quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:08 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Een vastgelopen CD van Manu Chao?
Had net Mala Vida opstaan van hem, díe zit vol sirenes jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:41 schreef -skippybal- het volgende:
Alsof Manu Chao vol zit met sirenes, het is geen jumpstyle ofzo![]()
Manu Chao![]()
Maar ook met trompetten, trommels en een gitaatquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:41 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Had net Mala Vida opstaan van hem, díe zit vol sirenes ja
niet te verwarren met de band Mala Vita
we zullen je missenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:46 schreef Pelgrim het volgende:
Deze vakantie zit ik helaas niet veel in Arnhem.
Tyfus...Teveel bier man...quote:Op zondag 8 juli 2007 12:00 schreef mister_popcorn het volgende:
hmmm, zometeen lekker met mijn brakke kop richting de ronde weide. (elvis kom je ook?)
Toch wel geisoleerd hoop ik?quote:Op maandag 9 juli 2007 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
St. Janskerkstraatbovenetage van een hoog herenachtig huis
![]()
Zoja, pm mijquote:Op maandag 9 juli 2007 18:52 schreef Elvislives het volgende:
Iemand nog een leuke woning in het centrum over?
Hoezo, word jij mijn zaakwaarnemer/makelaar/huisgenoot?quote:
Na een korte blik op de website van de gemeente:quote:Op maandag 9 juli 2007 19:56 schreef TeenWolf het volgende:
beste Arnhemmers,
Mijn vraag is als volgt; wij (5 vrienden) willen een weekend in Arnhem doorbrengen, Hotel is geen optie (te duur), weet iemand een huisje/bungalow (of iets anders) voor ons in de buurt van Arnhem?
hier heb ik wat aanquote:Op maandag 9 juli 2007 20:02 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Na een korte blik op de website van de gemeente:
http://www.arnhem.nl/site(...)/uitgaan/overnachten
Have fun alvast!![]()
Zeker goed te doenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:54 schreef Vork het volgende:
Ik ga morgen naar eens kijken of ik wat zie. Ik heb toch even twee dagen niets te doen. Opzich zou een middagje tour en Belgisch bier best een goede tijdsbesteding zijn.
Ik kom uit Noord-Holland. Daar is het voetbal, of anders niet. Het zal vastwel meevallen.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef -skippybal- het volgende:
Zeker goed te doen![]()
Alleen leeft het allemaal niet zo in Arnhem en omgeving.In Limburg en België heb je gewoon volle kroegen met koers op tv, zélfs doordeweeks![]()
Wat leeft er wel in Arnhem begin ik me steeds meer af te vragenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zeker goed te doen![]()
Alleen leeft het allemaal niet zo in Arnhem en omgeving.In Limburg en België heb je gewoon volle kroegen met koers op tv, zélfs doordeweeks![]()
The Enemy!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat er volgende week ook de extremistische en onopgeleide paupers stoken en naar feesten aan de andere kant van de Waal met een kwaliteitsniveau waar Arnhem alleen maar van kan dromen?
Nou? He?!
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 05:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik schaam me echt heel, heel diepcompleet losgeslagen
Dit doe ik _nooit_ meer
Nee maar wel een hoop andere foto'squote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:30 schreef Steve-O het volgende:
Interessante foto's zeg .... Gelukkig ken ik geen mensen op fok die lamheidsfoto's van mij hebben
Correct.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nee maar wel een hoop andere foto's![]()
pussy. ik was er rond half drie, eerst drie kwartier in me uppie staan tanken voordat er nog n vriend uiteindelijk z'n bed uit kon komen. Laffe herders. Wel weer mooi bezopen rond 1700quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:12 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zag het al staan op TV Gelderland TT...
Vet! Dan heb ik binnenkort gewoon 200MB up- en downloadquote:Glasvezel in De Laar West en Oost
Vandaag tekent burgemeester Pauline Krikke een intentieovereenkomst met de directie van de GNEM (Glasvezel Netwerk Exploitatie Maatschappij). Gezamenlijk doel is om alle woningen in Arnhem van een hoogwaardige glasvezelverbinding te voorzien. De bewoners krijgen hierdoor de keuze voor een supersnelle internetverbinding. Dit zal per wijk gebeuren. De GNEM is via haar provider XMS een actieve campagne gestart in de wijk De Laar West en Oost. Bij voldoende belangstelling van de bewoners, kan de aanleg in deze wijk nog dit jaar starten. De gemeente zorgt voor een goede afstemming met andere (graaf) werkzaamheden in de wijk.
pffff waar heb ik dat eerder gehoord... was in Presikhaaf ook met Portaal. Hele mooie verhalen over hoe snel het niet zou worden en hoe snel het geregeld zou worden indien er genoeg belangstelling was. Een jaar later waren ze er nog niet mee begonnen en zou het nog langer duren..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vet! Dan heb ik binnenkort gewoon 200MB up- en download![]()
Ach man, je bent zelf een pauper.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:10 schreef Migue het volgende:
Presikaaf is dan ook een pauperwijk.
ach, die wandeltocht wordt woensdag toch afgeblazen omdat er met 35 graden weer vier lopers van de lentse dijk afmieteren...quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
Met de Vierdaagse rijden er de hele nacht door treinen tussen Arnhem en Nijmegen![]()
Eerder verdrinkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, die wandeltocht wordt woensdag toch afgeblazen omdat er met 35 graden weer vier lopers van de lentse dijk afmieteren...
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, die wandeltocht wordt woensdag toch afgeblazen omdat er met 35 graden weer vier lopers van de lentse dijk afmieteren...
quote:Droom: Italiaanseweg in Giro
door Kees Jansen
Donderdag, 12 juli 2007 - OOSTERBEEK - Oosterbeek als startplaats van een etappe in de Giro d'Italia die in 2010 van start gaat zit er niet in. Geen geld. "Ik zie me niet naar de gemeenteraad gaan voor een krediet", lacht wethouder Dirk van Uitert.
Foto: Hans Broekhuizen/De Gelderlander
Maar nu we het er toch over hebben. Een doorkomst in de gemeente Renkum zou wat Van Uitert betreft wel tot de mogelijkheden kunnen behoren. "We hebben een selectief parcours, zo is al twee keer bij de Grote Prijs Gerrie Knetemann gebleken", zegt Van Uitert.
De wethouder is een verwoed fietser en sinds wielerliefhebber en inmiddels oud-burgemeester Piet Bruinooge Renkum omruilde voor Alkmaar is Van Uitert verantwoordelijk voor de coördinatie van de Grote Prijs Gerrie Knetemann, zeg maar wielerwethouder.
Ook hij heeft het bericht vernomen dat de Ronde van Italië in 2010 in Nederland start en daar vervolgens waarschijnlijk vier dagen blijft. "Als ze van Den Bosch (mogelijke startplaats, KJ) naar bijvoorbeeld Groningen gaan, kunnen ze best even hierlangs komen."
Over de Italiaanseweg misschien? Van Uitert ziet dat niet zo gauw gebeuren. De weg uit de napeolontische tijd kent een leuke, bochtige klim, maar is smal en bestaat uit klinkers die niet allemaal even recht liggen. Oud-burgemeester Bruinooge al heeft verschillende pogingen gewaagd om de GP Knetemann over de Italiaanseweg omhoog te krijgen, maar de organisatie keurde de weg steeds af.
Van Uitert wil in het provinciehuis en bij de Veluwecommissie eens polsen of er een treintje op gang kan komen om de Ronde van Italië in 2010 naar deze omgeving te halen. "En ook al komt de koers niet door de gemeente Renkum, maar wel over de Veluwe, dan heeft het een positief effect. "Renkum is nadrukkelijk onderdeel van de Veluwe."
Dat de gemeente ervaring heeft met het organiseren van een professionele wielerkoers, speelt volgens Van Uitert geen rol. "Zo'n etappekoers als de Giro gaat door vele gemeenten. Die spelen daar verder geen rol in."
quote:
Die Italiaanseweg is retelink met zo'n peloton joh. Onverantwoord.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:13 schreef Elvislives het volgende:
Zowel de Italiaanse- als de Holleweg zijn behoorlijk pittig mijns inziens, maar volgens mij geen peuleschil voor profrenners. Hooguit cat. 3 neem ik aan, maar waarschijnlijk nog niet eens...
Zeker wetenquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die Italiaanseweg is retelink met zo'n peloton joh. Onverantwoord.
Wat doet die muziek er nou toe als er bier en tieten zijn?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:37 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom gaan ze daar in Sonsbeek nooit meer eens een beetje rocken dan? Altijd weer dezelfde folk/pop-achtige geluidjes met dito kijk-ons-eens-cultureel-doen-publiek![]()
Achter uit gegaan helaasch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |