sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
ik ookquote:
ik ook!quote:
je bed is iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:59 schreef ericajax het volgende:
iedereen denkt nu datk zo'n arme sloeber ben, maar kheb net een hele nieuwe kamer! + een geniale tv+ een geniaal bed
![]()
Heb je je bed al getest?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:59 schreef ericajax het volgende:
iedereen denkt nu datk zo'n arme sloeber ben, maar kheb net een hele nieuwe kamer! + een geniale tv+ een geniaal bed
![]()
doe ikquote:
trustenquote:
jordyquote:
Alles uitgeven (naja, 3.80 over hebben) is alsnog niet goed berekend hequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:59 schreef ericajax het volgende:
![]()
Ik probeerde standaard rond de 600 euro over te hebben. Maar nieuwe motor laatst, en dan over een paar dagen een nieuwe helm, wordt wat krapjes allemaalquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:02 schreef Ravii het volgende:
[..]
Alles uitgeven (naja, 3.80 over hebben) is alsnog niet goed berekend he![]()
Je moet rekening houden met onverwachtse uitgaven (heb ik bij economie geleerd erin gestampd gekregen)
EDIT:
1.75
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:05 schreef ericajax het volgende:
kheb nu nog genoeg geld, alleen krijgk over een paar dagen weer de nodige AF AF AF, waardoor ik al weet datk nauwelijks wat overhou
maargoed, kheb altijd nog een rekening voor noodgevallen![]()
Extra werken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik probeerde standaard rond de 600 euro over te hebben. Maar nieuwe motor laatst, en dan over een paar dagen een nieuwe helm, wordt wat krapjes allemaal.
Voetbal...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:06 schreef ericajax het volgende:
en kmot gaan sparen, aangezien er midden augustus weer 5 voetbalshirts gaan worden gekocht(alst er nie meer worden)
![]()
dus ff flink werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |