dat was wel duidelijk, kon je wel aan de kop van Frits zien een half uurtje geleden..quote:
Mwoa, ze hebben de onderhandelingen afgebroken maar nog niet geheel gestopt. Enige wat Martin nu doet is het vuurtje aanstoken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
dat was wel duidelijk, kon je wel aan de kop van Frits zien een half uurtje geleden..
Hij wil ook niet naar Feyenoord.. Ben benieuwd waar hij dan terecht komt.. Vast Heerenveen oid.
Gister was ie weer drama , jullie mogen blij zijn als ie weg is , snap echt niet wat Sevilla in hem ziet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:12 schreef Noshiba het volgende:
De mul weg![]()
![]()
Die fax wil ik wel eens lezen van Valencia.
En goed zo, lekker hard tegen psv gewoon zeggen hun bieden dit en jullie minder dus geen kans. Ook wel een mooi gebaar dat kenneth niet naar feyenoord wilt (voor zover het een gebaar is, volgens mij gewoon wil hij gewoon niet bij een degradatiekanidaat spelen)
Klopt, maar die so-called journalisten vragen niet eens naar inkomende transfersquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef twi het volgende:
Van Geel is echt een meester in het veel praten, maar helemaal niets zeggen
Dat is juist een diplomatiek antwoordquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:19 schreef Noshiba het volgende:
Oei, hint?
van halst: ik hoopte dat jullie 4-4-2 gingen spelen
Van geel: Dat zou zomaar kunnen!
Dat zeg ik. Stelletje idioten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Klopt, maar die so-called journalisten vragen niet eens naar inkomende transfers.
Alleen maar over oud nieuws. Wat interesseert het mij nou dat de transfer van Perez niet door gaat en De Mul misschien naar Sevilla gaat. Dat wisten we twee weken terug al.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Klopt, maar die so-called journalisten vragen niet eens naar inkomende transfers.
Ja dat weet ik maar kan t me niet echt voorstellen na het hele gebeuren. Al boeit t me verder geen reet, ik wens m nog veel plezier op de bankquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef BB-boy het volgende:
Als je Perez bedoelt, hij staat nog gewoon onder contract.
Hey flapdrol, geef mun stift eens terug. Of wil je hem houden om in je eigen topic te strepen?quote:
Heb je naast die stift ook nog ergens typex? Om al die strepen straks weer weg te halenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:37 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hey flapdrol, geef mun stift eens terug. Of wil je hem houden om in je eigen topic te strepen?
Zie hem nog wel naar Feyenoord gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:38 schreef twi het volgende:
Tsja, Perez stelt gewoon veel te hogen eisen. Hij wil in Nederland blijven, maar hij wil ook prijzen winnen blijkbaar. Tsja, als de enige optie die er op de aardkloot bestaat die aan die eisen voldoet dan niet genoeg biedt, dan pakt 'ie maar lekker z'n minuten bij Ajax komend seizoen.
Hij kan ook z'n eisenpakket aanpassen en er Belgie, Denemarken of Duitsland in betrekken. Misschien wil een Premiership club 'm wel hebben voor dat bedrag. Hij kan over pakweg 3 jaar altijd nog in Nederland gaan wonen als het hem hier zo bevalt.
Perez..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:41 schreef patrickt37 het volgende:
Bedoel je hiermee de Cler?
Die gaat naar PSV
Een van de mooiste dingen die er is.quote:
Aleen WK /EK bij echte teamsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een van de mooiste dingen die er is.
Perez lijkt dus te blijven, als ik het zo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |