Gisteravond rond een uurtje op 12 zei ze in de jacuzzi dat ze haar zusters nog eens ging bellenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:16 schreef 2live het volgende:
[..]
gisteren zei ze nog dat ze gewoon naar huis ging in september want dat kon ze niet maken naar haar kinderen om niet te gaan. En nu lees ik al dat ze weer wil blijven.![]()
alleen op basis van een foto vind ik dat nogal een opmerkingquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind hem een gluiperige kop hebben.
Vannacht schreef even de redactie mee en gaf antwoord op de vraag of hij gay of hetero was. Toch kleine bevestiging van hun kantquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:18 schreef Kaleddis het volgende:
Zou wel grappig zijn als het allemaal een setup is en dat er vanavond gewoon een andere nieuwe miljonair binnen komt stappen![]()
Lekt uit op internet, lekt uit in de krant, die de miljonairs ook nog eens per ongeluk te lezen krijgen. Iets te toevallig allemaal wat mij betreft...
dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gisteravond rond een uurtje op 12 zei ze in de jacuzzi dat ze haar zusters nog eens ging bellen
Ik dacht al, dat ik de enige was, die deze manier van praten niet normaal vind.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber tegen Lieke: Ga het vocht uit je doos halen en je aankleden.
Japio: Dat je dat pikt.
Lieke: Ik weet wie het zegt, ze is sexueel gefrustreed.
Ja, een lekker wijfquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:18 schreef Kaleddis het volgende:
Zou wel grappig zijn als het allemaal een setup is en dat er vanavond gewoon een andere nieuwe miljonair binnen komt stappen![]()
Lekt uit op internet, lekt uit in de krant, die de miljonairs ook nog eens per ongeluk te lezen krijgen. Iets te toevallig allemaal wat mij betreft...
Dat zou echt een goede zijn, maar zo ver gaan ze niet, want dan staat de telegraaf voor lul, hebben ze die dennis zo ver moeten krijgen voor wat mislukte media aandachtquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:18 schreef Kaleddis het volgende:
Dat is de naam van de zaak, pakkenmeneer heet Gaston.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:28 schreef petraa het volgende:
jean berge
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:32 schreef LoveProfusion het volgende:
vind het wel onvoorstelbaar dat de redactie iemand heeft kunnen vinden die op Amanda geilt..en dat het niet Robert2006 is.
idd alles om ons af te leiden van de echte nieuwe miljonairquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:18 schreef Kaleddis het volgende:
10 kilo in 2 weken is ook echt heel veelquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:36 schreef beequeen het volgende:
Japio moet eerst nog 10 kilo afvallen voordat zijn broek past. Japio heeft daar geen zin in.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |