Link?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef Erasmusch het volgende:
Partyflock is denk ik het antwoord op je vraag
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/album/party/93137.html Leef je uit.
Een voorproefje:
[afbeelding]
De vader van DJ Chosen Fewquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:27 schreef De_Ananas het volgende:
http://partyflock.nl/user/510106:Pa_Mokum.html
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:35 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom dat fuckin' kut-taaltje in dit AFC Ajax-topic? Typ gewoon normaal Nederlands, pannekoek.
Maar om daar nu direct over te klagen. . . . .quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, in een mokum topic zit ik niet te wachten op debiel proviciaals gebrabbel eigenlijk. Wordt dan maar lekker psv fan....
Ook niet echt Ajax neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar om daar nu direct over te klagen. . . . .
Klaag dan over al die nutteloze partyflock links . . . . .
Maar goed, dat kwam toch door de zomerstop?
Ontopic
Van Geel
Ja precies, ik denk bij nieuws aan, dat ze zeggen "Martin wat heb je voor nieuws" , en dat Martin dan zegt "Clarence komt er maar bij, dan kun je het de mensen zelf vertellen".quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:14 schreef Blight het volgende:
Ik denk dat Martin van Geel de van Dale er nog eens op moet nalezen om te begrijpen wat de definitie van 'nieuws' nou eigenlijk is. Hij maakte me een beetje dood met een blije mus.
Weet je, op zich is het nog Ajax-gerelateerd ook. Kan me er namelijk kapot aan ergeren dat er tijdens PSV van die Brabanders in dat kut-taaltje van ze "Kankerboeren!" roepen. Dan denk ik, als je zo praat, kan je beter je mond houden en de wedstrijd volgen, want je maakt jezelf belachelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar om daar nu direct over te klagen. . . . .
Klaag dan over al die nutteloze partyflock links . . . . .
Maar goed, dat kwam toch door de zomerstop?
Ontopic
Van Geel
Overigens is van Geel wel de juiste man op de juiste plaats, voordat mensen met een IQ van een badeend mijn post weer eens verkeerd begrijpen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:14 schreef Blight het volgende:
Ik denk dat Martin van Geel de van Dale er nog eens op moet nalezen om te begrijpen wat de definitie van 'nieuws' nou eigenlijk is. Hij maakte me een beetje dood met een blije mus.
Ja precies, hij is de juiste man op de juiste plaats maar niet erg boeiend om hem uit te nodigen in een tv-programma want hij verteld nooit iets wat we nog niet weten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Overigens is van Geel wel de juiste man op de juiste plaats, voordat mensen met een IQ van een badeend mijn post weer eens verkeerd begrijpen.
Heb je gelijk in, alhoewel het "Kankerboeren" ook nergens op slaat want KJH voelt zich meer een boer dan Farfan,Kone en Gomes bij elkaar. Maar praat idd gewoon abn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
Weet je, op zich is het nog Ajax-gerelateerd ook. Kan me er namelijk kapot aan ergeren dat er tijdens PSV van die Brabanders in dat kut-taaltje van ze "Kankerboeren!" roepen. Dan denk ik, als je zo praat, kan je beter je mond houden en de wedstrijd volgen, want je maakt jezelf belachelijk.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja precies, ik denk bij nieuws aan, dat ze zeggen "Martin wat heb je voor nieuws" , en dat Martin dan zegt "Clarence komt er maar bij, dan kun je het de mensen zelf vertellen".
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja precies, ik denk bij nieuws aan, dat ze zeggen "Martin wat heb je voor nieuws" , en dat Martin dan zegt "Clarence komt er maar bij, dan kun je het de mensen zelf vertellen".
Mwah... dat Perez definitief niet naar PSV gaat was wel nieuws voor mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:32 schreef S-Two het volgende:
Allemaal leuk een aardig dat van Van Geel, maar alles wat ie zei wisten we praktisch al.
quote:
Het begint me wel te storen dat de zaakwaarnemer van Perez constant spreekt over "we" en "Ajax", op zo'n manier dat hij duidelijk maakt dat het om twee uiteenliggende partijen gaat. Bovendien moet de zaakwaarnemer hier niet miepen, want éérst moeten de clubs er uit komen en dán pas zou de speler met de club in onderhandeling moeten gaan. Dat zij meteen met PSV om de tafel gaan zitten is geen fout van Ajax.quote:Perez teleurgesteld na mislukken PSV-transfer
22/6/2007 8 :58
Kenneth Perez reageert teleurgesteld op de mislukte onderhandelingen tussen Ajax en PSV. De Amsterdamse en Eindhovense club besloten de gesprekken te staken omdat het verschil tussen vraag en aanbod te ver uit elkaar ligt.
'Wij zijn heel verrast door deze move van Ajax', reageert Karsten Aabrink, de zaakwaarnemer van Perez in De Telegraaf. De aanvaller was zelf wel tot een akkoord met PSV gekomen, nadat hij Feyenoord op het laatste moment had afgezegd. 'Dit is een grote teleurstelling. We moeten een manier zien te vinden om hiermee om te gaan.'
Zoals het er nu uit ziet, moet Perez zich donderdag 5 juli gewoon bij Ajax melden, als de voorbereiding op het nieuwe seizoen begint. De Deen staat nog tot de zomer van 2009 onder contract bij de Amsterdamse club.
Inderdaad. Dat Ajax en Perez geen gangbare combinatie meer is ligt er zó dik bovenop. Erg jammer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Toch jammer dat het zo moet. Bij Sneijder heb ik nog wel een beetje iets van : ok hij baalt, maar ik denk dat hij wel prof genoeg is om een jaar goed spelen op te brengen. Perez zal (als ie blijven moet) weinig meer voor Ajax betekenen denk ik.
Ik mag het hopen ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:38 schreef Cordoba32 het volgende:
Er gaat nog wel wat gebeuren.... verwacht ik
Dat lijkt mij wel, ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:38 schreef Cordoba32 het volgende:
Er gaat nog wel wat gebeuren.... verwacht ik
Idd, complimenten zijn op zijn plaats. Dat is in het verleden weleens anders geweest.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:24 schreef Longmen het volgende:
Goed gespeeld Ajax. Perez gaat niet zomaar weg...
Ach ja, geld zal een rol spelen. En f'noord zal dit seizoen alles op alles moeten zetten om weer aansluiting bij Ajax, Az en PSV te krijgen. Dus ik verwacht nog wel wat oud gedienden voor de routine etc.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:35 schreef Longmen het volgende:
Oud Ajacied de Cler kiest voor Rotterdam, wat een verbetering
http://www.nu.nl/news/112(...)ar_Feyenoord%27.html
Vind t ook niet erg, des te leuker straks de confrontatie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, geld zal een rol spelen. En f'noord zal dit seizoen alles op alles moeten zetten om weer aansluiting bij Ajax, Az en PSV te krijgen. Dus ik verwacht nog wel wat oud gedienden voor de routine etc.
Die hebben vast wel weer een aardig team dit jaar denk ik. En eigenlijk is dat maar goed ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |