Knap hoor! Doelman Bjoro ligt op de lijn te slapen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:10 schreef borisz het volgende:
* borisz scoort bij doelman bjoro met panenka
wilde net zeggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Knap hoor! Doelman Bjoro ligt op de lijn te slapen!![]()
kom er maar weer uitquote:
Heb afgelopen seizoen voor het eerst eentje gemist... Neem ze sinds de C's... Recht door het midden, een rollertje... Gewoon verkeerd raken, wat kan je je dan klein voelen zeg...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit een penalty gemist, dus hoef geen rondje te geven zoals Drenthe, De Ridder en Kruiswijk.
was keeper en nam ze zelf nooit
Zo nam ik ze ook vaakquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb afgelopen seizoen voor het eerst eentje gemist... Neem ze sinds de C's... Recht door het midden, een rollertje... Gewoon verkeerd raken, wat kan je je dan klein voelen zeg...
Maakt het echt uit of er 150 of 151 rondjes zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:03 schreef DarkShine het volgende:
Telt Donk's misser in de beker ook voor dat rondje?
Heb er ook nooit 1 gemist, was daarom altijd nr. 1 of nr. 5 op de lijst. Die moeten altijd zitten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit een penalty gemist, dus hoef geen rondje te geven zoals Drenthe, De Ridder en Kruiswijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |