkocht" worden met winst...quote:
Nou het is nog wel een redelijk bedrag aan hongaarse forinten zo te zien.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:13 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Die eerste foto, heeft ie al zn nederlandse spaargeld omgeruild voor het goedkoopste buitenlandse geld om er mee te patsen ofzo? Misschien een heel aardige vent, die Asmooh, maar hij blijft gewoon keer op keer door de mand vallen met al zn zogenaamde projecten die bij 10% "voltooiing" "verkocht" worden met winst...
he.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:57 schreef RealZeus het volgende:
Oh, ik zie net dat we twee dagen op een reactie kunnen wachten:
[..]
Lekker meeblaten met de rest.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 06:11 schreef Pascal86 het volgende:
Die eerste foto zou zo bij zo'n nigeriaanse scam email kunnen![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 06:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lekker meeblaten met de rest.De betreffende usert is duidelijk in zijn dingen en heeft mooie topics op Fok gemaakt, afzeiken is zo simpel.
Ik bewonder zijn moed.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |