Ik ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef BB-boy het volgende:
Kom nou maar met dat nieuws, ik moet er morgen om 6 uur al uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:54 schreef PLAE@ het volgende:
de overdreven aandacht voor dat jeugdtoernooitjeInterlandvoetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
Leuk gevoetbalt, word er zeker niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:56 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom overdreven? Er wordt bij vlagen zeer leuk gevoetbalt en hier loopt toch naar waarschijnlijk de nieuwe toekomstige eerste landselftallen en grootste talenten.
dat was wel duidelijk, kon je wel aan de kop van Frits zien een half uurtje geleden..quote:
Mwoa, ze hebben de onderhandelingen afgebroken maar nog niet geheel gestopt. Enige wat Martin nu doet is het vuurtje aanstoken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
dat was wel duidelijk, kon je wel aan de kop van Frits zien een half uurtje geleden..
Hij wil ook niet naar Feyenoord.. Ben benieuwd waar hij dan terecht komt.. Vast Heerenveen oid.
Gister was ie weer drama , jullie mogen blij zijn als ie weg is , snap echt niet wat Sevilla in hem ziet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:12 schreef Noshiba het volgende:
De mul weg![]()
![]()
Die fax wil ik wel eens lezen van Valencia.
En goed zo, lekker hard tegen psv gewoon zeggen hun bieden dit en jullie minder dus geen kans. Ook wel een mooi gebaar dat kenneth niet naar feyenoord wilt (voor zover het een gebaar is, volgens mij gewoon wil hij gewoon niet bij een degradatiekanidaat spelen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |