Tsja Vinkourov kan hem nu niet van de zege houden. Kaschechkin misschien wel als Astana zich niet bedenkt. En ja de Vuelta begint op 1 sept. en dan komt Astana ook weer terug in competitie dus wedstrijdritme ontbreekt ook dan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:03 schreef Leatherface het volgende:
De tegenstand voor Valverde zal kwalitatief waarschijnlijk wel een stuk zwakker zijn dan in de Tour, maar hij moet maar eens laten zien dat hij het 3 weken op het hoogste niveau kan volhouden.
Valverde, Samuel Sanchez.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:01 schreef markisboer het volgende:
welke top renners doen er dit jaar mee ?
Ow, serieus?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik dacht dat Boonen al had beslist om de Vuelta te rijden.
Maar op welk merk fiets?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tsja Vinkourov kan hem nu niet van de zege houden. Kaschechkin misschien wel als Astana zich niet bedenkt. En ja de Vuelta begint op 1 sept. en dan komt Astana ook weer terug in competitie dus wedstrijdritme ontbreekt ook dan.
en als leipo dan ook meedoet krijgen we weer een duel van het hoogste niveau :dquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:20 schreef wimderon het volgende:
Sastre doet bijna zeker mee. Menchov wil z'n mislukte Tour hier rechtzetten en Gomez Marchante zal bij Saunier wel een van de kopmannen zijn nadat hij op de valreep de Tour miste
Ik las ook op meerdere plaatsen dat Evans misschien mee zou doen, maar daar kan ik niks over vinden.
Petacchi zal daarin wel de laatste zijn geweest, in 2003.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:51 schreef -skippybal- het volgende:
McEwen wou ook starten. En dan kan 'ie één van de weinigen worden die in één jaar, in alle drie de grote rondes een etape pakt![]()
bwaa als je leipheimer zag demareren vanuit het wiel van evans dan zal evans het toch moeilijk krijgen hoor. Van die knal demarages waarbij de snelheid de volle 1% stijgtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:01 schreef thijsdetweede het volgende:
Dat gaat me een wilde ronde worden met Sastre, Valverde, Menchov, Leipheimer en Evans. Lijkt me fantastisch; ik schat van dit groepje Evans toch wel in als de meest roekeloze aanvaller.
évans en roekeloos aanvallen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:01 schreef thijsdetweede het volgende:
Dat gaat me een wilde ronde worden met Sastre, Valverde, Menchov, Leipheimer en Evans. Lijkt me fantastisch; ik schat van dit groepje Evans toch wel in als de meest roekeloze aanvaller.
Onder sarcasme (uit het Grieks: σαρκαζω (sarkádzoo) = ergens vlees vanaf scheuren) wordt bijtende spot verstaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:07 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
évans en roekeloos aanvallen?![]()
Hopelijk geraakt hij ervanaf en gaat hij eindelijk doen wat ze van hem verwachtenquote:Tom Danielson has been struggling to find his form over the last few years and the 29 year-old American admitted that when things continued to go so poorly this season he was worried not just for his career but for his life. Extensive testing has diagnosed his troubles as Giardia and, fortunately, he almost immediately he started feeling better.
"I was scared. I was scared for my health. I was scared for my career," he said in an interview with Colorado's Durango Herald. "I didn't know what was going on."
Danielson had been having stomach problems since 2004, and even repeated visits to various emergency rooms were unable to pinpoint the problem. "It was really frustrating, to be sick and not be able to train. I mean, I got so sick that I thought I was going to die or something. The symptoms for what I had ranged from a parasite or something like this all the way to cancer."
He had been scheduled to ride the Tour de France this year but that was no longer a possibility. "At that point, not going to the Tour was OK with me because I couldn't even ride my bike."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |