Als je straks werkloos wordt kun je zo veel slapen als je wiltquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:05 schreef teigan het volgende:
ik voel me ook best belabberd eigenlijjk.. Maar ik denk dat dat door te weinig slaap komt.. Sinds zondagnacht haal ik 6-6,5 uur per nacht, en dat is voor mij te weinig..
dan moet ik afstuderen....quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:11 schreef maok het volgende:
[..]
Als je straks werkloos wordt kun je zo veel slapen als je wilt![]()
Jij ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:39 schreef giemiebier666 het volgende:
goedemorgen en joolz gefeliciteerd
Ah wat jammer, dat was ik nou net van planquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:26 schreef Viking84 het volgende:
Is Joolz jarig ofzo?. Gefeliciteerd dan!
.
Ik ga me niet toevoegen aan het kaartje met Google Maps. Hoef niet zo nodig met m'n adres op Fok! Krijg ik straks allemaal serenades onder m'n balkon.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:26 schreef Viking84 het volgende:
Is Joolz jarig ofzo?. Gefeliciteerd dan!
.
Ik ga me niet toevoegen aan het kaartje met Google Maps. Hoef niet zo nodig met m'n adres op Fok! Krijg ik straks allemaal serenades onder m'n balkon.
Volgens mij hebben die 2 geen tieten hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:56 schreef MaxMark het volgende:
Feli Jo0lz en giemie!
Bier en tieten? En taart?
Taart was wel lekker net. Geen tieten hier.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:00 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die 2 geen tieten hoor, voor bier vind ik het nog wat te vroeg maar taart gaat er wel in
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |