quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:50 schreef fptz het volgende:
Ik heb vanochtend besloten een lijst bij te houden met de nutteloze (algemene kennis) weetjes die ik iedere dag te verduren krijg. Codicologie & Paleografie kan er meteen bij.
In other words: ik heb weer wat geleerd vandaagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:42 schreef Z het volgende:
Volgens mij is dat zo ongeveer de doorsneel prijs voor een lekkerbekje. Een lekkerbekje is geen vissoort, een lekkerbekje kan zelfs van verschillende soorten vis gemaakt zijn.
Dat vind ik zo mooi. Dat je zo gepassioneerd bezig bent iets.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:46 schreef dwerg het volgende:
het rooien van tulpenbollen.Dat interesseert jullie natuurlijk niet, maar ik heb 80 foto's en 2 filmpjes, en die ga ik nu uitzoeken en online gooien.
Waarheid als een koe. Dat denk ik ook altijd als ik mijn nichtje zie knippen in de tv-gids.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik zo mooi. Dat je zo gepassioneerd bezig bent iets.
Deze foto roept bij jou waarschijnlijk alleen maar vragen op, maar het brengt de belangrijkste ontwikkeling van de afgelopen tien jaar in beeld: de opkomst van de bollenteelt in netten. De bollen worden in netten geplant, waardoor er tijdens het rooien veel minder kluiten meekomen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:49 schreef Gellius het volgende:
Ik hoef ze niet alle tachtig te zien, maar doe d'r es een paar leuke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |