nou... ik kan me anders nog een vraag herinneren over Benelux.. toen keek je wel zeer scherp naar de puntjes op de e.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik kijk niet op een s-je meer of minder
komt in de richting, maar nog niet helemaal. Je hoeft niet te technisch op de zaak in te gaan. Het is een 'significant' verschil.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:56 schreef Robbiev85 het volgende:
bij solderen vervormt het gesoldeerde materiaal niet tijdens het solderen, er komt alleen soldeermetaal op. bij lassen smelten metaal en lasdraad samen
dit is het juiste antwoord steekbal +1quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:03 schreef steekbal het volgende:
bij lassen smelt je de materialen die verbonden worden zelf aan elkaar, bij solderen gebruik je daarvoor apart materiaal
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:09 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
dit is het juiste antwoord steekbal +1
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:15 schreef Robbiev85 het volgende:
doordat je op het zand stapt wordt het zand samengeperst en daardoor onstaat er wrijvingswarmte, deze warmte verdampt het water en daardoor is het zand droog![]()
best goed verzonnen vond ik zelf
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je fluidiseert het zand. De gestapelde structuur wordt verbroken en de korrels gaan "zweven"
Ok, dan is dat niet het goede antwoord, het heeft wel te maken met het doorbreken van de stapeling van de korrelsquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:49 schreef PhysicsRules het volgende:
fluidiseren is dat korrelstructuren zich onder druk als vloeistoffen kunnen gedragen, zoals drijfzand.
Er zijn gevallen bekend van aardbevingen waarbij gebouwn in de grond verdwenen door dit effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |