waar het hart vol van isquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:44 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ja, dat typte ik eerst en toen dacht ik hee wacht eens even, dat spul heet anders volgens mij.![]()
Vanmiddag weer lekker een boterham met chocopastaquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:44 schreef STING het volgende:
[..]
waar het hart vol van is
je smacht gewoon naar chocola, geef maar toe![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:45 schreef Viking84 het volgende:
Ferrero roche is toch geen chocola, maar kokos? (of ben ik nu in de war met wat anders?).
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:45 schreef Viking84 het volgende:
Ferrero roche is toch geen chocola, maar kokos? (of ben ik nu in de war met wat anders?).
Beschimmelde ferrero roche?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoel die witte dingen. Met van die snippertjes erop.
quote:
In ontkenning.. of toch nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:45 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Chocolade kan mij niet zo bekoren.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:50 schreef Chicolate het volgende:
Het vervelende aan Ferrero Rocher is, het ziet er zo lekker uit dat je er echt gaat verlangen. Maar zodra ik er 1 in mn mond heb, vallen ze behoorlijk tegen. Geef mij maar gewoon een reep chocola, lekker puur of met vulling, maar die dingen hoef ik niet meer(gewone bonbons: ook erg lekker)
Chocoholic
Rafaelloquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoel die witte dingen. Met van die snippertjes erop.
Je went er heel snel aan, als ik nu 1,5 liter drink krijg ik aan het eind van de middag dorstquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:19 schreef StefanieV het volgende:
Hoe houden jullie het vol om 1,5 - 2 liter water op een dag te drinken? Ik krijg amper 1liter binnen, wat heel ongezond is weet ik..
Altijd een gevuld flesje spa naast me neerzetten. Uiteindelijk wordt het een gewoonte om er gewoon van te blijven drinken en is die halve liter zo weg, en dan meteen weer naar de kraan lopen om hem bij te vullen ... (nu je het zegt, hij staat hier leeg te wezen! ff naar de kraanquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:19 schreef StefanieV het volgende:
Hoe houden jullie het vol om 1,5 - 2 liter water op een dag te drinken? Ik krijg amper 1liter binnen, wat heel ongezond is weet ik..
Dat wordt ook na een tijdje minder. Ik rende eerst ook om het kwartier naar het toilet, maar als je het water drinken een beetje spreidt en je lijf eraan laat wennen komt het goedquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:23 schreef StefanieV het volgende:
Hm, maar als ik zoveel drink, zit ik iedere 5 min op het toiletDus hou ik het dan 2 dagen vol en dan is het irritant en stop ik maar weer.. Ik ben nu eenmaal niet zo'n grote drinker, en hou liever van cola light..
Ik ben 15kg kwijt geraakt en daar ben ik heel blij om maar op een of andere manier lukt het me niet om die overige 5 kwijt te krijgen.. Ik blijf hangen op 72-73..
Is niet een beetje, maar hartstikke gezondquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:24 schreef Chicolate het volgende:
pure chocola schijnt ook een beetje gezond te zijn?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Is niet een beetje, maar hartstikke gezond![]()
en: http://www.healthandfood.(...)/polyfenolen_kop.htmquote:Pure chocolade is een rijke bron aan anti-oxidanten en heeft meer polyfenolen per gram dan groene thee of rode wijn! het onderzoek, gepubliceerd in het blad Heart,(vol 92, pp 119-120),
vergelezk het effect van witte en pure chocolade in de bloedspiegel van 20 gezonde mannelijke rokers
Hier is het juist veel te rustigquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:42 schreef StefanieV het volgende:
Hier is het ook chaos, maar ik moet mooi blijven werken tot vanavondAl mogen we wel om 15u30 naar huis
Op zich zou dat best kunnen, als je ziek bent heb je ongeveer 20% meer energie nodig dan normaal. Onder andere omdat je immuunsysteem meer energie verbruikt. In combinatie met minder eten kun je er best van afvallen. De truc is dan ook om het daarna eraf te houden, wat niet altijd lukt. Als je op je eten let moet het denk ik wel lukken. Het geeft wel aan dat het belangrijk is om voldoende energie binnen te krijgen (ook al ben je niet ziek) omdat je immuunsysteem het anders niet goed doet. En het verklaart ook waarom er zoveel mensen in ziekenhuizen (vooral op IC's) ondervoed zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Woei, was vanmorgen bijna een halve kilo lichter dan maandag. Ziek zijn is toch goed voor je...
Als je alleen kijkt naar het gewichts-aspect dan...![]()
((478)+(9,2*68)+(3,1*175))-(4,3*19)= 1564quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:20 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Lengte wel in cm gedaan? Als ik die in meters doe kom ik ook op 1000 uit.
@ Babblingbrook: Je ziet het verschil erg goed! En dat terwijl het maar 8 kilo is. Ik ben 6 kilo (gewicht in lijstje was niet begingewicht) afgevallen, maar ik heb nog steeds gewoon dezelfde kledingmaat enzo (alhoewel alles wel veel beter past).
gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:07 schreef Miss_S het volgende:geslaagd
ookal moest ik zelf bellen omdat ze mij vergaten waren te bellen
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:07 schreef Miss_S het volgende:geslaagd
Een paar topics geleden (toen Qwea meldde dat ze geslaagd was geloof ik) leek het alsof je al wist dat je geslaagd wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:07 schreef Miss_S het volgende:geslaagd
ik las ff 'pakken'quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:26 schreef Sylvana het volgende:
Zo, als ontbijt 2 pakken ontbijtkoek, met 33% minder suiker erin op, middageten 2 sneen bruin brood met 20+ smeerkaas en ga nu naar de sportschool, gewoon fitnessen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |