Nee aub niet, dat is niet het niveau waar we naar toe strevenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:34 schreef Wooldoor het volgende:
Zou trouwens richters niets zijn om op te halen voor waarschijnlijk minder dan een miljoen?
Kerel doet het erg goed in de wedstrijden voor oranje onder de 21 en lijkt een goed spitsenduo met Babel te vormen.
Van Geel heeft tenminste verstand van voetbal en weet hoe je moet onderhandelen. Daar hebben Bosz en Jansen geen kaas van gegeten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, want Ajax is de enige club ter wereld die niet direct met al zijn informatie te koop loopt...
Perez naar psv dan...quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:37 schreef BadRabbit het volgende:
Martin heeft nieuws zeggen ze net bij TalpaIk ben benieuwd..
Ik denk juist van niet aan die grijns van Frits te zien..quote:
Eerst die stomme verlenging + eventuele pingels afwachtenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:37 schreef BadRabbit het volgende:
Martin heeft nieuws zeggen ze net bij TalpaIk ben benieuwd..
Nog penalties ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Godverdomme, wat interesseert mij die kutwedstrijd tussen Jong Portugal en Jong Italie mij nou?
Ik ben zeer benieuwd naar wat Van Geel te zeggen heeft.
quote:Wat zou van Geel gaan zeggen straks? Kanu definitief naar Ajax? Vraag eens even hoe men daar zou over denken
PS: Ben overigens nog gebanned.
Greets, Cyberia
Perez naar FC Bal op het dak 5, Ajax blijft zijn salaris betalen en Perez kan lekker in Nederland blijven wonen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:32 schreef Roflbroek het volgende:
Nog even wachten op wat ome Martin uit de hoge hoed gaat toveren.
Alles voor de kijkcijfers tochquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef twi het volgende:
Volgens mij is het blij-met-een-dooie-mus nieuws.
Helaas heb ik dat gevoel ook. Maar goed, het mag wel eens tijd worden voor iets. Wellicht die Kroaat of die Roemeen die wel eens voorbij zijn gekomen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef twi het volgende:
Volgens mij is het blij-met-een-dooie-mus nieuws.
Het nieuws kan natuurlijk ook heel iets anders zijn. Er zal vast wel weer een nieuwe grasmat in de Arena leggen ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:39 schreef Roflbroek het volgende:
Van Geel keek bedenkelijk toen Tan zei dat hij druk was met het aantrekken van spelers.
Dat Leonardo stiekem weer fit is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef twi het volgende:
Het nieuws gaat zijn dat Ajax klaar is op de transfermarkt
Of dat Jaap Stam zijn teennagel is afgebroken tijdens het douchen na afloop van de gewonnen play-off finalequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat Leonardo stiekem weer fit is.
Ik ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef BB-boy het volgende:
Kom nou maar met dat nieuws, ik moet er morgen om 6 uur al uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:54 schreef PLAE@ het volgende:
de overdreven aandacht voor dat jeugdtoernooitjeInterlandvoetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
Leuk gevoetbalt, word er zeker niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:56 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom overdreven? Er wordt bij vlagen zeer leuk gevoetbalt en hier loopt toch naar waarschijnlijk de nieuwe toekomstige eerste landselftallen en grootste talenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |