Wat bedoel je belhamel?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:15 schreef Damzkieee het volgende:
Ergste is nog dat hij vrij rondloopt.
Waar kennen we dat van?
Ja klopt die buurt is idd een van de veiligste in Apeldoorn..heel apart, ben benieuwd wat het motief isquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:29 schreef versteegrob het volgende:
Lekker ziek idd, dit is nog geen 100meter van mijn huis af. En dit is ook nog eens de veiligste buurt uit Apeldoorn. Wordt vervolgd, ga zo ff kijken.
quote:
Tsja, het leven is één grote ellende.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:44 schreef DanOam het volgende:
Dit is dus echt zo zielig...zomaar word je vader even neergeschoten, en zie je hem overlijden. Dat is het ergste wat een kind kan zien, een van zijn ouders doodgeschoten zien worden of op een andere manier dood zien gaan. En dan zomaar random picked!? Of zou het een bekende zijn van het slachtoffer? Arm arm armmmmm kindje......ik zou me niet kunnen inbeelden hoe ik met mijn vader zou lopen en dat hij dan opeens beschoten wordt, serieus mijn bloed gaat hier gewoon van koken.![]()
![]()
![]()
Die buurt is inderdaad de veiligste, maar...er wonen ook de rijkste mensen. En waarschijnlijk zal niet iedereen even eerlijk aan zijn geld zijn gekomen. En dan zijn dit soort scenario's helemaal niet zo gek hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:31 schreef Kwyjibo het volgende:
[..]
Ja klopt die buurt is idd een van de veiligste in Apeldoorn..heel apart, ben benieuwd wat het motief is
Ok dat is waar, maargoed wel jammer dat dat dan voor een bassisschool moet gebeuren. Apeldoorn komt vaak in het nieuws zeg...ook al die brand bij het Lucas ziekenhuis vorige week.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:48 schreef Party_P het volgende:
[..]
Die buurt is inderdaad de veiligste, maar...er wonen ook de rijkste mensen. En waarschijnlijk zal niet iedereen even eerlijk aan zijn geld zijn gekomen. En dan zijn dit soort scenario's helemaal niet zo gek hoor.
Staat ook gewoon in de OP.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:22 schreef Puckzzz het volgende:
ik hoorde net op de radio dat de kinderen ws niets van het incident gemerkt hebben
ik lees iets anders:quote:
quote:Volgens de politie is het niet uitgesloten dat kinderen van de school de schietpartij hebben gezien.
Kind heeft 't niet eens gezien joh. Tuurlijk is het erg maar kom opquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:44 schreef DanOam het volgende:
Dit is dus echt zo zielig...zomaar word je vader even neergeschoten, en zie je hem overlijden. Dat is het ergste wat een kind kan zien, een van zijn ouders doodgeschoten zien worden of op een andere manier dood zien gaan. En dan zomaar random picked!? Of zou het een bekende zijn van het slachtoffer? Arm arm armmmmm kindje......ik zou me niet kunnen inbeelden hoe ik met mijn vader zou lopen en dat hij dan opeens beschoten wordt, serieus mijn bloed gaat hier gewoon van koken.![]()
![]()
![]()
Nee, het is ook altijd eigen schuld, dikke bultquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:04 schreef Bolter het volgende:
[..]
Kind heeft 't niet eens gezien joh. Tuurlijk is het erg maar kom op![]()
Je wordt over 't algemeen niet zomaar omgelegd.
Wie met vuur speelt...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, het is ook altijd eigen schuld, dikke bult
quote:Door Silven - donderdag 21 juni 2007 @ 12:23
Even Apeldoorn bellen..
Zou het een boze klant geweest zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:50 schreef bbstreams het volgende:
[[url=http://www.gertnijkamp.nl/images/Fotos/GertReparatie.jpg]afbeelding]
slachtoffer is eigenaar van deze muziek winkel
www.gertnijkamp.nl
[/url]
Een afrekening dus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:06 schreef honderd het volgende:
Zo heel onschuldig lijkt me dit nou ook weer niet, aangezien (althans van horen zeggen) deze man lichtelijk in crimineel circuit rondliep, een beetje een kamperfamilie, daarnaast moest de familie ook onder duiken van de politie.
Ook al heb ik dit wel via-via gehoord maar toch wel van iemand die met zijn dochter omging. Maar ja, het zou allemaal wel wat duidelijker worden.
Nijkamp: ondernemende duizendpootquote:Coffeeshop mag voorlopig nog blijven
APELDOORN - Coffeeshop De Palm hoeft van de rechter niet met onmiddellijke ingang het pand aan de Asselsestraat te ontruimen. Gert Nijkamp (eigenaar van het pand) spande een kortgeding aan, nadat huurder Sevim Özyurt - Melek weigerde zijn coffeeshop op te doeken. Maar Nijkamp trekt vooralsnog dus aan het kortste eind.
Op langere termijn is er overigens wel degelijk een kans dat Nijkamp gelijk krijgt: eerder won hij een zaak daarover voor de rechtbank. Tegen die uitspraak ging de Palm in hoger beroep. Dat wilde Nijkamp niet afwachten - de uitspraak daarvan is in maart - en daarom spande hij een kort geding aan waarin hij de onmiddellijke aftocht van De Palm eiste. Volgens Nijkamp moet de coffeeshop zo snel mogelijk verhuizen omdat hij een speelhal van het pand wil maken en als hij langer wacht een gemeentelijk vergunning dreigt te verspelen.
Özyurt voerde op zijn beurt aan dat hij veel moeilijkheden ondervindt bij het zoeken naar een geschikt ander pand voor zijn coffeeshop.
Altijd leuk die lokale media. 'Uit te gaan baten' bedoelen ze denk ik.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:58 schreef Loedertje het volgende:
...had plannen om 35 speelautomaten uit te gaan buiten.
Het wordt allemaal steeds vager. Klopt dit wel?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:50 schreef bbstreams het volgende:
[[url=http://www.gertnijkamp.nl/images/Fotos/GertReparatie.jpg]afbeelding]
slachtoffer is eigenaar van deze muziek winkel
www.gertnijkamp.nl
[/url]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het wordt allemaal steeds vager. Klopt dit wel?
Want ik zag op RTL nieuws allemaal kakkers aan het woord, ik wist trouwens niet eens dat er mensen in Apeldoorn waren, die niet Boers praten, maar dat ter zijde,
ZOiets heb ik dus ook gehoord. Dat deze man contacten had met de onder wereld. Ook via via gehoord. Iemand die die man kent.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:06 schreef honderd het volgende:
Zo heel onschuldig lijkt me dit nou ook weer niet, aangezien (althans van horen zeggen) deze man lichtelijk in crimineel circuit rondliep, een beetje een kamperfamilie, daarnaast moest de familie ook onder duiken van de politie.
Ook al heb ik dit wel via-via gehoord maar toch wel van iemand die met zijn dochter omging. Maar ja, het zou allemaal wel wat duidelijker worden.
Ga cavia's fokken sukkel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:54 schreef BillGates het volgende:
Overigens kwam volgens Geert de kogel gewoon gezellig lekker ouderwets van links
quote:Schoonfamilie vermoorde Apeldoorner 'zeer berucht'
door Bert Huisjes en Jouke Schaafsma
APELDOORN - De brute moord op de stoep van een lagere school in Apeldoorn, donderdagochtend, was vrijwel zeker een onderwereldliquidatie. De zakenman maakte sinds enkele jaren deel uit van een 'zeer beruchte familie'.
De Apeldoornse accordeonverkoper Gert Nijkamp, die sinds kort flink investeerde in de gokwereld, belandde via zijn huwelijk zes jaar geleden in een familie die op grote belangstelling van de politie mag rekenen. Naar deze 'kampersfamilie' K. wordt al jaren onderzoek gedaan door de Criminele Inlichtingen Eenheid (CIE). Leden hebben grote belangen in gokautomaten, horeca en autohandel. De familie is tevens in verband gebracht met vermeende handel in hard- en softdrugs, maar nimmer veroordeeld.
Scooterrijder
De 47-jarige vermoorde zakenman trouwde ruim zes jaar geleden 'in' bij deze familie. Hij huwde de dochter van een van de twee broers, die de leiding over het imperium zouden hebben. Met zijn vrouw kreeg hij een zoontje (6), dat hij voor de liquidatie net naar school bracht. De familie loofde gisteren een beloning van 100.000 euro uit voor de gouden tip over de scooterrijder die Nijkamp doodschoot.
De omstreden schoonfamilie heeft belangen in zo'n tachtig horecabedrijven. Pachters krijgen via de familie ook gokkasten geplaatst. Verder bezit zij twee autobedrijven. Nijkamps schoonvader en zijn broer hebben beiden zwaarbeveiligde woningen in Apeldoorn en Beekbergen. De CIE kreeg afgelopen jaren meermalen informatie over vermeende betrokkenheid van de familie bij xtc-productie en onderschepte drugstransporten, zo stelt een informant. Het zou gaan om transporten naar Frankrijk, Spanje en Groot-Brittannië. Advocaat en naar eigen zeggen vriend van het echtpaar mr. Jos de Jong stelde gisteren dat de vrouw na haar huwelijk met Gert Nijkamp de banden "radicaal verbrak" met haar familie. Nijkamp raakte echter, zo blijkt uit registraties in de Kamer van Koophandel en kadaster, afgelopen jaren toch zakelijk verweven met zijn schoonfamilie. Zo vestigde hij een aan deze familie gelieerd speelautomatenbedrijf op zijn privé-adres.
Nijkamp zou de afgelopen jaren zijn gebruikt als 'stroman' door de familie, om misdaadgeld te investeren, stelt een politie-informant. De politie bevestigt dat niet, maar zegt wel onderzoek te doen naar de "relaties in de familie- en kennissensfeer".
De politie onderzoekt tevens bedreigingen die mogelijk uit Turkse hoek kwamen. Nijkamp vroeg vergunningen aan voor twee gokhallen en kwam in conflict met Turkse huurders van een koffieshop.
De politie stelt dat Nijkamp, die recent vaak een kogelwerend vest droeg, de bedreigingen niet meldde. Of Nijkamp eerder met rechercheurs sprak, zoals in het Apeldoornse 'milieu' wordt gesteld, wil de politie niet zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |