Dat heb ik al gedaan. Maar ik kan natuurlijk altijd meer kopen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:12 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is broer bier gaan kopen.
Ja, je moet wel genoeg hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:15 schreef broer het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan. Maar ik kan natuurlijk altijd meer kopen.
Pardon. Ik zal jullie even alleen laten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:34 schreef Lienekien het volgende:
Jezus Christus, broer.
Dat klopt niet met je natte droom, Gellius?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:20 schreef Gellius het volgende:
Spijkerbroek en longsleeve? Dat is toch geen juffrouw Lapsdracht!
quote:Het landgoed Trompenburg te ‘s-Gravenland is een17de-eeuws buitenhuis gebouwd voor Cornelis Tromp, zoon van de grote Hollandse zeeheld Admiraal Maarten Harpenszoon Tromp. Sinds 2007 is het huis in bruikleen van het Rijksmuseum.
Vreselijk druk. Gelukkig was het bij le souk mooi rustig, blijkbaar moest men massaal koopjesjagen op de 'braderie'.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:46 schreef Lienekien het volgende:
En druk dat het was in de stad, drúk! Groot podium op de Grote Markt. En volgens mij was dat Boris die ik vanmiddag zag.
Hm, bescheidenheid is een ondergewaardeerde deugd, Liene.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat klopt niet met je natte droom, Gellius?
Ik heb 'n tentoonstelling over Sarah Bernhardt bezocht in het Joods Historisch Museum, in het kader van Hee, er is een tentoonstelling over Sarah Bernardt in het Joods Historisch Museum.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:20 schreef k_man het volgende:
Zo, wat hebben jullie gedaan in het kader van de Dag van de Architectuur?
Ja, meester.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hm, bescheidenheid is een ondergewaardeerde deugd, Liene.
Van binnen is het een feestje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:38 schreef wyccie het volgende:
We weten allemaal hoe het Gasuniegebouw er uitziet. Ik wil plaatjes van de andere gebouwen zien, sigme.
Oh, ik heb gewerkt.
Maar dat telt niet mee voor die verkiezing, of wel?quote:
Een gebouw is niet alleen maar buitenkant.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat telt niet mee voor die verkiezing, of wel?
Ik heb wel mooiere gebouwen gezien, maar kan nu even niet bedenken wat.![]()
Maar heeft ook iedereen die gestemd heeft de binnenkant van die gebouwen gezien?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:50 schreef Lienekien het volgende:
Een gebouw is niet alleen maar buitenkant.
Voor het Gasuniegebouw is die samenhang er in ieder geval wél.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar heeft ook iedereen die gestemd heeft de binnenkant van die gebouwen gezien?
Vaak is er architectonisch weinig samenhang tussen de binnen- en buitenkant.
Ik heb de binnenkant van het Gasuniegebouw wel eens gezien, denk ik. Op foto's. Wat ik me ervan kan herinneren was inderdaad erg leuk.
Gelúl.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:02 schreef Gellius het volgende:
Wèl.
Van de tien opties, welke zou jij kiezen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:12 schreef k_man het volgende:
Het plebs heeft geen smaak.
Uit de top 10 het stadhuis van Hilversum.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Van de tien opties, welke zou jij kiezen?
En ongebonden?
nderdaad en zo staan er nog tig van in Nederland. Het is iedere keer hetzelfde voorspelbare kunstje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:26 schreef Lienekien het volgende:
Da's toch van dezelfde architect(en) als het Gasuniegebouw?
Opgezocht.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Uit de top 10 het stadhuis van Hilversum.
Zonder de top 10 is Zonnestraal (eveneens Hilversum) het eerste wat bij me opkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |