quote:
Manon ThomasManon Thomas heeft van januari 2003 tot eind juni 2004 "Wehkamp Welkom" gepresenteerd, een gesponsord lifestyle-programma van het bekende postorderbedrijf, op SBS6.
Manon houdt zich bezig met presentaties in het land, en ze geeft presentatie cursussen. Verder heeft Manon zeven jaar lang een colum in Party gehad, de laatste verscheen in maart 2002. Je kunt haar eigen website vinden op
www.manon-thomas.nlIn 2000 zat Manon bij 'Big Brother VIPS' bij Veronica.
Bio van ManonManon werd geboren op 12 mei 1963 in Emmeloord. Na het VWO en Schoevers volgde Manon een toeristische opleiding en een PR-cursus. Tot 1987 werkte Manon in de kledingbranche, daarna zat ze bij een hostess- en modellenbureau.
In september 1988 gaf Manon haar ja-woord aan de Amerikaanse zanger Forrest, bekend van zijn eerste en enige hit "Rock the Boat". Samen hebben 2 zoontjes: Forrest jr. en Marvin. In 1988 werd Manon Mrs. Holland en Mrs. Europe, een jaar later werd ze Mrs. Fotogeniek. Manon werd omroepster bij RTL Véronique. Ze presenteerde het dierenprogramma "Beestenboel", evenals "RTL Matinee" en "Telekids".
In 1992 presenteerde Manon "Een Eigen Huis", "Flora Magazine" en 'RTL-Club'. In 1994 verhuisde Manon naar TV2, ze bond een schort voor en ging lekker kokkerellen met Ria van Eindhoven (later ook op koopvideo). Manon nam daarna plaats in het panel van 'Zo vader, zo Zoon'.
huwelijk op de klippenInmiddels zijn Manon en Forrest gescheiden, in de media gooien ze met modder naar elkaar. Opmerkelijk zijn de uitspraken van Manon in De Telegraaf.(zomer 2002) Ze deed een boekje open over haar ex-man Forrest. Manon: "In een flits zag ik zijn vuist" en "ik werd wakker in een plas bloed". "Mijn ex heeft mijn domein": Stoute Forrest is nog steeds eigenaar van het internet-domein
www.manonthomas.nlWeer in het huwelijksbootjeEind 2003 is Manon getrouwd met Rudy Veenstra.
[ Bericht 76% gewijzigd door Mardoek50 op 21-06-2007 11:08:35 ]