Ik wil het niet weten. Stel dat ze hetzelfde sterrenbeeld heeft als ik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
Weet iemand welk sterrenbeeld Lieke heeft ???
Oke (ben nog niet zolang thuis). En ze gelooft zeker weer alles wat daar instaatquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kent Lieke toch inmiddels, ze heeft een artikel in de Part gelezen![]()
Zat me ook al te schamenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Stel dat ze hetzelfde sterrenbeeld heeft als ik.![]()
Ik denk dat ze teveel heeft gelezen in het boek Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schijn de winnaar te zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is weegschaal, duidelijk dus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze teveel heeft gelezen in het boek Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus.![]()
Heej ben jij me siamese tweelingzussie of broertje, het lijkt haast wel telepathisch we stellen dezelfde vraag op hetzelfde moment.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:24 schreef easysatellite het volgende:
welke sterrebeeld is lieke?
En durf daar eens iets slechts over te zeggen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
Lieke is van 10 oktober (Weegschaal) 1983 (Varken, Chinese astrologie)
Nee, want wat is er anders aan dan gisteren en eergisteren en die dag ervoor en die dag daarvoor ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:32 schreef beequeen het volgende:
Luistert iemand nog naar Huub en Lieke?![]()
Ik heb het vijf minuten geprobeerd. Ik voel me nu een held.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:32 schreef beequeen het volgende:
Ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:32 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
Brian: Voor mij zou het hier ultiem zijn als ik ook mag vechten.
Dan ben jij dus een zeikkerel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:31 schreef Soho het volgende:
[..]
En durf daar eens iets slechts over te zeggen!![]()
Ze heeft dezelfde geboortedatum als ik.
Ik kwam een dagje laterquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:31 schreef Soho het volgende:
[..]
En durf daar eens iets slechts over te zeggen!![]()
Ze heeft dezelfde geboortedatum als ik.
Oke, ik ben om en ga switchen !!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat bij BAN in de jacuzzi????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |