Perez naar psv dan...quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:37 schreef BadRabbit het volgende:
Martin heeft nieuws zeggen ze net bij TalpaIk ben benieuwd..
Ik denk juist van niet aan die grijns van Frits te zien..quote:
Eerst die stomme verlenging + eventuele pingels afwachtenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:37 schreef BadRabbit het volgende:
Martin heeft nieuws zeggen ze net bij TalpaIk ben benieuwd..
Nog penalties ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Godverdomme, wat interesseert mij die kutwedstrijd tussen Jong Portugal en Jong Italie mij nou?
Ik ben zeer benieuwd naar wat Van Geel te zeggen heeft.
quote:Wat zou van Geel gaan zeggen straks? Kanu definitief naar Ajax? Vraag eens even hoe men daar zou over denken
PS: Ben overigens nog gebanned.
Greets, Cyberia
Perez naar FC Bal op het dak 5, Ajax blijft zijn salaris betalen en Perez kan lekker in Nederland blijven wonen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:32 schreef Roflbroek het volgende:
Nog even wachten op wat ome Martin uit de hoge hoed gaat toveren.
Alles voor de kijkcijfers tochquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef twi het volgende:
Volgens mij is het blij-met-een-dooie-mus nieuws.
Helaas heb ik dat gevoel ook. Maar goed, het mag wel eens tijd worden voor iets. Wellicht die Kroaat of die Roemeen die wel eens voorbij zijn gekomen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef twi het volgende:
Volgens mij is het blij-met-een-dooie-mus nieuws.
Het nieuws kan natuurlijk ook heel iets anders zijn. Er zal vast wel weer een nieuwe grasmat in de Arena leggen ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:39 schreef Roflbroek het volgende:
Van Geel keek bedenkelijk toen Tan zei dat hij druk was met het aantrekken van spelers.
Dat Leonardo stiekem weer fit is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef twi het volgende:
Het nieuws gaat zijn dat Ajax klaar is op de transfermarkt
Of dat Jaap Stam zijn teennagel is afgebroken tijdens het douchen na afloop van de gewonnen play-off finalequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat Leonardo stiekem weer fit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |