Dat is jouw indruk ja, precies zoals je het zegt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee hoor, bij AZ was t ook al een naar mannetje. Dat is de indruk die ik van hem heb.
En van welke journalist heb je die constatering overgenomen, Lorre?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:52 schreef Longmen het volgende:
Nee hoor, bij AZ was t ook al een naar mannetje. Dat is de indruk die ik van hem heb.
Ik zag hem daar toch ook wel eens in interviews etc.? Jij luistert naar Stam en naar interviews, ik hoor dan schijnbaar een ander interview.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:03 schreef twi het volgende:
[..]
En van welke journalist heb je die constatering overgenomen, Lorre?
Ja, maar schijnbaar nog niet duidelijk genoeg, ik heb iemand op de kast gejaagd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dat is jouw indruk ja, precies zoals je het zegt.
En de speciale editie met de overwinningen op Feyenoord?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:57 schreef denthemen het volgende:
Wanneer krijgen we nou eens de dvd van seizoen 2006/2007??
Je was me voorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef Blight het volgende:
[..]
En de speciale editie met de overwinningen op Feyenoord?.
Wat heeft dat met interlandvoetbal te maken?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als een stelletje monogolen alles aan doen wat oranje is en gaan zuipen als een mongool. Nee dankje.
Sterk.quote:
Zoek de balans. Kenneth heeft ook toegegeven dat hij geen lieverdje is als hij wissel staat. Hij zegt dan cynisch te worden en ik kan me voorstellen dat dat wel eens voor spanningen kan zorgen in de kleedkamer. Bovendien werkte het 'kankerneger'-incident ook niet echt bevoordelijk voor de groepsfeer, lijkt mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:42 schreef BobbyHill het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het ook een beetje gepapegaai om Perez nou als onruststoker te bestempelen. Er is een keertje een artikel over geschreven en meteen roept iedereen dat die jongen niet deugt. En voor dat artikel was het nog zo'n leuke opgewekte gozer. Op het vekd heb ik er nooit wat van kunnen merken (hij was een van de belengrijkste spelers, werd bejubeld tijdens het juichen) en het werd ook nog eens tegen gesproken door Jaap Stam. De enige die het bevestigde was Ten Cate, maar die wil van hem af om persoonlijk wrok. Het kleine kind binnen Ajax is in mijn ogen Ten Cate, niet Kenneth Perez.
Er zullen echt wel wat strubbelingen geweest zijn, maar dat krijg je nou eenmaal als de trainer je passeert vanwege persoonlijke redenen. Als Van Bommel of Van Nistelrooy met een dikke middelvinger bij Van Basten weglopen krijgen ze een staande ovatie.
Overdreven gedoe.
Het zal vast met persoonlijke redenen te maken hebben. Maar jij doet net of Perez een heilig boontje is, dat is hij niet. Net zo min als Ten Cate.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:56 schreef BobbyHill het volgende:
Maar zelfs als Sneijder vertrekt is Perez geen optie voor Ten Cate. Wat natuurlijk alleen maar verklaard kan worden met persoonlijke redenen. Na Sneijder is Perez gewoon de beste aanvallende middenvelder van de hele competitie.
sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zoek de balans. Kenneth heeft ook toegegeven dat hij geen lieverdje is als hij wissel staat. Hij zegt dan cynisch te worden en ik kan me voorstellen dat dat wel eens voor spanningen kan zorgen in de kleedkamer. Bovendien werkte het 'kankerneger'-incident ook niet echt bevoordelijk voor de groepsfeer, lijkt mij.
Wat mij betreft is dat nu allemaal vergeven en vergeten. Als Ten Cate die persoonlijke redenen nog steeds laat bepalen of Perez in de basis speelt, is dat een foute zaak.
Maar in mijn ogen heeft Perez als Sneijder blijft ook volgend seizoen geen uitzicht op een basisplaats. En als hij dan zelf weg wil mag hij gerust gaan van mij. Beter dat dan dat hij de cynische verontwaardige jongen uit gaat hangen.
Perez heeft nooit een slechte invloed op de groep gehad. Ze zijn mede op een 2e plaats geindigd dankzij hem. In en na de periode dat de geruchten over conflicten het hevigst waren hebben Ajax en Perez zeer goed gepresteerd. Dus het is niet zo dat hij het hele groepsproces aan het verzieken is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef koningdavid het volgende:
Het zal vast met persoonlijke redenen te maken hebben. Maar jij doet net of Perez een heilig boontje is, dat is hij niet. Net zo min als Ten Cate.
Het is gewoon het best voor iedereen denk ik dat Perez vertrekt. En liever niet naar PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |