was de laatste post.quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoe dan ook, over anderhalve week krijgen we (mijn vriend en ik dus) de sleutel van ons nieuwe huis!![]()
Wat een kut wedstrijd zeg. Wel tof tussen al die Belgen. Die naast me stond had echt 30 Jupiler meegesmokkeld die 'ie uitdeeldequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:35 schreef Adelante het volgende:
Het was gisteren gezellig in het Gelredome en daarna in het Metropole ook wel
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat een kut wedstrijd zeg. Wel tof tussen al die Belgen. Die naast me stond had echt 30 Jupiler meegesmokkeld die 'ie uitdeelde![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:07 schreef Quickie_Butt het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe het mogelijk is dat een ex-nijmegenaar aka import-arnhemmer een Arnhemtopic opent?
wat de neuk, alsof dat iets is waar Arnhem trots op moet zijn... Alleen maar links werkschuw langharig tuig daar.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:06 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wat de neuk, alsof dat iets is waar Arnhem trots op moet zijn... Alleen maar links werkschuw langharig tuig daar.
ja ik vind die mensen ook vaak slaapverwekkend.quote:
Bedoel je Nijmegen niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:06 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wat de neuk, alsof dat iets is waar Arnhem trots op moet zijn... Alleen maar links werkschuw langharig tuig daar.
Vitesse zou er eventueel wel inmogen, al is het alleen maar om alles uit nek-land te sarren dat zij zoveel subsidie gekregen hebben en nek niet![]()
Het is echt fucking onduidelijk wat er nou allemaal gedaan wordt... enige wat ik heb gezien is een paar huppelkutjes over een catwalk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:00 schreef Tha_Mars het volgende:
Moet nog maar is naar de Mode Biennale toe. Ben toch wel benieuwd hoe het er allemaal uitziet!
nee, nekland is één groot bosch. Echt n schrale stad is dat zeg.quote:
hear hearquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:29 schreef Vork het volgende:
Bosch zit eerder vol met 30ers zonder kinderen en als ze kinderen hebben zitten op een vrije school. Dat was dan ongetwijfeld het ongewassen krakerstuig van weleer, maar inmiddels werk men, hokt men, heeft men een koophuis en wast men zich dagelijks, omdat het weer kan.
Dat Bosch valt dus wel mee.
Volgens mij is het grootste gebeuren in de steenfabriek, daarnaast is er iig ook iets in de essenttoren/of die ander. Meer weet ik eig., ook nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Het is echt fucking onduidelijk wat er nou allemaal gedaan wordt... enige wat ik heb gezien is een paar huppelkutjes over een catwalk.
meisjes van onder de 20 die vreemdgaan is nauwelijks vreemd gaan te noemen. Dat is heel normaal voor die generatie, net zoals pijpen voor btg, jwtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:15 schreef -skippybal- het volgende:
Zitten best veel twintigers in Bosch hoor, vooral onder. En meisjes die vreemd gaan![]()
Meest onduidelijke foto ooit, dat is Q_B half-naakt ofzo?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:21 schreef remlof het volgende:
Ow jah deze heb ik ook nog:
[afbeelding]
Ik weet dat ik twee shotjes minder ophad dan jij, maar wat was jouw score nou?
En dan bedoel ik shotjes hè
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:21 schreef remlof het volgende:
Ow jah deze heb ik ook nog:
[afbeelding]
Ik weet dat ik twee shotjes minder ophad dan jij, maar wat was jouw score nou?
En dan bedoel ik shotjes hè
Neequote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Meest onduidelijke foto ooit, dat is Q_B half-naakt ofzo?
Ja ik hoorde het ook.... dacht ook al dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:53 schreef Elvislives het volgende:
Ik hoor een luchtalarm. Hoort iemand anders ook iets, of heb ik vannacht te dicht bij de boxen bier staan zuipen?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:30 schreef mister_popcorn het volgende:
quote:meisjes van onder de 20 die vreemdgaan is nauwelijks vreemd gaan te noemen. Dat is heel normaal voor die generatie, net zoals pijpen voor btg, jwt
Zo ken ik je weer, altijd goed gehumeurdquote:nee, nekland is één groot bosch. Echt n schrale stad is dat zeg.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:18 schreef Garisson72 het volgende:
Dat was leuk, 'een drankje doen' met remlof en Q_B.
Waarom moet die kutboot eigenlijk weg daar? Of überhaupt bestaan...quote:Het actiecomité Boterdijk in Arnhem heeft zaterdagmiddag een protestvaart gehouden tegen de komst van de drugsboot in hun wijk. De bewoners van de dijk vrezen voor hun veiligheid en zien liever dat hij verhuist naar de John Frostbrug.
Tientallen actievoerders protesteerden met een oorverdovend lawaai en een protestvaart van 26 schepen tegen de komst van de drugsboot die nu nog langs de Nieuwe Kade ligt.
Woensdag worden er handtekeningen aangeboden aan de wethouder. In september valt de beslissing over de permanente locatie van de Boei.
dat was Q_B.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:53 schreef Elvislives het volgende:
Ik hoor een luchtalarm. Hoort iemand anders ook iets, of heb ik vannacht te dicht bij de boxen bier staan zuipen?
Op de Steenstraat stond ook iedereen ongelovig omhoog te staren, zo van "welke bommenwerpers gaan onze stad nu weer in puin gooien?"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:53 schreef Elvislives het volgende:
nee, heb weinig contact meer met de beste knul. Maar klonk als een mooi feestjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:08 schreef Elvislives het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo ken ik je weer, altijd goed gehumeurd![]()
Waar was jij op Daaf's verjaardag overigens? Daar waren meisjes boven de 20 die pijpten voor btw, én pinda's! En de schilletjes mochten op de grond gegooid!![]()
Wooo, spannnnneeeennnndddquote:16:20:07 25-06-07 8 G BRAN Prio 1 OMS Brandmelding O1503 ARENTHEEM COLLEGE THOMAS A KEMPISLAAN 25 ARNHEM ( AH ) 39741
0900307 BRW Arnhem-Noord ( Ploegcommandant )
0900301 BRW Arnhem-Noord ( Blusgroep 1 )
0900300 BRW Arnhem-Noord ( Lichtkrant )
En daar zit ik op school...quote:Op maandag 25 juni 2007 16:22 schreef -skippybal- het volgende:
[16:20:07 25-06-07 8 G BRAN Prio 1 OMS Brandmelding O1503 ARENTHEEM COLLEGE THOMAS A KEMPISLAAN 25 ARNHEM ( AH ) 39741
0900307 BRW Arnhem-Noord ( Ploegcommandant )
0900301 BRW Arnhem-Noord ( Blusgroep 1 )
0900300 BRW Arnhem-Noord ( Lichtkrant )]
Wooo, spannnnneeeennnnddd![]()
Truequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef Adelante het volgende:
In Klarendal zetten ze die gewoon langs de kant van de weg en dan issie de volgende dag echt wel weg.
Waar precies in het Sonsbeekpark?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:47 schreef Garisson72 het volgende:
weldegelijk, mits goed weer uiteraard. Maar net ff gecheckt - schijnt dat het zaterdag droog zal zijn. Fingers crossed!
Ik zeg: bij de molshoopquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:39 schreef Garisson72 het volgende:
volgens mij moet de exacte lengte- en breedtegraad nog uitkristalliseren, maar qua schot voor de boeg zal het wel neerkomen op de witte villa en al dat gras eromheen. Grofweg.
nou 't schijnt dat die zomaar op kunnen komen... eerst niets, dan zijn ze er ineens! op 2 meter afstand!quote:
Incubus en Kings of Leon komen daar ookquote:
Wat een verrassingquote:Station Arnhem pas in 2010 klaar
ARNHEM - De werkzaamheden aan het centraal station in Arnhem duren tenminste een jaar langer dan gepland.
Het nieuwe station is niet in 2009, maar vermoedelijk pas in 2010 klaar.
Volgens de gemeente Arnhem ligt de oorzaak bij ProRail. De gemeente wil zo spoedig mogelijk een gesprek met deze organisatie.
Inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat een verrassing![]()
En uiteraard ligt de oorzaak niet bij onze normaal o zo stipte Gemeente![]()
"Najaar 2007"quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef MissBehave het volgende:
Ja is er inmiddels al bekend wanneer het nieuwe luxor open zal zijn?
Ik hoop nergensquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:09 schreef mister_popcorn het volgende:
in welke kroegen in arnhem wordt er eigenlijk regelmatig gepokerd?
Wat een opmerking die weer hard getuigt van onwetendheidquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:34 schreef Adelante het volgende:
met hangmarokkanen
Onder de watervalquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:01 schreef Garisson72 het volgende:
weer wordt morgen druilerig en regenachtig at best... hoe staat het dan met de Sonsbeekpark Meet?
Bronquote:Historisch Museum in Arnhem
Het Nationaal Historisch Museum wordt gevestigd in Arnhem. Dat is meegedeeld na afloop van de ministerraad. Voor de huisvesting van het NHM waren ook Den Haag en Amsterdam in de race.
Meer steden hadden zich in de afgelopen weken gemeld voor het museum, maar de echte strijd ging tussen Amsterdam, Den Haag en Arnhem. Lange tijd leek Den Haag de beste papieren te hebben voor het museum. Vanuit de Kamer kwam gisteren kritiek op de gevolgde procedure.
Het NHM moet aansluiten bij de vorig jaar vastgestelde historische canon, waarin de vijftig hoogtepunten van de vaderlandse geschiedenis zijn opgesomd.
Nou, als je over enkele jaren eens naar dat museum gaat, kom je het vast te weten...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:58 schreef -skippybal- het volgende:
Wat zijn de 50 hoogtepunten dan wel niet? 15 elfstedentochten, één EK voetbal, twee touroverwinningen, een handeltje in zwarte goederen en een voormalig wereldrijk.
Nog 30 dus![]()
Op de site van de Gemeente Arnhem staat een pdf document, daar staan op gegeven moment de 50 hoogtepunten. Onder andere hunebedden, Willem van Oranje, VOC, Michiel de Ruyter, die gekke stoel van hoe die vent ook heet, mijn geboorte, De Zonnebloemen, Anne Frank en de Euro.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:58 schreef -skippybal- het volgende:
Wat zijn de 50 hoogtepunten dan wel niet? 15 elfstedentochten, één EK voetbal, twee touroverwinningen, een handeltje in zwarte goederen en een voormalig wereldrijk.
Nog 30 dus![]()
Stond daar niet een artikel over in de Koerier of hoe heet dat ding? Lekkere chica wel die op die foto stond!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:30 schreef Tha_Mars het volgende:
Vandaag naar de mode bïenalle geweest. Leuke en aparte ervaring. Eruit sprong uiteraard de modeshow van Artez. Zaten fraaie werken tussen, en het was toen we over onze rijn terug voeren heel erg druk richting de steenfabriek!
Is het niet beter om de meet naar de kroeg te verplaatsen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Onder de waterval![]()
Als ik kom that is. Tentamens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |