jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:55 schreef Fezzizzel het volgende:
eerst water en een tijdschrift om de boel af te koelen dan bodylotion en talkpoeder wat een grote rotzooi wordt
3. Bamboozled (of zoiets)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:47 schreef pollie723304 het volgende:
3 nieuwe vragen en een quote dan maar:
1. Wat is de favoriete film van Rachel?
2. Hoe heet Monica's 'imaginary friend'?
3. Aan welke gameshow heeft Joey meegedaan?
4. "Actually he is the smallest person in the world"
Ow met die woorden omschrijven...ik weet alleen ff niet hoe dat programma heetquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:53 schreef pollie723304 het volgende:
nope, van bamboozled zou Joey de presentator worden, aan deze gameshow heeft ie alleen meegedaan.
1. Goedquote:1. Weekend @ bernie's
2. Maurice
3. Bamboozled
4. Joey die een kunstbeen van zijn date in het vuur heeft gegooid
Die ja:)quote:Ow met die woorden omschrijven...ik weet alleen ff niet hoe dat programma heet
Spacecowboy?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:54 schreef pollie723304 het volgende:
[..]
1. Goed
2. Fout, dat is Joey z'n imaginary friend.
3. zie vorige post.
4. Goed.
Nieuwe vraag:
5. Wat is het beroep van Maurice
Jared.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:47 schreef pollie723304 het volgende:
2. Hoe heet Monica's 'imaginary friend'?
Omdat hij geen sex met haar wilde? Hij wilde geen gebruik maken van de situatie, maar daar was zij achteraf niet zo blij mee, geloof ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:03 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]
In deze aflevering was Rachel pissed op Ross... Waarom?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:05 schreef Guilin het volgende:
Omdat hij geen sex met haar wilde? Hij wilde geen gebruik maken van de situatie, maar daar was zij achteraf niet zo blij mee, geloof ik.
3. MEG, haar initialenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:36 schreef pollie723304 het volgende:
1. "That is some gentle comedy"
2. Wat is Rachels 'mothership'?
3. Welke aandelen koop Monica en waarom?
4. Wat is het plot van de 'big-movie-breakthrough van Joey?
3. 1 down, three to go. Deze is goed maar ze koopt nog 3 andere aandelen. Van slechts 2 word een reden gegeven, dus alleen die wil ik weten.quote:3. MEG, haar initialen
4. "she's been dead for 10 years"
CHP, caus I had a crush on Erik Estradaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:39 schreef pollie723304 het volgende:
ook goed.
voor de laatste, denk aan Erik Estrada.
Ze moet kerstliedjes zingen voor kinderen, ze heeft een paar liedjes over haar dode moeder en één over een sneeuwpop. Die moet ze dus maar als eerste zingen, maar helaas is de volgende zin 'how could I know my mother was lying dead in the kitchen'quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:51 schreef hummus het volgende:
6. I made a man with eyes of coal and a smile so bewitchin'.....
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze moet kerstliedjes zingen voor kinderen, ze heeft een paar liedjes over haar dode moeder en één over een sneeuwpop. Die moet ze dus maar als eerste zingen, maar helaas is de volgende zin 'how could I know my mother was lying dead in the kitchen'
Nou, jullie gaan wel snel zegquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:02 schreef pollie723304 het volgende:
Ok, ik kan het niet laten.
1. the first wil.............and the second will set you free.Yes.
Weet niet de gelegenheid. Dan blijft die nog staan.
2. They won't take you to the vet, obviously not their favorite pet. you may not be a bed of roses, and you're no friend of those with noses. Op meerdere gelegenheden, maar er is o.a. een videoclip van gemaakt..
3. ............or will it be the one that we call ...... lullie. Zingt ze in central perk als Ross moet kiezen tussen rachel en Julie. weet alleen niet welke naam ze voor rachel gebruikt.. Iemand de naam?
4. ...............Weet de tekst niet meer, maar dat is als ze inappropriate songs zingt voor de kinderen op school. she's the lady who tells the truth.![]()
5. But it is not scary, cause I do not drink dairy of zoiets. the one with the black-out als new york geen stroom heeft.![]()
6. doesn't ring a bell. Die was net al beantwoord.
Dat is dan denk ik tijdens die droom, hoe het zou zijn als ze allemaal andere levens hadden gehad. Phoebe was toen een effectenmakelaar, en kreeg een hartaanval omdat ze zo gestresst was.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:02 schreef pollie723304 het volgende:
Ok, ik kan het niet laten.
1. the first wil.............and the second will set you free. Weet niet de gelegenheid
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is dan denk ik tijdens die droom, hoe het zou zijn als ze allemaal andere levens hadden gehad. Phoebe was toen een effectenmakelaar, en kreeg een hartaanval omdat ze zo gestresst was.
1. Rachel heeft het verkeerde drinken aan Monica gebracht.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:09 schreef DuranK het volgende:
1. Should I tell her I ordered tea?
2. Grandma's chicken salad!
Chandler die samen met Ross een Space camp maken voor het meisje waarvan Ross haar been heeft gebroken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:11 schreef DuranK het volgende:
3. I'm an alien, I'm an alien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |