Dat is echt subliem bedachtquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
ass= aarsschijnlijk= asshole= ass.
Om die reden gebruik ik het ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:55 schreef remlof het volgende:
Het is idd dom en zal het daarom zelf dan ook nooit gebruiken.
Ja, ik ergens ook wel, aan de andere kant weet ik zeker dat een aantal mensen gaan vragen wat dat betekentquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:57 schreef remlof het volgende:
wsl zou ik wsl wel gebruiken.
Zodra Dago online is, weet ie van het topic af (PM functie rules)quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:56 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Om die reden gebruik ik het ook niet.
Maar nu wil ik alsnog eigenlijk weten waarom het nu wss is en geen wsl oid.
Dirk, is Dago al in de buurt?
Go Dirkquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zodra Dago online is, weet ie van het topic af (PM functie rules)
kun je anders niet slapen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:19 schreef Dirkh het volgende:
Open dit ding! Wij willen eerst een antwoord van Dago en nog meer van dit soort dingen.
Nee, dan is het nog steeds wazzgeinlukquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:22 schreef MUUS het volgende:
Da's omdat veel mensen 'wasschijnlijk' zeggen. Nu snappen zij die afkorting in ieder geval ook.
Nee, zo zeggen ze het als ze dronken zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dan is het nog steeds wazzgeinluk
Ik spreek die r toch echt altijd uit. Zelfs als ik drrronken benquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, zo zeggen ze het als ze dronken zijn.
Wasschijnlijk = normaal.
Wazzgeinluk = na veel bier.
Snappu? Logisch toch.
mss, idd... het eindigt wel vaak op 2 dezelfde letters ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:18 schreef Maisnon het volgende:
omdat je mss voor misschien had, denk ik
berenanus gaf de enige echte uitleg al gifjequote:Op donderdag 21 juni 2007 01:35 schreef Strychnine het volgende:
[..]
mss, idd... het eindigt wel vaak op 2 dezelfde letters ja.
maar dan nog, er moet toch een reden voor zijn...
+1 scherp. Maar ik leg me er nog niet bij neerquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
berenanus gaf de enige echte uitleg al gifje
veel mensen denken dat het waarsschijnlijk is dus wss
Nouja, voor nu wel, ik ga slapenquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:41 schreef Strychnine het volgende:
[..]
+1 scherp. Maar ik leg me er nog niet bij neer
kee truste volhoudertjequote:Op donderdag 21 juni 2007 01:42 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nouja, voor nu wel, ik ga slapen
En niet gaan baggeren nu hier want dan komt er een slotje en komt er nooit het Dago antwoord
maar cue spreek je wel uit als een qquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:50 schreef __Saviour__ het volgende:
ja net als bbq de afkorting is terwijl er in barbecue helemaal geen q zit potverdikkie!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:21 schreef PeZu het volgende:
wat berenanus zegt
Ik begin je een leuke knul te vinden PeZuquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
berenanus gaf de enige echte uitleg al gifje
veel mensen denken dat het waarsschijnlijk is dus wss
mfgquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:51 schreef Dirkh het volgende:
Ik zal Dago even roepen. Die heeft hier vast een uitleg voor en meer voorbeelden die ons zullen verbazen.
doe er wat aan TSquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:46 schreef Strychnine het volgende:
Wss = waarschijnlijk.
Waar Schijnlijk ..lijk.
Waar komt die tweede S. vandaan?
Dit is geen kuttopic of een flauw grapje, ik wil het echt heel graag weten en weet niet waar ik dit anders moet posten dan hier bij jullie flauwe mensen die dit vast weten
Waar zou je het anders teggen kunnen komen dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:40 schreef Dagonet het volgende:
Ik zou het niet weten, ik zou waarschijnlijk afkorten tot wsch of wrs.
Je komt het ook alleen op fora tegen trouwens.
Ja en msn/sms. maar dat is met alle afkortingen zo lijkt me?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:40 schreef Dagonet het volgende:
Ik zou het niet weten, ik zou waarschijnlijk afkorten tot wsch of wrs.
Je komt het ook alleen op fora tegen trouwens.
Ik spreek het uit als waar-schijn-lijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:18 schreef thijsltc het volgende:
als je het woord uitspreekt is het opgedeeld in twee s'en
waars schijnlijk
spreek maar es uit
ook al schrijf je het niet zo
Nee, je hebt een spraakgebrek, da's wat anders.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef thijsltc het volgende:
dan heb je pech ik heb gelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |