Ik weet de pas nogquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik weet pass niet meer
volgens mij hadden we toen nog worldonline internet
gehe,goeie oude tijdquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik weet pass niet meer
volgens mij hadden we toen nog worldonline internet
waar bier is,is een wegquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet de pas nog
hoiikbenrjhoihoi
quote:
Bel de kindertelefoonquote:
Doe ik heel vaak met vrienden en we verzinnen een leuk verhaaltjequote:
Nee, ik post niet meer in dat topicquote:
ik boycot et ook.. af en toe nog ff een flame tussen doorquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik post niet meer in dat topic![]()
Ah, dat ben jij dusquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Doe ik heel vaak met vrienden en we verzinnen een leuk verhaaltje![]()
Ik word soms ook gedwongenquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik post niet meer in dat topic![]()
Wie zegt dat ik dat niet doe ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:27 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik boycot et ook.. af en toe nog ff een flame tussen door![]()
maja jij boycot het huidige.. ik minder gewoon int geheel
Kan je ook de kindertelefoon voor bellenquote:
Ik heb het echt meegemaaktquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, dat ben jij dusVolgende keer scheld ik je eerst de huid vol, voordat ik ophang
Ja dan moet ik D-H pijpenquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je ook de kindertelefoon voor bellen![]()
Das wel schraal opzichquote:
Gewoon goed ontsmetten daarna, merk je amper meer wat van na een weekquote:
Bij mij had er een vriend van mn huisgenoot in mn bed geslapen, omdat hij mn kamerdeur sleutel hadquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:31 schreef eRrrrJeee het volgende:
wat een hoer.. jeez.. morgen eerst eens bellen dat dit geen streken zijn .. zucht
Vond ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |