Mja hopelijk komen ze weer met een persistancetour achtig ietsquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
IddZe komen nog in Heerlen maar das al uitverkocht en ik zou dan toch niet kunnen
Beter komt Rammstein nog eens langs.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja hopelijk komen ze weer met een persistancetour achtig iets
ooit...
YESquote:
Haha. Goede tvp.quote:
Ganz geil. Ben je morgen op schule?quote:
JOOOOOOOOOOOORDDDDDDDDDDDYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
dit jaar niet in ieder gevalquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:09 schreef oshiro het volgende:
[..]
Beter komt Rammstein nog eens langs.
hoi eric.quote:
j'a man. spaans heaquote:
you know who you're talking to?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
Bahquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:10 schreef ericajax het volgende:
[..]
you know who you're talking to?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Die penaltyserie was kankerziekquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:10 schreef ericajax het volgende:
[..]
JOOOOOOOOOOOORDDDDDDDDDDDYYYYYYYYYYYYYYYY
FINALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE OHOHOHOHOHOHO![]()
Plan welquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zet die ventilatorbuis van je aan dat waait ie vanzelf wel weg
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:10 schreef ericajax het volgende:
[..]
you know who you're talking to?
je ziet em duidelijk de komende week nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
aahhwwquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef rena het volgende:
[..]
BahIk ook. En TPF. En dit keer moet ik echt hard werken
![]()
Mja ik vermoord hem lieverquote:
ja en je mag me heel lang missenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:12 schreef ericajax het volgende:
OMG, morgen gewoon uberchill daggewoon vrij, geen werk, uitslapen in mn nieuwe bed
vannacht LOST kijken heerlijk vanuit bed op mn nieuwe tv
![]()
owwww genieten
mist alleen 1 dingmaargoed
![]()
Het moet ingeleverd wordenquote:
Wat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
je ziet em duidelijk de komende week niet![]()
Ja, ik heb wel lefquote:
Of heeft Lis een piemel? Want ze praat in hij-vormquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat?Was dit een pikante dubbelzinnige opmerking?
ja, ik was zo op werk, kzag 88' 0-1, ik kanker boos, daarna dus denken dat we eruit lagen... kijk ik weer; 1-1 11M, dus pingels, k mensen bellen, niemand nam op, toen nam chris wel op, ik headset pakken, terug winkel inquote:
Misschien gaat het over Vader A.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:14 schreef rena het volgende:
[..]
Of heeft Lis een piemel? Want ze praat in hij-vorm![]()
DOE NIET ZOquote:
wanneer? morgen?quote:
Je moet ook pas emoties uitten als de winnaar bekend isquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:14 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja, ik was zo op werk, kzag 88' 0-1, ik kanker boos, daarna dus denken dat we eruit lagen... kijk ik weer; 1-1 11M, dus pingels, k mensen bellen, niemand nam op, toen nam chris wel op, ik headset pakken, terug winkel inhele tijd heen en weer lopen, dan weer vreugde , dan weer woede toen NL weer mistte, en toen de vreugde van finale
geniaal telefoon gesprek zeg
![]()
![]()
nietesquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat?Was dit een pikante dubbelzinnige opmerking?
Kanker.quote:
quote:
jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:14 schreef rena het volgende:
[..]
Of heeft Lis een piemel? Want ze praat in hij-vorm![]()
dont fuck with vader aquote:
whehehe. huilie.quote:
mwa, kben nou eenmaal een fanatieke voetbalsupporterquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je moet ook pas emoties uitten als de winnaar bekend is
juistquote:
neuh die van ons is vorrige week al ingeleverdquote:
maakt niet uitquote:
Ik krijg hem nog wel... Ooit...quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
dont fuck with vader a
dies legendarisch
Zo zo, keurig op tijdquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
neuh die van ons is vorrige week al ingeleverd
ga maar lekker tv kijkenquote:
dat was zo fakkkking geniaalquote:
juistemquote:
mwa, alle tijd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef Ravii het volgende:
haii![]()
iedereen weet dat er snel een nieuwe banner gemaakt moet worden?
aangezien over 40 min het zomer is ?
HATERRRRRRRRRRR, godverdommequote:
Wij moeten waarschijnlijk uitstel vragenquote:
wie is dat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
mwa, alle tijd.
kevin even aanspreken enzo
whehehe.quote:
ja.. is kut als een iemand niets doetquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef rena het volgende:
[..]
Wij moeten waarschijnlijk uitstel vragen![]()
Kan ik er wat aan doen dat die troela uit ons groepje wekenlang niks gedaan heeft en ons dat niet verteld?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:21 schreef ericajax het volgende:
de jeugd van tegenwoordig zeg, maak die dingen gewoon op tijd, zodat je niet hoeft te haasten op het einde!
blaxjequote:
zegt degene zonder opleiding.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:21 schreef ericajax het volgende:
de jeugd van tegenwoordig zeg, maak die dingen gewoon op tijd, zodat je niet hoeft te haasten op het einde!
what about.quote:
Nee, maar even zonder gekheid, Vader A. belde me van de week, of ie bij mij kon komen wonen...quote:
Bij jou wonen? In die wijk waar auto's gesloopt wordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, maar even zonder gekheid, Vader A. belde me van de week, of ie bij mij kon komen wonen...
Nu kom je zeker nooit meer langsquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:27 schreef rena het volgende:
[..]
Bij jou wonen? In die wijk waar auto's gesloopt worden![]()
mocht ie willen. dan lig ik nachten wakkerquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, maar even zonder gekheid, Vader A. belde me van de week, of ie bij mij kon komen wonen...
Met het OV. En een kooi voor m'n auto.quote:
aahhwquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:30 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Wilders stemmen
Geldt ook voor Lis, Wilders is lief voor konijntjes
http://www.youtube.com/watch?v=9Q1NdUX69z4&mode=related&search=quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:34 schreef oshiro het volgende:
Wilders is een bosmongool
Een bos HAAR mongool.
Je kan te ver gaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:32 schreef rena het volgende:
Op Wilders stemmenDie kerel doet niks anders dan Pim Fortuyn na. Ook al zo'n knuppel
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=9Q1NdUX69z4&mode=related&search=
Met Wilders had Irene nog vrolijk in haar 207 gereden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:34 schreef oshiro het volgende:
Wilders is een bosmongool
Een bos HAAR mongool.
Ik wist niet dat jij zo dachtquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan
Pim Fortuyn kan in het lijstje Thorbecke, van Oranje geplaatst worden.
Jij bent dan ook gewoon een boomknuffelaarquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:36 schreef oshiro het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik liever PVDA stem dan Wilders.
Pim Fortuin (JA gewoon met UI) had gelijk dat er iets moest veranderen. Echter sloeg hij de plank compleet mis met WAT er moest veranderenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan
Pim Fortuyn kan in het lijstje Thorbecke, van Oranje geplaatst worden.
Ja en? Met Wilders word al die haat alleen maar erger.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Met Wilders had Irene nog vrolijk in haar 207 gereden.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Pim Fortuin (JA gewoon met UI) had gelijk dat er iets moest veranderen. Echter sloeg hij de plank compleet mis met WAT er moest veranderen.
hijs leukquote:
Jouw spelling wordt er ook niet beter opquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:39 schreef rena het volgende:
[..]
Ja en? Met Wilders word al die haat alleen maar erger.
Als ik zou MOETEN stemmen zou m'n stem in die politieke wanorde waarschijnlijk zelfs naar de SP gaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon een boomknuffelaar
Wat stem je nu?
Zekerquote:
Houd serieus je kankerbek.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jouw spelling wordt er ook niet beter op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |