Ah, dat zal zijn waarom enkele van die figuren in elk pand wat ze bezoeken het adres van hun website op de muur spuiten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:07 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat zal vast vaak het geval zijn, maar ik geloof dat ze niet zomaar elk huis binnenlopen - er ligt een esthetisch principe aan ten grondslag: de schoonheid van verlaten gebouwen.
Ik bedoel, is er volk? Gidsen, commercie?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Volubilis is ook goed te doen hoor, althans toen ik er was. Met de taxi erheen, paar uurtjes daar. Best leuk.
Er waren enkele andere toeristen. Geen gidsen. Commercie weet ik niet zeker meer, misschien een paar stalletjes bij de entree.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik bedoel, is er volk? Gidsen, commercie?
Kom jij doen dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
fuxcking sick!!!!
Dat is vandalisme, K. Dat heb je ook gewoon op straat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, dat zal zijn waarom enkele van die figuren in elk pand wat ze bezoeken het adres van hun website op de muur spuiten.
Heb je al je geld alweer verzopen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
oh mijn god
Waarom zou ik dat niet kunnen?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:14 schreef wyccie het volgende:
Kan jij het puntje van je neus nog vinden, broer?
Zo'n finale zie je maar één keer.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:06 schreef broer het volgende:
[..]
Betekent dit nou dat je naar Oranje hebt gekeken en niet naar Liar, Liar?
O, ja. Dat is waar ook...quote:Op zondag 24 juni 2007 01:17 schreef wyccie het volgende:
Ik wel. Ik ben niet dronken.
Op strafkamp, hè? Je werd vastgebonden en je ogen werden opgehouden door luciferstokjes, toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:19 schreef Bupatih het volgende:
Die film heb ik al tig keer gezien.
Of, zoals in mijn geval, geen één keer.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:19 schreef Bupatih het volgende:
Zo'n finale zie je maar één keer.
Ik weet wel dat je niet echt zo veel zuipt. Jij typt dronken nog honderd keer beter dan Tong in sobere toestand.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:21 schreef broer het volgende:
O, ja. Dat is waar ook...
"Nee, wyccie. Ik kan het puntje van mijn neus niet meer vinden. Daar heb ik te veel voor gezopen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |