abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52050305
Lijkt mij ook (ondanks dat hij hier ook wel voor de prijzen zal gaan), na drie WK-ereplaatsen moet het nu raak zijn voor Piti.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_52050494
Ja? Lijkt mij een lastige keuze voor hem hoor. Hoewel Stuttgart vrij perfect voor hem is lijkt me, kan ik me toch ook slecht voorstellen dat hij uit de Vuelta stapt terwijl hij alle kans heeft om te winnen. Zeker omdat ik Ale een grotere kans geef om nog ooit eens wereldkampioen te worden dan om de Vuelta te winnen.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:51:26 #53
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52050674
Hij hoeft ook niet uit te stappen.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52053923
De tegenstand voor Valverde zal kwalitatief waarschijnlijk wel een stuk zwakker zijn dan in de Tour, maar hij moet maar eens laten zien dat hij het 3 weken op het hoogste niveau kan volhouden.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 20:04:50 #55
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52053958
Hopelijk zien we ook weer Mancebo met z'n waterpas zadel
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52054262
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:03 schreef Leatherface het volgende:
De tegenstand voor Valverde zal kwalitatief waarschijnlijk wel een stuk zwakker zijn dan in de Tour, maar hij moet maar eens laten zien dat hij het 3 weken op het hoogste niveau kan volhouden.
Tsja Vinkourov kan hem nu niet van de zege houden. Kaschechkin misschien wel als Astana zich niet bedenkt. En ja de Vuelta begint op 1 sept. en dan komt Astana ook weer terug in competitie dus wedstrijdritme ontbreekt ook dan.
pi_52059714
als discovery fan...
gogo danielson
gogo brajkovic
gogo devolder

toch weer het sterkste blok op papier (wel geen winnaars type, maar in deze tijd weet je nooit).
pi_52059745
welke top renners doen er dit jaar mee ?
pi_52060012
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:01 schreef markisboer het volgende:
welke top renners doen er dit jaar mee ?
Valverde, Samuel Sanchez.

Stijn Devolder, geen topfavoriet misschien maar wel in bijzonder goede vorm de laatste tijd.

Cunego komt volgens mij ook.

Verder weet ik het nog niet echt.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 23:27:38 #60
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_52060599
Tja, Devolder. Je zou denken dat hij té ambitieus is met zijn podiumplannen. Anderzijds rijdt een renner als Zubeldia drie keer top 10 in de Tour en zelfs 2 keer top 5 en ik zie echt niet op welk vlak Volderke moet onderdoen voor zo'n Zubeldia.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_52060844
Qua sprinters weet ik niet wie er zoal meedoen:

Hushovd deed de voorbije jaren vaak mee aan de Vuelta. Misschien dat ie dit jaar weer komt.

Alhoewel er wel bij moet worden opgemerkt dat Thor de voorbije jaren de Vuelta reed in voorbereiding op het WK. Dit jaar maken sprinters eigenlijk weinig kans op de wereldtitel, dus zou het kunnen dat hij daarom de Vuelta ook laat voor wat het is.

Ook Boonen reed in het verleden vaak in de Vuelta in voorbereiding op WK. Voor Boonen zal het WK i.t.t. Hushovd wel een redelijke must zijn, ondanks het zware parcours (hij is toch de grote eendagsheld van Vlaanderen en wordt als oud-wereldkampioen natuurlijk altijd verwacht). Dus toch wel kans dat Boonen ook de Vuelta meerijdt.

Petacchi verwacht ik ook wel. Die heeft wat goed te maken na het missen van de Tour. Hetzelfde geldt voor Freire, bovendien is dat een Spanjaard.

McEwen verwacht ik niet na al een Tour en Giro in de benen. Datzelfde geldt ook voor Napolitano en Bennati verwacht ik ook niet echt.

Verder zul je wel mannen als Ventoso nog in de spurt tegenkomen.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 23:45:51 #62
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_52061120
Ik dacht dat Boonen al had beslist om de Vuelta te rijden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_52061146
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik dacht dat Boonen al had beslist om de Vuelta te rijden.
Ow, serieus?
pi_52061257
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:15 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Tsja Vinkourov kan hem nu niet van de zege houden. Kaschechkin misschien wel als Astana zich niet bedenkt. En ja de Vuelta begint op 1 sept. en dan komt Astana ook weer terug in competitie dus wedstrijdritme ontbreekt ook dan.
Maar op welk merk fiets?
BMX? heeft het contract opgezeggd.

Geen kopman en geen fiets, dan wordt het moeilijk.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_52061900
Sastre doet bijna zeker mee. Menchov wil z'n mislukte Tour hier rechtzetten en Gomez Marchante zal bij Saunier wel een van de kopmannen zijn nadat hij op de valreep de Tour miste

Ik las ook op meerdere plaatsen dat Evans misschien mee zou doen, maar daar kan ik niks over vinden.
pi_52065892
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:20 schreef wimderon het volgende:
Sastre doet bijna zeker mee. Menchov wil z'n mislukte Tour hier rechtzetten en Gomez Marchante zal bij Saunier wel een van de kopmannen zijn nadat hij op de valreep de Tour miste

Ik las ook op meerdere plaatsen dat Evans misschien mee zou doen, maar daar kan ik niks over vinden.
en als leipo dan ook meedoet krijgen we weer een duel van het hoogste niveau :d
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:51:33 #67
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52065976
McEwen wou ook starten. En dan kan 'ie één van de weinigen worden die in één jaar, in alle drie de grote rondes een etape pakt
LastFM
pi_52066206
Dat gaat me een wilde ronde worden met Sastre, Valverde, Menchov, Leipheimer en Evans. Lijkt me fantastisch; ik schat van dit groepje Evans toch wel in als de meest roekeloze aanvaller.
pi_52066389
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:51 schreef -skippybal- het volgende:
McEwen wou ook starten. En dan kan 'ie één van de weinigen worden die in één jaar, in alle drie de grote rondes een etape pakt
Petacchi zal daarin wel de laatste zijn geweest, in 2003.

Zou cool zijn als AleJet daarin een opvolger krijgt met McEwen.
pi_52068521
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:01 schreef thijsdetweede het volgende:
Dat gaat me een wilde ronde worden met Sastre, Valverde, Menchov, Leipheimer en Evans. Lijkt me fantastisch; ik schat van dit groepje Evans toch wel in als de meest roekeloze aanvaller.
bwaa als je leipheimer zag demareren vanuit het wiel van evans dan zal evans het toch moeilijk krijgen hoor. Van die knal demarages waarbij de snelheid de volle 1% stijgt evans.

Denk alleen niet dat die manne gaan meedoen :p.
pi_52071346
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:01 schreef thijsdetweede het volgende:
évans en roekeloos aanvallen?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:22:46 #72
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_52071783
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:07 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

évans en roekeloos aanvallen?
Onder sarcasme (uit het Grieks: σαρκαζω (sarkádzoo) = ergens vlees vanaf scheuren) wordt bijtende spot verstaan.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_52076130
astana is in elk geval 1 van de uitgenodigde door de vuelta. Dus ze willen die nog wel zien komen.
pi_52076280
quote:
Tom Danielson has been struggling to find his form over the last few years and the 29 year-old American admitted that when things continued to go so poorly this season he was worried not just for his career but for his life. Extensive testing has diagnosed his troubles as Giardia and, fortunately, he almost immediately he started feeling better.

"I was scared. I was scared for my health. I was scared for my career," he said in an interview with Colorado's Durango Herald. "I didn't know what was going on."

Danielson had been having stomach problems since 2004, and even repeated visits to various emergency rooms were unable to pinpoint the problem. "It was really frustrating, to be sick and not be able to train. I mean, I got so sick that I thought I was going to die or something. The symptoms for what I had ranged from a parasite or something like this all the way to cancer."

He had been scheduled to ride the Tour de France this year but that was no longer a possibility. "At that point, not going to the Tour was OK with me because I couldn't even ride my bike."
Hopelijk geraakt hij ervanaf en gaat hij eindelijk doen wat ze van hem verwachten yipyip
pi_52078853
De Relax-ploeg mag nu toch de Vuelta rijden, in 1e instantie hadden enkel Andalucia-Caja Sur en Karpin Galicia een wildcard gekregen. Maar Relax-GAM nu dus ook, zouden ze Vinokourov, Moreni en Sinkewitz inmiddels al een contract hebben aangeboden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')