Leuk! Count me in!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:32 schreef remlof het volgende:
Dus aanstaande zondag is het eindelijk wel eens een keer behoorlijk weer voor de Ronde Wei
Wie gaan er?
Neem jij die dan mee?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
vanaf 12 augustus moet het ook lekker weer zijn
bier en tieten klinkt goed
Mits Arnhem.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:00 schreef Q. het volgende:
Is dit het tieten-topic?
omdat a) als er gerockt wordt er allemaal langharig werkschuw tuig (sp, gl, dat soort geteisem) naar het park komt, en b) omdat dat het altijd wel meevalt qua publiek? Volgens mij komen alleen de mensen die vooraan zitten speciaal voor de muziek, de rest komt er voor de gezelligheid en zoekt een goed excuus om op de zondag zich nog ff af te tanken. (comme moi)quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:37 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom gaan ze daar in Sonsbeek nooit meer eens een beetje rocken dan? Altijd weer dezelfde folk/pop-achtige geluidjes met dito kijk-ons-eens-cultureel-doen-publiek![]()
Achter uit gegaan helaasch.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:08 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
omdat a) als er gerockt wordt er allemaal langharig werkschuw tuig (sp, gl, dat soort geteisem) naar het park komt,
ja dan staat het huilen mij ook nader dan het lachenquote:
Ik neem jou toch mee?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
je neemt tieten mee?
hoe ga je dat doen?![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
je neemt tieten mee?
hoe ga je dat doen?![]()
Dan nog liever cup Aquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nee, meer tieten willen we!![]()
Meer als dit
[afbeelding]
He welkom Arnhemmerquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef Sosa het volgende:
Hey wat leuk, een Arnhem topic! Dan maar ff een toepasselijk fotootje vanuit mijn huiskamer:
[afbeelding]
Cool hè
Niet bepaald hè... en het wordt alleen maar erger.. Maar ach, zo lang blijf ik hier toch niet meer denk ik. Wil uiteindelijk groter gaan wonen (in Arnhem).quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef Adelante het volgende:
ik vind je uitzicht er niet beter op geworden de laatste jaren
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:41 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
He welkom Arnhemmer
En je woont dicht bij mij zo te zien(ik zie ze ook, alleen wat kleiner
)
Nee, meer richting Sonsbeekpark. Of sterker, Sonsbeek is pretty much mijn voortuinquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:51 schreef Sosa het volgende:
[..]
Niet bepaald hè... en het wordt alleen maar erger.. Maar ach, zo lang blijf ik hier toch niet meer denk ik. Wil uiteindelijk groter gaan wonen (in Arnhem).
[..]
Jij woont meer richting de 'blauwe golven'?
Beter!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nee, meer richting Sonsbeekpark. Of sterker, Sonsbeek is pretty much mijn voortuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |