Ach ja, de meeste die binnenkwamen met een grote bek dropen ook jankend af.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
De volgende woorden zijn van DENNIS:
“Ik heb enorm veel zin in mijn verblijf in de Villa. Ik zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat de bestaande liefdesrelaties en vriend- schappen in De Gouden Kooi binnen afzienbare tijd worden verbroken.“
grote bek; hardlopers zijn doodlopersquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
“Ik heb enorm veel zin in mijn verblijf in de Villa. Ik zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat de bestaande liefdesrelaties en vriend- schappen in De Gouden Kooi binnen afzienbare tijd worden verbroken.“
BeeQueen roept al tijden, dat Wilgo weg is als Taz eruit gaat....quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is al maanden over, mocht alleen niet uitlekken vanwege negatieve persberichten over Tas.
''Wanneer gaat moeder Natasia eindelijk terug naar haar kinderen'' etc.
whehehe is dat voor of nadat Jaap m getest heeft?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ach hoe bedoel je gekleurd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:57 schreef Ning het volgende:
11:13 - Arme stakker
Miljonair Huub voelt zich belazerd! Samen met zijn mede-Miljonairs Amanda en Natasia bekritiseren ze de Privé-pagina in de Telegraaf. "Dat is toch gelul!", roept Huub fel uit over een artikel waarin staat dat zijn vader ziek is. Hij citeert verder. "'Huub spreekt Jaap consequent met meester terror aan'. Wilma Nanninga, wat een kutstuk!”, roept hij uit. Huub maak je niet zo druk, arme stakker…
10
Nou ja, een beetje ambitie kan geen kwaad. De groepjesvoming in de kooi heeft het geheel wel een voorspelbaar en eenzijdig karakter gegeven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:53 schreef 2live het volgende:
[..]
grote bek; hardlopers zijn doodlopers![]()
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
BeeQueen roept al tijden, dat Wilgo weg is als Taz eruit gaat....![]()
Het is volgens mij ook al maanden over.. ze sprak nauwelijks over hem of over haar kinderen. Ze is een bikkelhard en please mensen ik wil geen verbaasde reacties als ze dalijk nog langer blijft..die bitch blijft echt nog jaren als het aan haar ligt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is al maanden over, mocht alleen niet uitlekken vanwege negatieve persberichten over Tas.
''Wanneer gaat moeder Natasia eindelijk terug naar haar kinderen'' etc.
Inderdaad, maar nog steeds redelijk GAYquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet hij er een stuk beter uit!
Ik vraag me wel of hoe jij dat wist,' lees je tussen de regels door', of ben je de trotse eigenaresse van een 'bepaalde mensenkennis'?quote:
Ik vind het nog steeds een watje om te zienquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
Het wordt voor mij met de minuut ongeloofwaardiger dat deze jongen in de kooi komt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:42 schreef petraa het volgende:
Laatste nieuws omtrent dennis:
PinKa - donderdag 21 juni 2007 @ 12:26
Dennis....
Hij is geen homo. Hij is zeer ijdel, houdt van dure kleding, zorgt overdreven goed voor zichzelf, krult zijn wimpers..Tegenover mij is hij zeer attent en tegenover zijn directe vrienden is het een trouwe jongen. Ik heb erg met , maar ook wel eens stiekem om, hem gelachen..Hij heeft iets naiefs...
Hij heeft mee gedaan aan Idols, hij was diegene die erin kwam en eruit werd gestemd door de jury en later in het programma teruggehaald werd. Hij is dol op aandacht en wil graag 'beroemd' worden. Hij kan best aardig zingen..maar Idols werd het niet.
Hij is een goede voetballer..
Hij heeft een hele zachte kant, die ken ik dan, maar hij heeft ook een keiharde kant en switcht moeiteloos tussen die beide kanten. Beetje eng..
Hij heeft mij beloofd (hahaha) dat hij voor Huub is en Amanda en Lieke in bed gaat krijgen...Jaap vindt hij ook geweldig.
Ik weet dat hij een script heeft gekregen, dus kunnen we mooi bekijken of het klopt met wat hij mij verteld heeft. Als hij dus heel iets anders doet i.p.v. Amanda in bed krijgen bijvoorbeeld.
Hij kent Lieke trouwens erg goed, maakt deel uit van zijn directe vriendenkring...Dat weet Tien, ik heb hem destijds geadviseerd het eerlijk te zeggen. Hij heeft niet iets met Lieke gehad, wat op andere fora beweerd wordt.
Dennis komt vanavond om Tien uur in DGK...
Dus dat
Bron VOL
Hij ziet er uit als een slet!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een watje om te zien![]()
Hij heeft ook iets Duits over zich.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |