Echt waar?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:53 schreef CoT het volgende:
Liek staat ook op de hyves van die gast, ze moet hem dus wel kennen
http://dennis-bax.hyves.nl/friends/#fr_it_fr=18
bijna klaar voor de slachtquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:17 schreef Kinga het volgende:
Ik wil eigenlijk weten hoe het met het veulentje is...
als je verder bladert in z'n gastenboek staan er ook wat luitjes die mee gedaan hebben aan idols o.i.d. en uit de reacties kan je opmaken dat hij hier ook aan mee heeft gedaan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:53 schreef CoT het volgende:
Liek staat ook op de hyves van die gast, ze moet hem dus wel kennen
http://dennis-bax.hyves.nl/friends/#fr_it_fr=18
Hij krult zijn wimpers? Ben benieuwd wanneer hij extensions krijgt.quote:
Hij kent Lieke erg goed zelfs? Wat is ze toch een schijnheilig zeikwijfquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:42 schreef petraa het volgende:
Laatste nieuws omtrent dennis:
PinKa - donderdag 21 juni 2007 @ 12:26
Dennis....
Hij is geen homo. Hij is zeer ijdel, houdt van dure kleding, zorgt overdreven goed voor zichzelf, krult zijn wimpers..Tegenover mij is hij zeer attent en tegenover zijn directe vrienden is het een trouwe jongen. Ik heb erg met , maar ook wel eens stiekem om, hem gelachen..Hij heeft iets naiefs...
Hij heeft mee gedaan aan Idols, hij was diegene die erin kwam en eruit werd gestemd door de jury en later in het programma teruggehaald werd. Hij is dol op aandacht en wil graag 'beroemd' worden. Hij kan best aardig zingen..maar Idols werd het niet.
Hij is een goede voetballer..
Hij heeft een hele zachte kant, die ken ik dan, maar hij heeft ook een keiharde kant en switcht moeiteloos tussen die beide kanten. Beetje eng..
Hij heeft mij beloofd (hahaha) dat hij voor Huub is en Amanda en Lieke in bed gaat krijgen...Jaap vindt hij ook geweldig.
Ik weet dat hij een script heeft gekregen, dus kunnen we mooi bekijken of het klopt met wat hij mij verteld heeft. Als hij dus heel iets anders doet i.p.v. Amanda in bed krijgen bijvoorbeeld.
Hij kent Lieke trouwens erg goed, maakt deel uit van zijn directe vriendenkring...Dat weet Tien, ik heb hem destijds geadviseerd het eerlijk te zeggen. Hij heeft niet iets met Lieke gehad, wat op andere fora beweerd wordt.
Dennis komt vanavond om Tien uur in DGK...
Dus dat
Bron VOL
valt mij ook op dat ze niet boos/verdrietig is of wat dan ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:43 schreef Prosac het volgende:
Natasia lijkt inderdaad bijzonder kapot van de verbroken relatie met Wilgo.
Of hij een opschepper..quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij kent Lieke erg goed zelfs? Wat is ze toch een schijnheilig zeikwijf![]()
dat speelde al wat langer dat er problemen waren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef easysatellite het volgende:
[..]
valt mij ook op dat ze niet boos/verdrietig is of wat dan ook
Artiestquote:
quote:
Het is al maanden over, mocht alleen niet uitlekken vanwege negatieve persberichten over Tas.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef easysatellite het volgende:
[..]
valt mij ook op dat ze niet boos/verdrietig is of wat dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |