Goed koelen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:53 schreef Kinga het volgende:
godskolere ik ga hier kapot, net me hand verbrand aan de oven... gebeurt mij weer zoiets....
Heb je zalf in huis?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:53 schreef Kinga het volgende:
godskolere ik ga hier kapot, net me hand verbrand aan de oven... gebeurt mij weer zoiets....
Zolang ik geen paint heb van Natasia met haar rechtbeen omhoog blijf ik de stenen tieten van Natas plaatsen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat ik het schrijf betekent niet dat ik er een beeld van wil hebben hoor!![]()
![]()
![]()
Natasia's beha is nog niet op haar nieuwe grootte berekend?quote:
zolang ik haar aan en uitknopje niet hoef te zien ga je je gang maarquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Zolang ik geen paint heb van Natasia met haar rechtbeen omhoog blijf ik de stenen tieten van Natas plaatsen.
Eerder houd ik niet op!
Komplete meterkast met hoofdschakelaar zul je bedoelen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
zolang ik haar aan en uitknopje niet hoef te zien ga je je gang maar![]()
maak het nou niet groter dan het al is...noekje ziet dat vast als een uitdagingquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Komplete meterkast met hoofdschakelaar zul je bedoelen.![]()
Ik ben Noekje fan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
maak het nou niet groter dan het al is...noekje ziet dat vast als een uitdaging![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Komplete meterkast met hoofdschakelaar zul je bedoelen.![]()
Ik weet nu hoe je heetquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:01 schreef dark80 het volgende:
Naam: Dennis Bax
Leeftijd: 99
Connectie:
• xxx » Lieke » Dennis
Bekijk gemeenschappelijke vrienden
Inderdaad, Lieke kent hem zo te zien op Hyves, maar het word toch Palma denk ik , gewoon een goeie move van Talpa!
Tis toch een spel, hebben ze toch geen toestemming voor nodigquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef beequeen het volgende:
Japio en Huub hebben het erover, dat ze WB weg mogen stemmen van de FEBO.
Je bent me net voor...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:14 schreef beequeen het volgende:
Voordat er vragen komen over wat Huub speelt: Erik Satie-Trois Gymnopédies.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |