de meeste kroegen zijn gewoon vanaf 16 jaar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:03 schreef ElYefe het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe oud je moet zijn voor de cafe's op vrijdagavond. Ieder jaar ga ik namelijk met me neven op stap in Groningen, en nu is er 1 neefje dit jaar 16 geworden. Zal hem graag mee willen nemen maar zal beetje jammer zijn als die nergens in kwam. Iemand enig idee?
3 gezusters is 16. ik dacht dat het feest zelfs 21 wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:10 schreef ElYefe het volgende:
Dus 3 gezusters, feest enz. is 16? Of is dit wel aardig discotheekachtig... Ik weet dat het donderdags 18 is, hoorde van andere ook weleens dat het vrijdags 16 is. Maar leek mij zo apart
Ik kom er ook binnen met me 18, int feest dan. Maar is heel verschillend of ze er op controleren of niet. Mischien kom je de Enzo ook wel binnen, aangezien ze daar ook bijna nooit controleren. (bij mij iig)quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
3 gezusters is 16. ik dacht dat het feest zelfs 21 was
maar 18 kan ook wel
op vertoon van college kaart kom je het feest altijd in ongeacht je leeftijdquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:19 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ik kom er ook binnen met me 18, int feest dan. Maar is heel verschillend of ze er op controleren of niet. Mischien kom je de Enzo ook wel binnen, aangezien ze daar ook bijna nooit controleren. (bij mij iig)
Hangt er maar net vanaf waar je zit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef Jesse_ het volgende:
verschrikkelijk de drie
ik kom pas tussen 12:30 en 13:00 aan in de stad, en heb al andere plannenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:50 schreef teigan het volgende:
Heeft er nog iemand zin om morgenochtend mee te gaan zwemmen? Of om 7 uur, of om 11 uur?
Als dat zwembad nou een uurtje eerder open ging had het gekunt maar ik vertrek om 7 uur uit de stadquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:50 schreef teigan het volgende:
Heeft er nog iemand zin om morgenochtend mee te gaan zwemmen? Of om 7 uur, of om 11 uur?
echt waar?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:22 schreef teigan het volgende:
Kardinge is om 6 uur toch al open?
Maar dat vind ik echt te vroeg..
Welterusten allemaal!![]()
mee eensquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:29 schreef MaxMark het volgende:
Toepasselijke TT, eigenlijk wel.
Ondertussen wel weer ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:29 schreef MaxMark het volgende:
Toepasselijke TT, eigenlijk wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |