quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Rachel wil dat Ross mee de slaapkamer in gaat als hij een discussie heeft met Richard.
quote:Yeah, I just put her to sleep...
quote:Maybe, I have to go back to the girlsroom again..
Nope. Ik bedoelde een andere.quote:
(Niet Phoebe met d'r sokpop, die hadden we van de weekquote:For crying out loud!!!
Phoebe tegen Precious, de ex-vriendin van Mike, als ze vertelt dat zij en Mike weer samen zijn waarop Precious een beetje flipt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:44 schreef miss-scofield het volgende:
Mooi gedaan 2mini!!
Nog een mooie:
[..]
(Niet Phoebe met d'r sokpop, die hadden we van de week
Nee, ik doelde op een andere..!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:14 schreef PuzzleBox het volgende:
[..]
Phoebe tegen Precious, de ex-vriendin van Mike, als ze vertelt dat zij en Mike weer samen zijn waarop Precious een beetje flipt.
Chandler! weet alleen ff niet meer precies wanneer..quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:44 schreef miss-scofield het volgende:
Mooi gedaan 2mini!!
Nog een mooie:
[..]
(Niet Phoebe met d'r sokpop, die hadden we van de week
quote:Slut!
Ik heb precies het zelfde, ik hoor het hem zo zeggen maar waarom ben ik kwijt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:49 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Chandler! weet alleen ff niet meer precies wanneer..![]()
Rachel tegen de dame van de babywinkel die Ross aan het versieren isquote:
Nee weet je wie het is?!! ik herinner me het opeens!! Het is Ross over die plek in de bibliotheek, dat mensen 'are doing stuf' op de plek waar zijn boek staat! Hij zegt dat wanneer Joey die plek herkent.quote:For crying out loud!!!
quote:Ow you like that? Maybe you should hear my phonenumber..
quote:Now this is why you should burn in hell!
quote:It's not just frownd upon it?
quote:I wonder why my VCR is still blinking 12 o'clock...
Als het recept voor de koekjes die Monica wil maken gewoon al bij haar in de kast staat en dat de kennis van Phoebe in Frankrijk dus helemaal geen lekkere aparte koekjes had.quote:
Een wat oudere vrouw (Jessica?) in de serie ondergaat een hersentransplantatie: haar hersenen worden in het lichaam van Drake Ramoray gestopt, waardoor Joey als Jessica (?) terug de serie in kan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:50 schreef 2Mini het volgende:Joey komt, uiteindelijk, terug als wat in Days of our lives?
Ross over zijn relatie met de studente Elisabethquote:Wat quotes:
It's not just frownd upon it?
Is dat niet die neklikker die Ross in zijn nek heeft gelukt in de metro?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:50 schreef 2Mini het volgende:
Ik gooi er een paar moeilijke vragen doorheen..Wie is Willy en wat doet hij en bij wie?
Een ex van Chandler waarmee hij het uitgemaakt had omdat te dik was.quote:Wie is Julie Graff en wat was haar rol?
Nestle tollhousequote:Hoe heet de franse kennis van Phoebe's oma?
Batch 14quote:Welke lading koekjes zijn misselijk makend?
Als Jessica na een hersen transplantatiequote:Joey komt, uiteindelijk, terug als wat in Days of our lives?
Om naar te kijken en aan de andere te laten zien. Haar smoes tegenover Tag is dat het voor Human Resources is.quote:Rachel maakte een foto van Tag, voor wat voor doeleinde?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:50 schreef 2Mini het volgende:
Briljant! Openingszin tegen een kerel. Hij vindt Phoebe een leuke naam, waarop zij dit zegt!quote:Ow you like that? Maybe you should hear my phonenumber..
Oh ja! "Willy is still alive!"quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Is dat niet die neklikker die Ross in zijn nek heeft gelukt in de metro?
[..]
Ja klopt idd!quote:Een ex van Chandler waarmee hij het uitgemaakt had omdat te dik was.
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:00 schreef PuzzleBox het volgende:
[..]
Een wat oudere vrouw (Jessica?) in de serie ondergaat een hersentransplantatie: haar hersenen worden in het lichaam van Drake Ramoray gestopt, waardoor Joey als Jessica (?) terug de serie in kan. goed
[..]
Ross over zijn relatie met de studente Elisabeth goed
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Is dat niet die neklikker die Ross in zijn nek heeft gelukt in de metro? bijna goed, het was Chandler en Phoebe
[..]
Een ex van Chandler waarmee hij het uitgemaakt had omdat te dik was. goed
[..]
Nestle tollhouse goed
[..]
Batch 14 fout
[..]
Als Jessica na een hersen transplantatie goed
[..]
Om naar te kijken en aan de andere te laten zien. Haar smoes tegenover Tag is dat het voor Human Resources is. goed
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef Qebbel het volgende:
[..]Wanneer gaat Phoebe dood?
Nadat ze bij een waarzegter is geweest. Die voorspelt dat. fout, ik wil een datum wetenHoe heet de franse kennis van Phoebe's oma?
Nesele Toulouse, ofwel Nestly Tollhousegoed
Welke lading koekjes zijn misselijk makend?
16! goed!Rachel maakte een foto van Tag, voor wat voor doeleinde?
Zogenaamd voor human recsources goed
Wat quotes:
[..]
Briljant! Openingszin tegen een kerel. Hij vindt Phoebe een leuke naam, waarop zij dit zegt!goed
quote:Yeah, I just put her to sleep...
quote:Maybe, I have to go back to the girlsroom again..
quote:Slut!
quote:I wonder why my VCR is still blinking 12 o'clock...
Zegt Chandler dit niet over Monica, als zij tijdens een feestje knetterlam wordt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:48 schreef 2Mini het volgende:
Deze zijn nog over
Yeah, I just put her to sleep...
Door haar borsten tegen Joey aan te drukkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:48 schreef 2Mini het volgende:
Deze zijn nog overWat is Phoebe's manier om te zeggen dat Mac and Cheese niet goed is?
Vestmobile.quote:
Dit is sowieso Rachel, als ze in Ross' appartment staat met die twee poppen in haar hand. Ze zegt het dan over dat meisje van die kinderwinkel en dan doet ze net of ze met die poppen aan het spelen is.quote:Slut!
Ik weet bijna zeker dat dit Ross is, maar ik kan me niet echt herinneren wanneer.quote:I wonder why my VCR is still blinking 12 o'clock...
Neuj, ze zegt horny bitch.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:03 schreef Guilin het volgende:
[..]
Vestmobile.Goed gevonden.
Dat is dus vestibule. Hij wist niet of hij dat halletje een "vestibule" of een "atrium" moest noemen. Maar zoals Jill Goodacre als zei, moet dat dus vestibule zijn.
OT: Zijn er nog vragen over? Laat maat.
[..]
Dit is sowieso Rachel, als ze in Ross' appartment staat met die twee poppen in haar hand. Ze zegt het dan over dat meisje van die kinderwinkel en dan doet ze net of ze met die poppen aan het spelen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |