Dan ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:54 schreef wyccie het volgende:
Ik zag helemaal niks. Alleen eerst een zwart beeld, en toen een wit beeld. Drie seconden heeft het filmpje geduurd.
Ik wel. Machtig mooi man, die zender.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:45 schreef Lienekien het volgende:
RTV Oost kunnen we toch niet ontvangen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:19 schreef broer het volgende:
Gelukkig, Lienekien is ook wel eens dronken. [afbeelding]
Dan hoef ik ook niet te kijken, bedankt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:45 schreef Bupatih het volgende:
RTV Oost kwam bij ons filmen in het lokaal. Maar ik ben niet te zien.
En dat vind je leuk?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:32 schreef Lienekien het volgende:
Ik val de hele dag in slaap.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:45 schreef Lienekien het volgende:
Oh, en ik heb Fight Club gehuurd.
Spijkerbroek en t-shirt met lange mouwen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:46 schreef wyccie het volgende:
En morgen misschien ook nog.
Hoe was je gister gekleed?
O, sorry. Ik wist niet dat ik dat had moeten onthouden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:49 schreef wyccie het volgende:
Het was Casual Friday, broer. Dat zei ik toch. En Lienekien heeft zich daar aangehouden.
Ow. Niks gehoord vandaag. Twee weken terug waren ze wel aan het voetballen in de stad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:49 schreef Lienekien het volgende:
Vandaag is de finale van 't EK tot 21.
Slechts 15,5 uur geleden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:50 schreef broer het volgende:
O, sorry. Ik wist niet dat ik dat had moeten onthouden.
Misschien waren er maar 100 kaartjes?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:54 schreef Lienekien het volgende:
De kaartjes voor de finale waren gisteren in 78 seconden uitverkocht. Voetbal interesseert mij dan niet zo, maar anderen kennelijk wel.
Als het gevolg is dat ik vergeet dat ik over casual friday heb gepraat, vind ik het allemaal eigenlijk nog wel positief, moet ik eerlijk zeggen.quote:
Eén van de kenmerken van verslaving; smoesjes verzinnen om drankmisbruik te rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:58 schreef broer het volgende:
Als het gevolg is dat ik vergeet dat ik over casual friday heb gepraat, vind ik het allemaal eigenlijk nog wel positief, moet ik eerlijk zeggen.
Het waren de laatste 1000 kaartjes.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien waren er maar 100 kaartjes?![]()
Zoveel smoesjes hoef ik niet te verzinnen, hoor. 'Ik ben wakker' is voor mij al wel voldoende.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:59 schreef wyccie het volgende:
Eén van de kenmerken van verslaving; smoesjes verzinnen om drankmisbruik te rechtvaardigen.![]()
Doe maar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:03 schreef Lienekien het volgende:
Zal ik jullie alleen laten?
Vandaar dat je altijd zo laat pas gaat slapen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:03 schreef broer het volgende:
Zoveel smoesjes hoef ik niet te verzinnen, hoor. 'Ik ben wakker' is voor mij al wel voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |