abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50725775
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:52 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nee hoor, bij AZ was t ook al een naar mannetje. Dat is de indruk die ik van hem heb.
Dat is jouw indruk ja, precies zoals je het zegt.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:03:28 #282
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50725843
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:52 schreef Longmen het volgende:
Nee hoor, bij AZ was t ook al een naar mannetje. Dat is de indruk die ik van hem heb.
En van welke journalist heb je die constatering overgenomen, Lorre?
pi_50726064
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:03 schreef twi het volgende:

[..]

En van welke journalist heb je die constatering overgenomen, Lorre?
Ik zag hem daar toch ook wel eens in interviews etc.? Jij luistert naar Stam en naar interviews, ik hoor dan schijnbaar een ander interview.
Ik heb het over een mening niet over een constatering.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_50726103
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:01 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Dat is jouw indruk ja, precies zoals je het zegt.
Ja, maar schijnbaar nog niet duidelijk genoeg, ik heb iemand op de kast gejaagd.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:14:45 #285
52871 Blight
Supersized.
pi_50726216
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:57 schreef denthemen het volgende:
Wanneer krijgen we nou eens de dvd van seizoen 2006/2007??
En de speciale editie met de overwinningen op Feyenoord? .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50726697
Daar is niks speciaal aan.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:29:20 #287
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50726731
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef Blight het volgende:

[..]

En de speciale editie met de overwinningen op Feyenoord? .
Je was me voor
Wij hadden maar 4 punten tegen Feyenoord
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_50726875
Wel een evengrote thuiszege
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50726973
pi_50726985
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:42 schreef stefmans het volgende:

[..]

Als een stelletje monogolen alles aan doen wat oranje is en gaan zuipen als een mongool. Nee dankje.
Wat heeft dat met interlandvoetbal te maken?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:35:57 #291
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50726988
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:33 schreef BB-boy het volgende:
Wel een evengrote thuiszege
Had 8-1 moeten zijn.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:39:55 #292
52871 Blight
Supersized.
pi_50727112
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:35 schreef patrickt37 het volgende:
[afbeelding]
Sterk.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50727221
Sorry hoor, maar ik vind het ook een beetje gepapegaai om Perez nou als onruststoker te bestempelen. Er is een keertje een artikel over geschreven en meteen roept iedereen dat die jongen niet deugt. En voor dat artikel was het nog zo'n leuke opgewekte gozer. Op het vekd heb ik er nooit wat van kunnen merken (hij was een van de belengrijkste spelers, werd bejubeld tijdens het juichen) en het werd ook nog eens tegen gesproken door Jaap Stam. De enige die het bevestigde was Ten Cate, maar die wil van hem af om persoonlijk wrok. Het kleine kind binnen Ajax is in mijn ogen Ten Cate, niet Kenneth Perez.

Er zullen echt wel wat strubbelingen geweest zijn, maar dat krijg je nou eenmaal als de trainer je passeert vanwege persoonlijke redenen. Als Van Bommel of Van Nistelrooy met een dikke middelvinger bij Van Basten weglopen krijgen ze een staande ovatie.

Overdreven gedoe.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:45:08 #294
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50727308
quote:
[afbeelding]
29.10 Novastar HMH
pi_50727407
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:42 schreef BobbyHill het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het ook een beetje gepapegaai om Perez nou als onruststoker te bestempelen. Er is een keertje een artikel over geschreven en meteen roept iedereen dat die jongen niet deugt. En voor dat artikel was het nog zo'n leuke opgewekte gozer. Op het vekd heb ik er nooit wat van kunnen merken (hij was een van de belengrijkste spelers, werd bejubeld tijdens het juichen) en het werd ook nog eens tegen gesproken door Jaap Stam. De enige die het bevestigde was Ten Cate, maar die wil van hem af om persoonlijk wrok. Het kleine kind binnen Ajax is in mijn ogen Ten Cate, niet Kenneth Perez.

Er zullen echt wel wat strubbelingen geweest zijn, maar dat krijg je nou eenmaal als de trainer je passeert vanwege persoonlijke redenen. Als Van Bommel of Van Nistelrooy met een dikke middelvinger bij Van Basten weglopen krijgen ze een staande ovatie.

Overdreven gedoe.
Zoek de balans. Kenneth heeft ook toegegeven dat hij geen lieverdje is als hij wissel staat. Hij zegt dan cynisch te worden en ik kan me voorstellen dat dat wel eens voor spanningen kan zorgen in de kleedkamer. Bovendien werkte het 'kankerneger'-incident ook niet echt bevoordelijk voor de groepsfeer, lijkt mij.

Wat mij betreft is dat nu allemaal vergeven en vergeten. Als Ten Cate die persoonlijke redenen nog steeds laat bepalen of Perez in de basis speelt, is dat een foute zaak.

Maar in mijn ogen heeft Perez als Sneijder blijft ook volgend seizoen geen uitzicht op een basisplaats. En als hij dan zelf weg wil mag hij gerust gaan van mij. Beter dat dan dat hij de cynische verontwaardige jongen uit gaat hangen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_50727743
Maar zelfs als Sneijder vertrekt is Perez geen optie voor Ten Cate. Wat natuurlijk alleen maar verklaard kan worden met persoonlijke redenen. Na Sneijder is Perez gewoon de beste aanvallende middenvelder van de hele competitie.
Woo-loo-loo!
pi_50727877
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:56 schreef BobbyHill het volgende:
Maar zelfs als Sneijder vertrekt is Perez geen optie voor Ten Cate. Wat natuurlijk alleen maar verklaard kan worden met persoonlijke redenen. Na Sneijder is Perez gewoon de beste aanvallende middenvelder van de hele competitie.
Het zal vast met persoonlijke redenen te maken hebben. Maar jij doet net of Perez een heilig boontje is, dat is hij niet. Net zo min als Ten Cate.

Het is gewoon het best voor iedereen denk ik dat Perez vertrekt. En liever niet naar PSV.
pi_50727883
quote:
[afbeelding]
pi_50727909
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:47 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Zoek de balans. Kenneth heeft ook toegegeven dat hij geen lieverdje is als hij wissel staat. Hij zegt dan cynisch te worden en ik kan me voorstellen dat dat wel eens voor spanningen kan zorgen in de kleedkamer. Bovendien werkte het 'kankerneger'-incident ook niet echt bevoordelijk voor de groepsfeer, lijkt mij.

Wat mij betreft is dat nu allemaal vergeven en vergeten. Als Ten Cate die persoonlijke redenen nog steeds laat bepalen of Perez in de basis speelt, is dat een foute zaak.

Maar in mijn ogen heeft Perez als Sneijder blijft ook volgend seizoen geen uitzicht op een basisplaats. En als hij dan zelf weg wil mag hij gerust gaan van mij. Beter dat dan dat hij de cynische verontwaardige jongen uit gaat hangen.
sluit ik me bij aan.
pi_50728358
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef koningdavid het volgende:

Het zal vast met persoonlijke redenen te maken hebben. Maar jij doet net of Perez een heilig boontje is, dat is hij niet. Net zo min als Ten Cate.

Het is gewoon het best voor iedereen denk ik dat Perez vertrekt. En liever niet naar PSV.
Perez heeft nooit een slechte invloed op de groep gehad. Ze zijn mede op een 2e plaats geindigd dankzij hem. In en na de periode dat de geruchten over conflicten het hevigst waren hebben Ajax en Perez zeer goed gepresteerd. Dus het is niet zo dat hij het hele groepsproces aan het verzieken is.

Natuurlijk loopt hij te mokken, maar daar is Perez echt niet de enige in. Dat doet elke goede speler die wissel staat. En al helemaal als je om persoonlijke redenen geen kans krijgt. Als Babel 15 van de 30 wedstrijden mag aanprutsen, dan mag Perez na 10 goede invalbeurten ook wel eens een paar keer in de basis beginnen toch? Zolang een speler geen slechte invloed heeft op de prestaties, dan moet een trainer ook om kunnen gaan met een beetje gemok. Zeker als die speler ontzettend vaak je aars redt in elk slotkwartier dat hij mag opdraven.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:15:39 #301
52871 Blight
Supersized.
pi_50728458
Bomvol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')