abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 21 juni 2007 @ 12:18:39 #181
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50686972
Samenvatting van een gesprek net tussen Jaap en Huub:
- Jaap gaat Dennis "testen". Huub vraagt zich af of het slim is om Dennis meteen te dwingen positie in te nemen. Jaap denkt dat de redactie er iemand in wil die naar Brian trekt, omdat hij en Huub al een behoorlijk sterk "tag-verbond" hebben.

- Jaap en Huub gaan binnenkort de groupies selecteren. Er zouden er 5 mogen komen, maar Huub wil alleen "echt mooie."
"Als er maar drie mooi zijn, wil ik er maar drie."
Jaap wil er wél vijf. "Ik wil ze ook kunnen wegsturen. Als er eentje met Brian begint aan te pappen dan bel ik de beveiliging. Hup, opzouten."

- Huub heeft op internet wel de geruchten gelezen dat bepaalde mensen een beschermde status zouden genieten, maar dat is onzin. "Iedereen is vervangbaar. Iedereen is ondergeschikt aan het concept."
(hierna stopt hij het briefje waarop deze tekst stond, weer in zijn zak. )
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_50687012
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:53 schreef CoT het volgende:
Liek staat ook op de hyves van die gast, ze moet hem dus wel kennen

http://dennis-bax.hyves.nl/friends/#fr_it_fr=18
Echt waar?
Zie ze er niet tussen staan?!
pi_50687060
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:17 schreef Kinga het volgende:
Ik wil eigenlijk weten hoe het met het veulentje is...
bijna klaar voor de slacht
pi_50687240
Nu idd gevonden dat lieke die Dennis dus al kent....
is dat geen schokkende info?!
Kunnen we dus verwachten dat jaap alleen met Huun komt te staan?
pi_50687297
Tietenalarm
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_50687509
Mm, wat een commentaar op iemand die nog geen 1 minuut de villa in geweest is zeg
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_50687558
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:53 schreef CoT het volgende:
Liek staat ook op de hyves van die gast, ze moet hem dus wel kennen

http://dennis-bax.hyves.nl/friends/#fr_it_fr=18
als je verder bladert in z'n gastenboek staan er ook wat luitjes die mee gedaan hebben aan idols o.i.d. en uit de reacties kan je opmaken dat hij hier ook aan mee heeft gedaan?
net zo mediageil als lieke dus, ze zullen elkaar vast wel es tegen zijn gekomen.... misschien wel bij screenings ofzo?
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_50687563

Amanda kijkt toe.
Go hard or go home
pi_50687623
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:36 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Amanda kijkt toe.
Hier heb je hoop mensen blij meegemaakt
pi_50687702
Laatste nieuws omtrent dennis:

PinKa - donderdag 21 juni 2007 @ 12:26
Dennis....
Hij is geen homo. Hij is zeer ijdel, houdt van dure kleding, zorgt overdreven goed voor zichzelf, krult zijn wimpers..Tegenover mij is hij zeer attent en tegenover zijn directe vrienden is het een trouwe jongen. Ik heb erg met , maar ook wel eens stiekem om, hem gelachen..Hij heeft iets naiefs...
Hij heeft mee gedaan aan Idols, hij was diegene die erin kwam en eruit werd gestemd door de jury en later in het programma teruggehaald werd. Hij is dol op aandacht en wil graag 'beroemd' worden. Hij kan best aardig zingen..maar Idols werd het niet.
Hij is een goede voetballer..
Hij heeft een hele zachte kant, die ken ik dan, maar hij heeft ook een keiharde kant en switcht moeiteloos tussen die beide kanten. Beetje eng..
Hij heeft mij beloofd (hahaha) dat hij voor Huub is en Amanda en Lieke in bed gaat krijgen...Jaap vindt hij ook geweldig.
Ik weet dat hij een script heeft gekregen, dus kunnen we mooi bekijken of het klopt met wat hij mij verteld heeft. Als hij dus heel iets anders doet i.p.v. Amanda in bed krijgen bijvoorbeeld.
Hij kent Lieke trouwens erg goed, maakt deel uit van zijn directe vriendenkring...Dat weet Tien, ik heb hem destijds geadviseerd het eerlijk te zeggen. Hij heeft niet iets met Lieke gehad, wat op andere fora beweerd wordt.
Dennis komt vanavond om Tien uur in DGK...
Dus dat

Bron VOL
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:43:42 #191
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_50687746
Natasia lijkt inderdaad bijzonder kapot van de verbroken relatie met Wilgo.
pi_50687766
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:42 schreef petraa het volgende:

Bron VOL
Hij krult zijn wimpers? Ben benieuwd wanneer hij extensions krijgt.
Script?? Dat is toch niks voor dgk?
Go hard or go home
pi_50687834
quote:
[afbeelding]
Amanda kijkt toe.
Ik sluit je in mijn hart!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50687859
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:42 schreef petraa het volgende:

PinKa - donderdag 21 juni 2007 @ 12:26
Dennis....
Hij is geen homo. Hij is zeer ijdel, houdt van dure kleding, zorgt overdreven goed voor zichzelf, krult zijn wimpers..Tegenover mij is hij zeer attent en tegenover zijn directe vrienden is het een trouwe jongen. Ik heb erg met , maar ook wel eens stiekem om, hem gelachen..Hij heeft iets naiefs...
Hij heeft mee gedaan aan Idols, hij was diegene die erin kwam en eruit werd gestemd door de jury en later in het programma teruggehaald werd. Hij is dol op aandacht en wil graag 'beroemd' worden. Hij kan best aardig zingen..maar Idols werd het niet.
Hij is een goede voetballer..
Hij heeft een hele zachte kant, die ken ik dan, maar hij heeft ook een keiharde kant en switcht moeiteloos tussen die beide kanten. Beetje eng..
Hij heeft mij beloofd (hahaha) dat hij voor Huub is en Amanda en Lieke in bed gaat krijgen...Jaap vindt hij ook geweldig.
Ik weet dat hij een script heeft gekregen, dus kunnen we mooi bekijken of het klopt met wat hij mij verteld heeft. Als hij dus heel iets anders doet i.p.v. Amanda in bed krijgen bijvoorbeeld.
Hij kent Lieke trouwens erg goed, maakt deel uit van zijn directe vriendenkring...Dat weet Tien, ik heb hem destijds geadviseerd het eerlijk te zeggen. Hij heeft niet iets met Lieke gehad, wat op andere fora beweerd wordt.
Dennis komt vanavond om Tien uur in DGK...
Dus dat

Bron VOL
Hij kent Lieke erg goed zelfs? Wat is ze toch een schijnheilig zeikwijf
pi_50687871
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:43 schreef Prosac het volgende:
Natasia lijkt inderdaad bijzonder kapot van de verbroken relatie met Wilgo.
valt mij ook op dat ze niet boos/verdrietig is of wat dan ook
pi_50687908
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:47 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hij kent Lieke erg goed zelfs? Wat is ze toch een schijnheilig zeikwijf
Of hij een opschepper..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_50687975
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef easysatellite het volgende:

[..]

dat speelde al wat langer dat er problemen waren.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 12:51:11 #198
135305 beequeen
Lost.
pi_50687979
quote:
[afbeelding]
Amanda kijkt toe.
Artiest
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50687998
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:46 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik sluit je in mijn hart!
Onvoorwaardelijk sluit ik jou ook in mijn hart. Zo ben ik, ik ben een gevoelsmens pur sang.

Wel raar dat Lieke hem al kent. Wat een inteeltgedoe is het toch ook. Nederland is klein maar ook weer niet zo klein!!
Go hard or go home
pi_50688005
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef easysatellite het volgende:

[..]

Het is al maanden over, mocht alleen niet uitlekken vanwege negatieve persberichten over Tas.
''Wanneer gaat moeder Natasia eindelijk terug naar haar kinderen'' etc.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')