Mja, zou ik ook wel willenquote:Op zondag 24 juni 2007 11:37 schreef TenWords het volgende:
Ik ben op zoek naar een Mesa Boogie Mark IV!
De lokale gitaarboer wil er 3500 voor maar ik weet zeker dat ik m elders goedkoper kan krijgen
jtm30 1x12"quote:Op zondag 24 juni 2007 10:58 schreef Jorikjet het volgende:
Tof! wat voor een?
en me versterker staat weer aan, en brult ouderwets lekker verder
Inderdaad, 4 is genoeg.quote:
Nee, want iedereen is het er mee eens dat 4 beter isquote:Op zondag 24 juni 2007 18:41 schreef Cynic het volgende:
gaan we nu ook al discussies houden over het gewenste aantal snaren op een bas?![]()
Het is met zo'n toneport opgenomen en dan kan je niet even snel switchen tussen clean/overdrive/weetikhetwat dus die dingen moeten dan weer appart dat is weer beetje jammerquote:
kan via midi geloof ik, dus met een extern footcontroller. dan kun je ook de wahwah en volume pedalen gebruikenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is met zo'n toneport opgenomen en dan kan je niet even snel switchen tussen clean/overdrive/weetikhetwat dus die dingen moeten dan weer appart dat is weer beetje jammer
Ja klopt via midi zou het moeten kunnen, maarja zo lukt het ookquote:Op zondag 24 juni 2007 19:58 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
kan via midi geloof ik, dus met een extern footcontroller. dan kun je ook de wahwah en volume pedalen gebruiken
Wat moet je dan ook met clean...quote:Op zondag 24 juni 2007 19:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is met zo'n toneport opgenomen en dan kan je niet even snel switchen tussen clean/overdrive/weetikhetwat dus die dingen moeten dan weer appart dat is weer beetje jammer
Owja kut dat is niet punk genoegquote:Op zondag 24 juni 2007 20:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook met clean... [afbeelding]
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Owja kut dat is niet punk genoeg
*opname wegsmijt '
Al m'n knoppen vol open en gaan
Zekers. Ik ben een keer zelfs over de 60 sporen gegaanquote:
Post eens een plaatje van dat ding ?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:32 schreef Jorikjet het volgende:
ik ga van de week even langs de muziek zaak om te kijken of ze een stagg upc-535 pedalenplank hebben. weet iemand nog meer van zulke cheapass (deze is 41 euro op laenenmusic.nl) pedalboards?
Ziet er wel degelijk uitquote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
ABS koffer voor gitaareffectpedalen (pedalen niet meegeleverd)
- Duurzame, middelzware, gegoten ABS koffer met stevige aluminium randen
- Verchroomde hardware
- Schuimplastic polstering van hoge dichtheid
- Rubber voetjes
- Gegoten handvat
- Pedalen worden bevestigd door middel van klitteband (inclusief)
- Binnenafmetingen(HxBxD): 320 x 535 x 83 mm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |